Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #26 Skrevet 29. mars 2015 Jeg er langt i fra hjemmeværende! Har studert i mange år på universitet og har en spennende jobb. Jeg bare liker å møte litt uorginale folk, som ikke gjør som absolutt alle andre. Mulig man kan si at jeg føler meg rett og slett understimulert! Jeg elsker mennesker som byr på seg selv, har egne meninger med substans som ikke er farget av alle andre. Mennesker som har opplevd spennende ting, eller som har drømmer, ambisjoner og mål i livet. Som gjør annet enn å bake sukkerbrød, være på symøte, reise på charterferie og dokumentere rødt i glasset og beina på bordet annenhver fredag. Mulig det er meg. Men så mange er like, folk gjør det samme, som i mine øyne oppleves kjedelig. Anonymous poster hash: b3e87...db0 Jeg skjønner deg veldig godt. Har altfor mange rundt meg som er akkurat som du forklarer. Problemet mitt er det jeg er for mye hjemme siden jeg er alene med barnet mitt. Ja jeg har og grei utdannelse fra utlandet og opplevd altfor mye egentlig. Masse meninger som ikke kommer fra VG og har nå sluttet å diskutere med venner egentlig for kommer aldri noe jeg ikke kan lese på VG. Altfor mange skal inn i den a4 boksen. Det er utrolig trist. Anonymous poster hash: 50e84...7df
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #27 Skrevet 29. mars 2015 HI: kom hjem til meg. Så kan vi sitte i puteslottet vårt i stua mens vi drikker hjemmesnekra iste og diskuterer The canterbury tales og sammenligner tatoveringer Eller hva tenker du når du savner originale folk? Anonymous poster hash: 2e949...59c
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #28 Skrevet 29. mars 2015 Jeg er langt i fra hjemmeværende! Har studert i mange år på universitet og har en spennende jobb. Jeg bare liker å møte litt uorginale folk, som ikke gjør som absolutt alle andre. Mulig man kan si at jeg føler meg rett og slett understimulert! Jeg elsker mennesker som byr på seg selv, har egne meninger med substans som ikke er farget av alle andre. Mennesker som har opplevd spennende ting, eller som har drømmer, ambisjoner og mål i livet. Som gjør annet enn å bake sukkerbrød, være på symøte, reise på charterferie og dokumentere rødt i glasset og beina på bordet annenhver fredag. Mulig det er meg. Men så mange er like, folk gjør det samme, som i mine øyne oppleves kjedelig.Anonymous poster hash: b3e87...db0 Jeg skjønner deg veldig godt. Har altfor mange rundt meg som er akkurat som du forklarer. Problemet mitt er det jeg er for mye hjemme siden jeg er alene med barnet mitt. Ja jeg har og grei utdannelse fra utlandet og opplevd altfor mye egentlig. Masse meninger som ikke kommer fra VG og har nå sluttet å diskutere med venner egentlig for kommer aldri noe jeg ikke kan lese på VG. Altfor mange skal inn i den a4 boksen. Det er utrolig trist. Anonymous poster hash: 50e84...7df Dere er klar over at mange trives og har det godt i A4- livet? Hvorfor skal de endre noe de trives med for å tilfredsstille dere? Bytt omgangskrets dersom de dere omgås er for ordinære og kjedelige for dere. Anonymous poster hash: 42af6...c9f
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #30 Skrevet 29. mars 2015 Sorry, hverdagen dreper meg. Håper på å bidra med noe mer spenning om vi får til sabbatsår. Anonymous poster hash: 27627...193
*Miss Marple* Skrevet 29. mars 2015 #31 Skrevet 29. mars 2015 Det er mulig du har rett, men jeg tviler på at de virkelig spennende folka orker å bruke energien sin på å irritere seg over bilder på Facebook (!). Hva er det i livet ditt som gjør det mer spennende enn det du så foraktelig kaller A4? Universitetsutdanning og drøm om å flytte til USA er vel ikke så grensesprengende?