Gå til innhold

Seriøst orker ikke mer av folk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er oppriktig lei av folk! Så får jeg dårlig samvittighet, men jeg er lei folk!

DRITTlei av å se folks jævli kjedelige bilder på FB av snørrete unger i gråvær i skogen og med bålkozz.

Eller en prikk oppi en bakke der en unge liksom aker! Bilde er grått og trist.

Eller standarden: Litt rødt i glasset! TGIF, fredagstaco og i morgen blir det bursdag til verdens beste Emma(hjerte hjerte)!

Mødrene er på symøte! Tar på seg en tynnstrikk av en genser med singlet under og et skjerf i halsen. Kaaaaaaaaanskje litt leppestift!

Faen jeg er så lei alle kjedelige mennesker!!!! Alle standardfolk, som aldri kan gå utenfor boksen, være liitt gøyale og gjøre noe uoriginalt!

Jada, forsvar d så mye dere vil, men jeg kjeder meg DØNN i sånt selskap som jeg må være i både gjennom idrett og skole for barna.

Hvorfor er d så få spennende, morsomme folk?

Utblåsning.

Anonymous poster hash: b3e87...db0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres veldig spennende ut

*ironi*

Anonymous poster hash: 33140...dd8

Skrevet

Kjedelig er jeg IKKE.

HI

Skrevet

Hvorfor er du spennende selv da? Regner med at du selv er super spennende siden du ser sånn ned på andres hverdagslige liv. Håper du kan dele litt av ditt supre flotte liv og gi oss vanlig dødelige litt av trylleformelen din?

Er det å henge her inne og kritisere andre en del av ditt spennende liv?

Anonymous poster hash: d1edd...bbe

Skrevet

Gud. Jada jada, dere er dødelige! Andre er ikke noe mere spennende enn andre bla bla bla.

Så forutsigbare kvasse svar! Bring it on!

Skrevet

Misunnelig much?

Misunnelig? Så langt det overhode er mulig å komme fra det!

Vi har alt vi trenger og mye mer enn som så. Vi bare er ikke typene som "setter" oss til fordi vi har fått barn.

Vi har tatt de med ut i verden, opplevd masse, og leker nå med tanken på å bo et år i USA, da mannen kan jobbe flere steder i verden.

Skrevet

Herlighet, du kan vel bare la være å se , da. Simple as that. Ikke surv, bare fordi du tror at du selv er så j**lig spennende. Selvopptatte mennesker er uhyggelig kjedelige.

Anonymous poster hash: 8c267...62a

Skrevet

Er oppriktig lei av folk! Så får jeg dårlig samvittighet, men jeg er lei folk!

DRITTlei av å se folks jævli kjedelige bilder på FB av snørrete unger i gråvær i skogen og med bålkozz.

Eller en prikk oppi en bakke der en unge liksom aker! Bilde er grått og trist.

Eller standarden: Litt rødt i glasset! TGIF, fredagstaco og i morgen blir det bursdag til verdens beste Emma(hjerte hjerte)!

Mødrene er på symøte! Tar på seg en tynnstrikk av en genser med singlet under og et skjerf i halsen. Kaaaaaaaaanskje litt leppestift!

Faen jeg er så lei alle kjedelige mennesker!!!! Alle standardfolk, som aldri kan gå utenfor boksen, være liitt gøyale og gjøre noe uoriginalt!

Jada, forsvar d så mye dere vil, men jeg kjeder meg DØNN i sånt selskap som jeg må være i både gjennom idrett og skole for barna.

Hvorfor er d så få spennende, morsomme folk?

Utblåsning.

Hvorfor henger du på Facebook når du ønsker deg omgang med spennende folk? Er du ikke fornøyd med innholdet av livet - gjør noe med det! (Folk på FB er jo fornøyde med sitt liv, så første pri for deg bør være å kutte det).

Skrevet

Misunnelig much?

Misunnelig? Så langt det overhode er mulig å komme fra det!

Vi har alt vi trenger og mye mer enn som så. Vi bare er ikke typene som "setter" oss til fordi vi har fått barn.

Vi har tatt de med ut i verden, opplevd masse, og leker nå med tanken på å bo et år i USA, da mannen kan jobbe flere steder i verden.

Noe må det jo være siden du forventer at andre mennesker sine liv skal underholde deg

Anonymous poster hash: 33140...dd8

Skrevet

Hva deler du fra ditt spennende liv da ? :danse:

Anonymous poster hash: 1307f...a89
Skrevet

Siden du sier at mannen din kan jobbe hvor som helst og det er det som styrer så vil jeg jo tro du er hjemmeværende, og det kan jeg jo forstå kan være kjedelig dersom du har så store ambisjoner om å leve ett spennende liv. Hvis jeg hadde hatt alt jeg ønsker meg og ræva full av muligheter så ville jeg nok ha droppa både å sitte å irritere meg på face og her inne og heller gjort noe fornuftig. Så det kan jo faktisk være du har ikke er "all that" likevel siden du sitter her og syter på en søndag ettermiddag. :) Kom deg ut og gjør noe med livet ditt da vel!  :ph34r:

Anonymous poster hash: b5d2a...3d6
Skrevet

Ok.

Da bør du gjøre noe annet.

Anonymous poster hash: 60a65...776
Skrevet

Jeg er langt i fra hjemmeværende! Har studert i mange år på universitet og har en spennende jobb.

Jeg bare liker å møte litt uorginale folk, som ikke gjør som absolutt alle andre. Mulig man kan si at jeg føler meg rett og slett understimulert!

