Gå til innhold

OMG! Denne dama bør legges inn! :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, det er jo ren kopi!? Hva er det de to der driver med? De er nødt til å samarbeide

Anonymous poster hash: dc1ee...e51
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hun ikke skjemmes! Skjønner hun ikke at folk ser at hun kopierer innleggene 100%?! Hva er vitsen med å ha en blogg når man bare hermer etter andre.

Men jeg må le litt av innlegget til Villapaprika. Hvordan dandere putene "VP-style" Hehe

Anonymous poster hash: 057aa...c42

Skrevet

Jeg blir helt flau av å lese bloggen hennes. Hun har pyntet stuebordet sitt akkurat sånn som paprika har sitt. Har akkurat de samme tingene! Får paprika seg en ny ting, så har hun samme tingen uken etterpå! Greit nok det, men å blogge og kopiere innleggene er litt sjukt..

Anonymous poster hash: 5bef8...028

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg har aldri sjekket ut disse trådene før, og var inne på disse bloggene for første gang i dag, for nå tok nysgjerrigheten over her...  Å ja, dette her er nesten skremmende.  Utrolig at det går an.

Skrevet

😳😳

Anonymous poster hash: 72084...797

Skrevet

Syns det er rart at gladehjem tør å kopiere andre på den måten. Det handler jo ikke om at villapaprika er fasiten på interiør. Men at Gladehjem er sykelig opptatt av en annen blogger. Så sykt at det nesten er ekkelt. Og alle de "outfit" bildene hun nå har begynt med er jo bare stakkarslige..

Kan noen vær så snill å beskytte Gladehjem fra seg selv før det tipper fullstendig for henne, og alle mastercardene er tomme..... 😁😁

Anonymous poster hash: 3e0e6...ca6

Skrevet

Jeg ler mer av Villa Paprika, faktisk.

Anonymous poster hash: 963c6...44e

Skrevet

De outfitbildene er så pinlige!

Anonymous poster hash: 31b8e...658

Skrevet

Hallo? Det er jo samme kjole som villapaprika viste her en dag?! Og poseringene og det hun skriver er identisk og😳🙈. Eg døøøør. Så flau på hennes vegne 🙈

Anonymous poster hash: b6663...10b

Skrevet

Gud! Jeg dauer av de outfitbildene.

Anonymous poster hash: cf377...214

Skrevet

En må jo nesten ha sofaputer å gjemme seg bak når en ser outfit-bildene...

Anonymous poster hash: 9f796...093

Skrevet (endret)

🙈🙈 blir innmari flau på gladehjems vegne her nå.. Sjekk disse bildene opp mot hverandre... Hun må jo være sykelig opptatt av villapaprika. Ikke si at dette er samarbeid! Det er ikke mulig. Det er kopiering på høyt nivå!

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Brudd på opphavsrett
Skrevet (endret)

🙈🙈 blir innmari flau på gladehjems vegne her nå.. Sjekk disse bildene opp mot hverandre... Hun må jo være sykelig opptatt av villapaprika. Ikke si at dette er samarbeid! Det er ikke mulig. Det er kopiering på høyt nivå!

Også se på gladehjem 🙈🙊 oh my, pinlig!!

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Brudd på opphavsrett
Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Herregud, det er en litt, eller vent, meget pinlig greie for gladehjem. Jeg skjønner ikke at ingen beskytter henne mot seg selv. Hadde det vært én gang de hadde skrevet noe likt, skulle jeg ikke sagt noe, men dette er jo helt på kanten. Huff, det er jo synd på damen, håper hun får hjelp.

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Tråden er moderert grunnet brudd på opphavsrett.

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Skrevet

Lurer på hvordan hun får penger til alle de dyre tingene..

Skrevet

Hennes første mann døde jo, så kanskje hun arvet han.

Men det er jo uansett en personlig sak hvordan hun har råd til det.

Det var et innlegg tidligere som var likt bloggen til mamma til Michelle så det er ikke bare villa paprika hun kopierer.

Anonymous poster hash: f3d90...71c

Skrevet (endret)

Hun har en psykisk utviklingshemmet datter hun får en del støtte for og forrige mannen døde så med arv og forsikringspengene fra han så lever hun nok godt.

Dama er syk og burde få hjelp. Stakkars dame og stakkars barna hennes.

Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Tråden er moderert grunnet brudd på opphavsrett.

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Opphavsretten er viktig å beskytte. At brukere kan stemple en navngitt dame som psykisk syk, at hun burde bli lagt inn osv. er tydeligvis helt innafor.

Anonymous poster hash: 80163...9fb

Skrevet

Dama er ikke navngitt, ellers er jeg forsåvidt enig. Et par bilder er ikke så ille her altså.

Anonymous poster hash: 5c108...c77

Skrevet

Dama er ikke navngitt, ellers er jeg forsåvidt enig. Et par bilder er ikke så ille her altså.

Anonymous poster hash: 5c108...c77

Går man inn på bloggen så vet alle hvem hun er. Ganske utrolig at spekulsjoner og mobbing av et enkeltmenneske får stå her inne.

Anonymous poster hash: 80163...9fb

Skrevet

Gjør hun det på tull eller? De outfit bildene?

Skrevet

Hun har en psykisk utviklingshemmet datter hun får en del støtte for og forrige mannen døde så med arv og forsikringspengene fra han så lever hun nok godt.

Etter det jeg har skjønt så var de ikke sammen når han døde da. Var vel heller aldri gift da de var unge når de var sammen. Så tror nok ikke det finnes noen forsikringspenger i bildet. MasterCard er fint vet du! Nei, uff det er bare synd på henne. Ler og måper når jeg leser bloggen. Alt er kopi fra andre blogger. Hun skriver akkurat slik som villapaprika, men har veldig mye greier i tekstene som bare ikke gir mening. Bare fjas. Stakkars, ikke greit å være henne tror jeg 😁

Skrevet

Psykisk utviklingshemmet? Er det ikke epilepsi og en lungesykdom hun lider av da?

Anonymous poster hash: 5aed8...b39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...