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #32 Skrevet 29. mars 2015 Jeg er langt i fra hjemmeværende! Har studert i mange år på universitet og har en spennende jobb. Jeg bare liker å møte litt uorginale folk, som ikke gjør som absolutt alle andre. Mulig man kan si at jeg føler meg rett og slett understimulert! Jeg elsker mennesker som byr på seg selv, har egne meninger med substans som ikke er farget av alle andre. Mennesker som har opplevd spennende ting, eller som har drømmer, ambisjoner og mål i livet. Som gjør annet enn å bake sukkerbrød, være på symøte, reise på charterferie og dokumentere rødt i glasset og beina på bordet annenhver fredag. Mulig det er meg. Men så mange er like, folk gjør det samme, som i mine øyne oppleves kjedelig. Anonymous poster hash: b3e87...db0 Du må ha en kjedelig jobb! Jeg får så mange utfordringer og krav til meg i jobben at jeg ikke kjeder meg og trives godt med standardlivet mitt på fritiden. Anonymous poster hash: 0af09...a5b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #33 Skrevet 29. mars 2015 Jeg er langt i fra hjemmeværende! Har studert i mange år på universitet og har en spennende jobb. Jeg bare liker å møte litt uorginale folk, som ikke gjør som absolutt alle andre. Mulig man kan si at jeg føler meg rett og slett understimulert! Jeg elsker mennesker som byr på seg selv, har egne meninger med substans som ikke er farget av alle andre. Mennesker som har opplevd spennende ting, eller som har drømmer, ambisjoner og mål i livet. Som gjør annet enn å bake sukkerbrød, være på symøte, reise på charterferie og dokumentere rødt i glasset og beina på bordet annenhver fredag. Mulig det er meg. Men så mange er like, folk gjør det samme, som i mine øyne oppleves kjedelig.Anonymous poster hash: b3e87...db0 Jeg skjønner deg veldig godt.Har altfor mange rundt meg som er akkurat som du forklarer. Problemet mitt er det jeg er for mye hjemme siden jeg er alene med barnet mitt. Ja jeg har og grei utdannelse fra utlandet og opplevd altfor mye egentlig. Masse meninger som ikke kommer fra VG og har nå sluttet å diskutere med venner egentlig for kommer aldri noe jeg ikke kan lese på VG. Altfor mange skal inn i den a4 boksen. Det er utrolig trist. Anonymous poster hash: 50e84...7df Dere er klar over at mange trives og har det godt i A4- livet? Hvorfor skal de endre noe de trives med for å tilfredsstille dere? Bytt omgangskrets dersom de dere omgås er for ordinære og kjedelige for dere. Anonymous poster hash: 42af6...c9f De fleste av mine venner var ikke a4 før de fikk seg kjærester og de ville ikke ha a4 liv heller Jobber med å fornye omgangskretsen min men av og til vanskelig når man er alene. Anonymous poster hash: 50e84...7df
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #34 Skrevet 29. mars 2015 Jeg er langt i fra hjemmeværende! Har studert i mange år på universitet og har en spennende jobb. Jeg bare liker å møte litt uorginale folk, som ikke gjør som absolutt alle andre. Mulig man kan si at jeg føler meg rett og slett understimulert! Jeg elsker mennesker som byr på seg selv, har egne meninger med substans som ikke er farget av alle andre. Mennesker som har opplevd spennende ting, eller som har drømmer, ambisjoner og mål i livet. Som gjør annet enn å bake sukkerbrød, være på symøte, reise på charterferie og dokumentere rødt i glasset og beina på bordet annenhver fredag. Mulig det er meg. Men så mange er like, folk gjør det samme, som i mine øyne oppleves kjedelig. Anonymous poster hash: b3e87...db0 Jeg er faktisk helt enig med deg HI!!! Jeg merker jeg blir så oppgitt av alle som lever A4 livet.. Eller oppgitt blir vel feil å si.. Men jeg liker mennesker som har substans, folk som har opplevd litt, folk du kan spille intilektuell "Ping pong" med.. Folk som er annerledes og tør å vise det! Anonymous poster hash: 3b276...533 "intilektuell" Anonymous poster hash: 91bdb...909
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #35 Skrevet 29. mars 2015 Jeg er langt i fra hjemmeværende! Har studert i mange år på universitet og har en spennende jobb. Jeg bare liker å møte litt uorginale folk, som ikke gjør som absolutt alle andre. Mulig man kan si at jeg føler meg rett og slett understimulert! Jeg elsker mennesker som byr på seg selv, har egne meninger med substans som ikke er farget av alle andre. Mennesker som har opplevd spennende ting, eller som har drømmer, ambisjoner og mål i livet. Som gjør annet enn å bake sukkerbrød, være på symøte, reise på charterferie og dokumentere rødt i glasset og beina på bordet annenhver fredag. Mulig det er meg. Men så mange er like, folk gjør det samme, som i mine øyne oppleves kjedelig.Anonymous poster hash: b3e87...db0 Jeg skjønner deg veldig godt.Har