Gå til innhold

Masse sjokkis i kjøleskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi handla til påske igår og kjøprte kvikklunsj, 12 pk. 2 seksere, heehe :)

Så kommer oldemor til vesla med presang igår kveld, hun hadde vunnet i syforeningen. Åpner den og der ligger det en duk og 3 sjokolader til, en stratos, smil og melkesjokolade! 

God usunn påske folkens  :legrine:

Anonymous poster hash: f2f40...11a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i kjøleskapet? Sjokolade smaker best og holder seg bedre ved romtemperatur.

Anonymous poster hash: 8b947...290

Skrevet

Niks, sjokkis skal i kjøleskapet

Anonymous poster hash: 0b711...fb3

Skrevet

Nei. Sjokoladen blir ødelagt i kjøleskapet.

Anonymous poster hash: 46e13...dff

Skrevet

Hvorfor i kjøleskapet? Sjokolade smaker best og holder seg bedre ved romtemperatur.

Helt feil!

Sjokolade er definitivt best kald og må oppbevares i kjøleskapet :)

Anonymous poster hash: 8f011...7cc

Skrevet

Helt feil!

Sjokolade er definitivt best kald og må oppbevares i kjøleskapet :)

Anonymous poster hash: 8f011...7cc

Det er bare folk som egentlig ikke liker sjokolade som vil ha den i kjøleskapet. Blir som folk som sier de liker øl, men bare drikker Sol og Corona.

Anonymous poster hash: 46e13...dff

Skrevet

Mulig hun over som sier at det er bare folk som egentlig ikke liker sjokolade som har den i kjøleskap, har rett..........jeg kan ikke fordra sjokolade, men har jeg fått den kjøleskapkald er det ikke så ille, da er den ikke fult så søt på smak og ikke så klissen. Ellers har jeg og hørt at sjokolade blir ødelagt (hvitt "belegg") om den oppbevares kaldt.

Skrevet

Åh dette blir jeg og mannen aldri enige om! Han vil ha sjokoladen i kjøleskapet, jeg vil ikke! Kjøper enten hver vår eller deler og oppbevarer hver vår del slik vi selv synes er best 😜

Anonymous poster hash: 6bc18...d11

Skrevet

Jeg synes sjokolade som har ligget i kjøleskapet er best.

Anonymous poster hash: 282d4...255

Skrevet

Jeg liker også sjokoladen best kald, og ingen kan påstå at jeg ikke liker sjokolade. Jeg spiser sjokolade hver dag! Prøver å stoppe, men klarer ikke.

Mulig den blir ødelagt om den blir liggende lenge i kjøleskapet, men det blir den aldri her. :P

Anonymous poster hash: fee76...bba
Skrevet

Best kald :D

Anonymous poster hash: f2f40...11a
Skrevet

Sjokolade er kun godt etter en stund i kjøleskapet.

Skrevet

Å jeg er veldig glad i sjokolade for å si det sånn.

Kan til nød spise sjokolade som har ligget i romtemperatur men det er ikke særlig godt.

Skrevet

Best kald.

Har hele grønnsaksskuffen full ;)

Anonymous poster hash: 55b5f...bd5
Skrevet

Hmmm frossen Stratos - det er tingen det :D

Med nøtter ☺☺

Skrevet

Jeg liker også sjokoladen best kald, og ingen kan påstå at jeg ikke liker sjokolade. Jeg spiser sjokolade hver dag! Prøver å stoppe, men klarer ikke.

Mulig den blir ødelagt om den blir liggende lenge i kjøleskapet, men det blir den aldri her. :P

Anonymous poster hash: fee76...bba

Samme her 😊😂

Anonymous poster hash: 94807...0aa

Skrevet

Korrekt oppbevaring av sjokolade er i jevn, litt kjølig romtemperatur.

MEn personlig liker jeg best kjøleskapskald sjokolade.

Anonymous poster hash: 36391...9a7

Skrevet

Kan dere slutte å snakke som fjortiser? Å se voksne (?) kvinner bruker ordet "sjokkis" gjør at det grøsser i meg.

Og selv om dere foretrekker sjokolade i kjøleskapet så er det fremdeles ikke korrekt oppbevaringsmetode. 

Anonymous poster hash: 29fae...b89
Skrevet

Kan dere slutte å snakke som fjortiser? Å se voksne (?) kvinner bruker ordet "sjokkis" gjør at det grøsser i meg.

Og selv om dere foretrekker sjokolade i kjøleskapet så er det fremdeles ikke korrekt oppbevaringsmetode.

Anonymous poster hash: 29fae...b89

Så så slapp av nå, ordet er nevn 2 ganger i hele tråden og hvordan folk velger og oppbevare den er da helt opptil hver enkelt!

Skrevet

Sjokolade er helt klart best isklad. Men smaken er som baken.

Anonymous poster hash: ff012...947

Skrevet

Hehehe, jeg spiser sjokolade uansett -det være seg kjøleskapskald eller skapvarm.. Sjokkkis er digg!! Og nei, jeg er ikke fjortis, men en dame over 30 og har attpåtil tre barn.

Dette er ikke språkrådets debattforum eller Stortingets spørretime, men et anonymforum på en mammaside.. Her burde det være høyt under taket og rom for alle uavhengig av hvordan man oppbevarer sjokoladen eller hvilket ord man bruker for å beskrive hva man spiser ;)

Lev og la leve,

peace out -

god påske!!

Skrevet

Står på pakkene at de skal oppbevares svalt. Jeg liker best kjøleskapskald sjokolade, samboeren vil ha den i skap. Enn så lenge har han vunnet gitt. Men tror jeg skal legge noen i kjøleskapet nå faktisk.

Skrevet

Ingenting slår kald, hard norsk melkesjokolade. Eneste som må i matskapet er lion, center o.l

Skrevet

Best kald.

Har hele grønnsaksskuffen full ;)

Anonymous poster hash: 55b5f...bd5

😂hvor har du grønnsakene da?

Anonymous poster hash: afa25...b51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...