Gå til innhold

Skavlan og Stordalen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser aldri programmet fordi jeg ikke klarer den stotringen til Skavlan, men intervjuet med Stordalen hadde jeg lyst å få med meg. Men ble igjen skuffet. Han er jo en elendig programleder!?! Han avbryter, sier ææææ for annethvert ord og har generelt liten respekt for gjesten sine.

Hvordan kan dette programmet overleve år etter år er over min fatteevne.

Anonymous poster hash: d2807...8cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig.. Har ikke sett det på lenge og reagerer litt på spørsmål som ikke henger på greip med forrige svar, titter ned i notatene mens gjesten svarer for å forberede neste spørsmål etc. Det er ingen samtale men en utspørring av planlagte spørsmål som tydeligvis ikke justeres etter hva folk svarer.

Skrevet

Hør hør!

Ser programmet i dag kun pga Gunnhild Stordalen, kan ikke fordra Skavlan. Han er irriterende. Minner meg mest om en smurf av en eller annen grunn.

Anonymous poster hash: 3cc37...5d0

Skrevet

Enig.. Har ikke sett det på lenge og reagerer litt på spørsmål som ikke henger på greip med forrige svar, titter ned i notatene mens gjesten svarer for å forberede neste spørsmål etc. Det er ingen samtale men en utspørring av planlagte spørsmål som tydeligvis ikke justeres etter hva folk svarer.

Ikke sant? Hun forteller f.eks om at de fikk et begrep om 'kjærestekjoler' om klær hun måtte ha hjelp til å få på pga at hun ikke fikk armene bak på ryggen. To minutt etterpå spør han om hun hadde bevegelsesproblemer!!! Djiiiises, for å bruke et uttrykk jeg ellers aldri bruker.

Skrevet

Gunhild framstår smart, velartikulert og kunnskapsrik. Skavlan framstår mindre smart en vanlig sammenlignet med henne.

Anonymous poster hash: 31846...fb9

Skrevet

Gunhild framstår smart, velartikulert og kunnskapsrik. Skavlan framstår mindre smart en vanlig sammenlignet med henne.Anonymous poster hash: 31846...fb9

Ja, hva er det med han? Er han alltid så usikker og lite forberedt? Hun virket jo virkelig ukomfortabel etterhvert, det var veldig tydelig at han ikke hørte etter på hva hun sa.

Skrevet

Skavlan er en SKREKKELIG dårlig programleder!!

Et under at han får holde på, d kan KUN skyldest kameraderi & nettverk.... Forferdelig uproft! Pinlig dårlig....

Anonymous poster hash: 4120c...9e0

Skrevet

Helt enig! Han involverte ikke Stordalen i samtalen når de andre gjestene kom.

Skrevet

Måtte også se det kun på grunn av Gunhild, men han var virkelig udugelig! :o virker så hun ble litt irritert etterhvert, og det har jeg full forståelse for. Virker ikke så han følger med på det hun sier, for som ei over sier stiller han spørsmål som allerede er svart på.

Anonymous poster hash: 50026...7af

Skrevet

Elsker at hun korrigerte ham når han sa at hun valgte den behandlingen. Hun hadde ikke noe valg!

Anonymous poster hash: 31846...fb9

Skrevet

Han var elendig ikveld. Lindmo er myyyyye bedre!!

Skrevet

Og han siste gjesten, når Skavland liksom prøvde å "ta han".... Skikkelig flaut!

Anonymous poster hash: c8052...8bf
Skrevet

Dytt

Skrevet

Vel, man har vel alltid et valg da. Hun kunne valgt å ikke gå gjennom den behandlingen. Er et valg det også.

Anonymous poster hash: 857fd...e54

Skrevet

Jeg synes ingen av de fremstod veldig positivt jeg da.

Synes ikke hun virker sympatisk og ydmyk i det hele tatt.

Hun hadde da strengt talt et valg, hun valgte å reise utenlands og gjennomgå et behandlingsopplegg som er relativt nytt uten den største mengden forskningsfunn enda.

Det vil jeg kalle et valg.

Flott at hun står fram og belyser sykdommen, men betviler at det er generaliserbart for andre i liknende situasjon å komme inn til så hurtig behandling i utlandet som henne fikk.