altfor mange rundt meg som er akkurat som du forklarer. Problemet mitt er det jeg er for mye hjemme siden jeg er alene med barnet mitt. Ja jeg har og grei utdannelse fra utlandet og opplevd altfor mye egentlig. Masse meninger som ikke kommer fra VG og har nå sluttet å diskutere med venner egentlig for kommer aldri noe jeg ikke kan lese på VG. Altfor mange skal inn i den a4 boksen. Det er utrolig trist. Anonymous poster hash: 50e84...7df Dere er klar over at mange trives og har det godt i A4- livet? Hvorfor skal de endre noe de trives med for å tilfredsstille dere? Bytt omgangskrets dersom de dere omgås er for ordinære og kjedelige for dere. Anonymous poster hash: 42af6...c9f De fleste av mine venner var ikke a4 før de fikk seg kjærester og de ville ikke ha a4 liv heller Jobber med å fornye omgangskretsen min men av og til vanskelig når man er alene. Anonymous poster hash: 50e84...7df Kanskje ikke så rart du er alene om du har den holdningen til folk. Anonymous poster hash: 12cec...2ec
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #36 Skrevet 29. mars 2015 Jeg er langt i fra hjemmeværende! Har studert i mange år på universitet og har en spennende jobb. Jeg bare liker å møte litt uorginale folk, som ikke gjør som absolutt alle andre. Mulig man kan si at jeg føler meg rett og slett understimulert! Jeg elsker mennesker som byr på seg selv, har egne meninger med substans som ikke er farget av alle andre. Mennesker som har opplevd spennende ting, eller som har drømmer, ambisjoner og mål i livet. Som gjør annet enn å bake sukkerbrød, være på symøte, reise på charterferie og dokumentere rødt i glasset og beina på bordet annenhver fredag. Mulig det er meg. Men så mange er like, folk gjør det samme, som i mine øyne oppleves kjedelig.Anonymous poster hash: b3e87...db0 Jeg skjønner deg veldig godt.Har altfor mange rundt meg som er akkurat som du forklarer. Problemet mitt er det jeg er for mye hjemme siden jeg er alene med barnet mitt. Ja jeg har og grei utdannelse fra utlandet og opplevd altfor mye egentlig. Masse meninger som ikke kommer fra VG og har nå sluttet å diskutere med venner egentlig for kommer aldri noe jeg ikke kan lese på VG. Altfor mange skal inn i den a4 boksen. Det er utrolig trist. Anonymous poster hash: 50e84...7df Dere er klar over at mange trives og har det godt i A4- livet? Hvorfor skal de endre noe de trives med for å tilfredsstille dere? Bytt omgangskrets dersom de dere omgås er for ordinære og kjedelige for dere. Anonymous poster hash: 42af6...c9f De fleste av mine venner var ikke a4 før de fikk seg kjærester og de ville ikke ha a4 liv heller Jobber med å fornye omgangskretsen min men av og til vanskelig når man er alene. Anonymous poster hash: 50e84...7df Hadde du ikke en mann da? Anonymous poster hash: 46970...ca2
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #37 Skrevet 29. mars 2015 Hva gjør du som er så orginalt og spennende da hi? Du høres ikke akkurat ut som solstrålen selv vertfall 😉 Anonymous poster hash: 8a406...355
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #38 Skrevet 29. mars 2015 Jeg er langt i fra hjemmeværende! Har studert i mange år på universitet og har en spennende jobb. Jeg bare liker å møte litt uorginale folk, som ikke gjør som absolutt alle andre. Mulig man kan si at jeg føler meg rett og slett understimulert! Jeg elsker mennesker som byr på seg selv, har egne meninger med substans som ikke er farget av alle andre. Mennesker som har opplevd spennende ting, eller som har drømmer, ambisjoner og mål i livet. Som gjør annet enn å bake sukkerbrød, være på symøte, reise på charterferie og dokumentere rødt i glasset og beina på bordet annenhver fredag. Mulig det er meg. Men så mange er like, folk gjør det samme, som i mine øyne oppleves kjedelig.Anonymous poster hash: b3e87...db0 Jeg skjønner deg veldig godt.Har altfor mange rundt meg som er akkurat som du forklarer. Problemet mitt er det jeg er for mye hjemme siden jeg er alene med barnet mitt. Ja jeg har og grei utdannelse fra utlandet og opplevd altfor mye egentlig. Masse meninger som ikke kommer fra VG og har nå sluttet å diskutere med venner egentlig for kommer aldri noe jeg ikke kan lese på VG. Altfor mange skal inn i