Jeg elsker mennesker som byr på seg selv, har egne meninger med substans som ikke er farget av alle andre.

Mennesker som har opplevd spennende ting, eller som har drømmer, ambisjoner og mål i livet.

Som gjør annet enn å bake sukkerbrød, være på symøte, reise på charterferie og dokumentere rødt i glasset og beina på bordet annenhver fredag.

Mulig det er meg. Men så mange er like, folk gjør det samme, som i mine øyne oppleves kjedelig.

Skrevet

Fordi de av oss som er spennende blir sett ned på og avskydd fordi vi ikke passer inn i båsen de andre bor i...

Anonymous poster hash: c2f13...80d
Skrevet

1. Kutt ut Facebook. Eller rydd opp i vennelista di og fjern alle de kjedelige mainstream-folka.

2. Flytt til USA og kos deg der et år. Føl deg spennende, interessant og annerledes.

3. Ta et kurs i rettskriving, så har du noe å fordrive tiden med.

Skrevet

Jeg er langt i fra hjemmeværende! Har studert i mange år på universitet og har en spennende jobb.

Jeg bare liker å møte litt uorginale folk, som ikke gjør som absolutt alle andre. Mulig man kan si at jeg føler meg rett og slett understimulert!

Jeg elsker mennesker som byr på seg selv, har egne meninger med substans som ikke er farget av alle andre.

Mennesker som har opplevd spennende ting, eller som har drømmer, ambisjoner og mål i livet.

Som gjør annet enn å bake sukkerbrød, være på symøte, reise på charterferie og dokumentere rødt i glasset og beina på bordet annenhver fredag.

Mulig det er meg. Men så mange er like, folk gjør det samme, som i mine øyne oppleves kjedelig.

Man kan vel være spennende selv om man slenger beina på bordet og har noe godt i glasset en fredags kveld. Og noen av de mest spennende folkene folkene jeg kjenner er slett ikke de med lang universitets utdannelse. 

Siden du henger så mye på fb og irriterer deg er det kanskje på tide du finner på noe annet? Kanskje du tross alt ikke er så spennende selv?

Anonymous poster hash: 08977...c85

Skrevet

Jeg er derimot enig med HI jeg da, tross at vi har litt ulike grunner for resonnementet vårt. Jeg trenger ikke folk som ville oppleve så forbanna mye, men alle er så like. Så standardiserte. Jeg passer ikke inn med de fleste andre foreldrene og det er naturligvis jeg som skiller meg ut. Jeg blir litt frustrert over kjedelige folk. Spesielt mødre.

For en tid tilbake skulle klassen til ene barnet mitt arrangere noe for resten av skolen. Og mødrene var så sykt stressa. Mannfolka satt og pratet og tullet, mens de holdt seg unna fordi alt de hadde gjort uansett hadde vært galt. Jeg prøvde å hjelpe til, men jeg delte virkelig ikke tankegangen dems og følte meg ekstremt overflødig og malplassert. Jeg klarer ikke å relatere til at det er dødsens viktig at serviettene ligger skrått og ikke rett eller at lysene står tre cm lengre til høyre.

Anonymous poster hash: 99693...8f5

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg tror virkelig jeg skjønner hva du mener. Og jeg tror du har en dårlig dag eller måned.

Ta meg, for eksempel, mitt virkelige liv er alt for spennende for FB. På FB skinner det nok gjennom at jeg ikke er helt A4, men dette er ikke noe jeg vil utbrodere offentlig. For FB er offentlig, og da bør i allefall jeg ta forholdsregler. Så jeg deler vakre bilder av meg selv, og selvskryter en del. Men privatlivet mitt får du ikke på FB. Jeg tror at dine venner er kloke og nødvendigvis ikke kjedelige.

Inviter til fest, så kommer nok alle de herlige detaljene som ikke egner seg for alle, fram :)

Skrevet

For d første, HI, så er d kun DU, og du alene, som er ansvarlig for livet ditt og innholdet i nevnte liv!!

Anbefaler deg å korte KRAFTIG ned på vennelisten din, eller rett og slett melde deg ut fra hele FB!

For d andre: tror du virkelig folk deler sine innerste tanker & drømmer offentlig på FB??

Folk flest er, veldig grovt sett, ganske like, men d betyr hverken at de er kjedelige eller ikke morsomme.

Synes nesten synd i deg som tydelig synes d er greit å sette seg selv over andre, og kjenner jeg er glad du ikke er min venn!

Anonymous poster hash: fbd06...b6d

Skrevet

Jeg er faktisk helt enig med deg HI!!! Jeg merker jeg blir så oppgitt av alle som lever A4 livet.. Eller oppgitt blir vel feil å si.. Men jeg liker mennesker som har substans, folk som har opplevd litt, folk du kan spille intilektuell "Ping pong" med..

Folk som er annerledes og tør å vise det!

Anonymous poster hash: 3b276...533

Skrevet

Jeg er dritkjedelig, men gjør ingen av de tingene du nevner. Kanskje du hadde syntes jeg var spennende.

Anonymous poster hash: 53149...f9c
Skrevet

Holde seg unna facebook. Lese ei bok. Problemet er løst.

Anonymous poster hash: 04f72...29c

Skrevet

Enig! Godt å se at jeg ikke et den eneste!

Anonymous poster hash: 3e084...4f7

Skrevet

Med ujevne mellomrom titter dere fram. Hvorfor ikke bare starte en klubb?

- People who hate people, come together!

- No.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...