Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #26 Skrevet 31. mars 2015 Står på pakkene at de skal oppbevares svalt. Jeg liker best kjøleskapskald sjokolade, samboeren vil ha den i skap. Enn så lenge har han vunnet gitt. Men tror jeg skal legge noen i kjøleskapet nå faktisk. Nemlig. Og svalt og kjøleskapskaldt er ikke det samme. Men hey! Folk må spise sjokoladen sin akkurat som de vil, så lange jeg slipper å spise sjokolade som er ødelagt i kjøleskapet. Anonymous poster hash: 46e13...dff
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #27 Skrevet 31. mars 2015 Sjokolade må være kald....ligge i kjøleskapet før den spises. Anonymous poster hash: 2b867...aab
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #28 Skrevet 31. mars 2015 Ingenting er bedre enn når freia melkesjokolade har ligget på kjøkkenbenken og sola har gjort den passe myk og deilig gjennom kjøkkenvinduet... ❤️ Ikke så myk at den smelter, bare litt sånn fløyelsmyk -d er digg for a mor det!! 😍 Anonymous poster hash: 6bc18...d11
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #29 Skrevet 31. mars 2015 Konfekt må være romtemperert eller så smaker den lite...... Anonymous poster hash: 2409a...73a
Mandala Skrevet 31. mars 2015 #30 Skrevet 31. mars 2015 Står på pakkene at de skal oppbevares svalt. Jeg liker best kjøleskapskald sjokolade, samboeren vil ha den i skap. Enn så lenge har han vunnet gitt. Men tror jeg skal legge noen i kjøleskapet nå faktisk.Nemlig. Og svalt og kjøleskapskaldt er ikke det samme. Men hey! Folk må spise sjokoladen sin akkurat som de vil, så lange jeg slipper å spise sjokolade som er ødelagt i kjøleskapet. Anonymous poster hash: 46e13...dff Det vet jeg, men hey, de færreste har et perfekt sted som er svalt uten å være kjøleskapskaldt. Et par og tjue grader er hvertfall ikke svalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå