Gå til innhold

OMG! Denne dama bør legges inn! :O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er da helt normalt å få inspirasjon fra andre å velge å gjøre det samme hjemme hos seg selv om du liker det du ser!

Å si at hun bør legges inn sier jo mye mer om deg..

Anonymous poster hash: f019f...20d
Skrevet

Syns de innleggene var skremmende like ja.. men tror at de må ha noe samarbeid av noe slags kanskje...

Anonymous poster hash: f3d90...71c

Skrevet

Ja ja Camilla, stille på bloggen din?

Anonymous poster hash: c5c57...1ed
Skrevet

Snakk om å kopiere Villapaprika! Nesten litt ubehagelig :o

Skjekke innlegget her!

http://villapaprika.blogg.no/1426498985_dander_din_sofa.html

Også skjekker dere innlegget her: https://gladehjem.wordpress.com/2015/03/28/tips-til-a-ordne-sofakroken/

Jeg er sjokka! For ei merkelig dame!

Anonymous poster hash: 16cc9...282

Synes begge bør legges inn. Hva skal en med så mange puter? Her hadde en slik plassering av puter vart i et sekund..

Anonymous poster hash: 3eb52...55b

Skrevet

Haha 😭

Hengte meg bare opp i at det jo ikke er plass å sitte, hundretusen puter jo 😳😳

Men men, de skal ha for jobben de gjør for å skape koselige hjem, blir bare litt to mutch etter min smak 😊

Skrevet

Jeg tror de samarbeider.

Skrevet

Sjekk skrives uten k.

Anonymous poster hash: 59108...6d6

Skrevet

Tss, de samarbeider ikke. Hun er bare desperat etter å etterligne Villapaprika.. 

Å hente inspirasjon er greit, men å kopiere et blogginnlegg er bare freaky! :P

Skrevet

Hehe... en god latter på sengekanten er ikke å forakte. Damen er mer en litt kokko.

Anonymous poster hash: 4d739...f1f

Skrevet

Takk!! Der fikk jeg meg virkelig dagens latter :P

D er bra damene har noe meningsfullt å fylle dagene sine med ;)

Forøvrig så har jo ALLE slike "nyskapende" bloggere nøyaktig like hjem!!! Utrolig (skremmende) fasinerende ;)

....og så må jeg bare si: å kakke ned puten på midten for å få de "ørene" (dauvver her :P ) er kjempestygt! Og så -90's...

Anonymous poster hash: 2da08...db1

Skrevet

Snakk om å kopiere Villapaprika! Nesten litt ubehagelig :o

Skjekke innlegget her!   

http://villapaprika.blogg.no/1426498985_dander_din_sofa.html

Også skjekker dere innlegget her:   https://gladehjem.wordpress.com/2015/03/28/tips-til-a-ordne-sofakroken/

Jeg er sjokka!  For ei merkelig dame! 

Det er jo du og alle andre gærne stalkere som burde legges inn...........

Anonymous poster hash: c8196...b15

Skrevet

Å hjelpes, det var jo litt søtt på en litt ekkel måte.

Skrevet

Det der var rimelig spesielt ja. Én ting er å bli inspirert, det her er kopiering. Innleggene er jo nesten identiske.

Skrevet

Bare jeg som ser at gladehjem har like lamper i vinduet og lik klokke på veggen. Til og med bordet er pyntet med mer eller mindre de samme gjenstandene...wtf!

Anonymous poster hash: 01f8c...d0a

Skrevet

Bare jeg som ser at gladehjem har like lamper i vinduet og lik klokke på veggen. Til og med bordet er pyntet med mer eller mindre de samme gjenstandene...wtf!Anonymous poster hash: 01f8c...d0a

Det er ikke bare du som er det nei.

Noe må være galt med en eller annen... En ting er å hente inspirasjon, men teksten er jo rene plagiatet. Uff nei, det er nesten litt skremmende på en mørk måte.

Anonymous poster hash: e3e1c...889

Skrevet

Alt jeg tenker på er hvordan barna her i huset hadde dratt alle de putene på gulvet hele tiden for å lage div hus😂 har disse damene virkelig barn?

Anonymous poster hash: 8eae4...a48

Skrevet

Personer med mange puter bør ikke legges inn. Men hun her....:

:danse:

Anonymous poster hash: 57f70...3bd
Skrevet

Det er jo ikke plass til å sitte i sofaen. Er det meningen? Sofa til pynt, liksom? :P

Skrevet

Gladehjem dama må jo slite med noe virkelig seriøst!!! Dama er jo gal som holder på sånn..

Skrevet

Tenker DU må legges inn.

Kan du slutte med denne spaminga nå? De som vil følge disse to bloggene gjør det.

Anonymous poster hash: c29e1...585

Skrevet

Gladehjem kopierer de fleste innleggene til paprika. Kopierer stilen og tinga hennes også. Det er ikke noe nytt. Gladehjem kopierte en annen blogg før paprika sin. Men hvor sitter de med alle de putene i sofaen?

Skrevet

Gladehjem kopierer de fleste innleggene til paprika. Kopierer stilen og tinga hennes også. Det er ikke noe nytt. Gladehjem kopierte en annen blogg før paprika sin. Men hvor sitter de med alle de putene i sofaen?

😘

Skrevet

😘

😘 til deg også
Skrevet

Jajaj.... Reagerer mest på den skumle stilen de fører, minner meg om gamle, forlatte hus og spøkelser D:

Anonymous poster hash: 9672e...469

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...