Igjen, fint at hun er bedre, men sympatisk fremstod hun ikke som i mine øyne.

Skrevet

Hun hadde da strengt talt et valg, hun valgte å reise utenlands og gjennomgå et behandlingsopplegg som er relativt nytt uten den største mengden forskningsfunn enda.

Flott at hun står fram og belyser sykdommen, men betviler at det er generaliserbart for andre i liknende situasjon å komme inn til så hurtig behandling i utlandet som henne fikk.

Uff. Tenk at folk med mye penger bruker dem på å redde liv og helse i stedet for å kjøpe seg flere luksusting. Fysj!

Anonymous poster hash: 71c62...f0c

Skrevet (endret)

Valget stod mellom den eksperimentelle behandlingen hun tok og det å sykne hen, ha store smerter å dø innen få år. Jeg vil ikke akkurat kalle det et valg. Endret av Magandang anak ko
Skrevet

Jeg forstod hans ytring, og synes ikke det var noe rart i uttrykke det spørsmålet på den måten.

Samme som andre pasienter i andre sykdomsgrupper velger å reise til utlandet for andre behandlinger.

Hun valgte å reise til Nederland, det var et valg uavhengig av prognosene her i landet.

Det er et valg hun tok, å være med på et "eksperiment" uten tilsynelatende mye evidens. Det var fare for livet ved behandlingen også, så det var jo et valg!

Skrevet

Første gang på flere måneder i går at jeg virkelig satte meg ned for å se Skavlan. Er han alltid så dårlig? Eller hadde han bare en dårlig dag? Han hørte jo ikke på hva Gunhild sa engang!! Og den svenske politikeren fikk jo ikke lov til å fullføre en eneste setning.

Uff.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg har tydeligvis sett et annet program enn dere andre.  Jeg synes både han og hun gjorde en god figur.  Nå gadd jeg ikke se hele programmet, så hvor mye han hetset svensken eller ikke, aner jeg ikke.  Men selve intervjue med GS var helt greitt, synes jeg. Det er tross alt et fredagsunderholdningsprogram, og det vet jo alle som deltar og ser på, tenker jeg.

Skrevet

Jeg har tydeligvis sett et annet program enn dere andre.  Jeg synes både han og hun gjorde en god figur.  Nå gadd jeg ikke se hele programmet, så hvor mye han hetset svensken eller ikke, aner jeg ikke.  Men selve intervjue med GS var helt greitt, synes jeg. Det er tross alt et fredagsunderholdningsprogram, og det vet jo alle som deltar og ser på, tenker jeg.

Greit det er underholdning, men når man inviterer mennesker med en historie å fortelle bør man i det minste høre etter på hva hun sier. Nå skal det sies at jeg nok var ganske forutinntatt da jeg nesten ikke orker å høre den mannen snakke, men jeg reagerte veldig på at han avbrøt, spurte om ting hun nettopp hadde fortalt og generelt virket veldig lite interessert i hva hun hadde å formidle.

Jeg syns hun klarte seg fint, selv om hun virket litt oppgitt på slutten der.

Jeg skrudde ned med det samme Stordalens var ferdig, så grillingen av politikeren fikk jeg ikke med meg. Noe som sikkert var like bra etter hva jeg skjønner.

Hvordan Skavland kan ha så høye seertall år etter år er meg en gåte.

Skrevet

Uff. Tenk at folk med mye penger bruker dem på å redde liv og helse i stedet for å kjøpe seg flere luksusting. Fysj!Anonymous poster hash: 71c62...f0c

Sant! Og ikke minst: når hun gjør dette kan Norge bli "tvunget" til å innføre denne behandlingen for hvermannsen...

Anonymous poster hash: 4120c...9e0

Skrevet

Valget stod mellom den eksperimentelle behandlingen hun tok og det å sykne hen, ha store smerter å dø innen få år. Jeg vil ikke akkurat kalle det et valg.
Ikke for den som velter seg i penger nei. Andre med den diagnosen har som oftest ikke muligheten til å foreta et valg en gang.

Anonymous poster hash: 1acd9...00c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...