den a4 boksen. Det er utrolig trist. Anonymous poster hash: 50e84...7df Dere er klar over at mange trives og har det godt i A4- livet? Hvorfor skal de endre noe de trives med for å tilfredsstille dere? Bytt omgangskrets dersom de dere omgås er for ordinære og kjedelige for dere. Anonymous poster hash: 42af6...c9f De fleste av mine venner var ikke a4 før de fikk seg kjærester og de ville ikke ha a4 liv heller Jobber med å fornye omgangskretsen min men av og til vanskelig når man er alene. Anonymous poster hash: 50e84...7df Kanskje ikke så rart du er alene om du har den holdningen til folk. Anonymous poster hash: 12cec...2ec Der kom den kommentaren ja...bare fordi man har andre meninger enn andre så fortjener man å være alene. Utrolig dårlig argumentasjon. Anonymous poster hash: 50e84...7df
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #39 Skrevet 29. mars 2015 Måten du klager på skurrer for meg, Hi. De interessante personene jeg kjenner hadde aldri brukt energi på å klage over de som er mer A4. Jeg tror ikke du klager over at andre er kjedelige, jeg tror du klager på andre fordi du føler livet ditt ikke er spennende nok og ønsker at andre skal bidra til å gjøre det mer spennende. Siden du greier å hisse deg opp slik over fb-statuser så er det bedre at du bruker mindre tid på fb. Kanskje må du rett og slett bytte miljø, omgås andre. Får du nok interessante ting inn i livet ditt så tror jeg behovet for å klage på andre vil forsvinne. Det er du som har valgt vennene dine og det er du som velger å ha statusene deres synlig på fb. Gjør heller noe med det livet du selv lever og søk andre arenaer hvor det er større sjanse for å møte likesinnede. Anonymous poster hash: bd184...627
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #40 Skrevet 29. mars 2015 Helt enig med deg, FB er gørr kjedelig og intetsigende og komplett idiotisk. Derfor kutta jeg ut FB for et par år siden. Helt teit å klage på noe du fint kan unnlate å forholde deg til. Anonymous poster hash: 97aff...41f
lover Skrevet 29. mars 2015 #41 Skrevet 29. mars 2015 Det er ikke alle andre det er noe feil hos, feilen ligger hos deg. Du kjeder deg, og derfor liker du å legge skylda på alle andre, at det er alle andre som er hørt kjedelige. Har jeg litt rett? Kjenner meg litt igjen i det du skriver, sånn av og til. Andre ganger trives jeg med strikkeklubben, og venninnene med skinny jeans, cardigan og sånt sjal med stjerner på.
MammantilNurket Skrevet 29. mars 2015 #42 Skrevet 29. mars 2015 Det er bedre å være "kjedelig" enn gretten og bitter. Hørt at det finnes en "Logg ut"-knapp på Facebokk? Kanskje prøve den?
Gjest Antarctica Skrevet 29. mars 2015 #43 Skrevet 29. mars 2015 Her har vi hele samlingen! De som kjenner seg igjen, de som føler seg truffet, de som anklager HI for å være skyld i det selv siden det å være hyggelig og omgjengelig er synonymt med å ikke ha noen karakter... (Godtfolk, HI kan godt si dette uten at dere trenger å bli sure, det er jo ikke HELT sikkert at hun refererer til nettopp deg?) HI, mannen min deler inn menneskeheten i "morsomme" og "kjedelige" mennesker. På en måte kan jeg forstå ham. Det er i alle fall bedre enn eksen min, som delte dem inn i "gode" og "dårlige"! Selv er jeg noen ganger mer tålmodig enn mannen min og får dermed høre en del mer enn ham - og opplever at de kjedelige menneskene av og til har mer å by på når man kommer dem litt inn på livet. Men kanskje FB ikke er stedet? Eller, du får skjule de kjedelige og heller skaffe deg oppdateringer fra Feministisk Salong, Radikal Portal eller noen andre du syns er interessante. Når det er sagt: hverdagen er ofte litt kjedelig, og de folka man tvinges til å omgås med fordi det er dugnad i barnehagen er ikke alltid de du ville ha valgt å være sammen med når du selv fikk bestemme. Bygg dine egne nettverk - og gi de kjedelige en sjanse, kanskje er de bare blyge?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #44 Skrevet 29. mars 2015 Jeg kutta ut FB av nettopp samme grunn som deg for ett halvår siden. Godt å slippe å se hvor fantastisk livene til de fleste er, bare fryd og gammen dag ut og dag inn. Anonymous poster hash: fe38a...125
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå