Gå til innhold

Gunhild Stordalen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære. Klarer dere virkelig å få til en krangel ut av dette også?

Anonymous poster hash: 2b802...a2d

Hvem krangler?

Det er tydlig noe almenkunskap jeg ikke har fått med meg som er helt selvfølgelig for alle andre at alle vet. Jeg vet rett og slett ikke hva GS har gjort som har gitt henne "heltestatus". Hun er sikkert en flott dame, men det må da være greit å spørre om det dere andre tydligvis vet. Det er da ikke rarere enn at noen spør om hvordan man regner ut de enkleste mattestykkene.

Anonymous poster hash: 6ff4c...85a

Oi. Kjempe hyggelig du.

Stakkars deg. Alltid like purkete?

Anonymous poster hash: 2b802...a2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er tøff, samtidig så er hun og mannen heldig stilt

De er ikke heldige, de er dyktige, og har jobbet hardt for å skape virksomhet til glede for både seg selv og andre. Anonymous poster hash: 68deb...4ec
de er jo heldig stilt selv om de har jobbet for det vel,hehe :)

Anonymous poster hash: 4024b...cac

Skrevet

Hun har min dypeste respekt og er virkelig en å se opp til. En av svært få i mine øyne og jeg håper virkelig at hun blir så frisk som mulig og at hun kan fortsette med EAT der hun virkelig utgjør en forskjell. Fantastisk dame!

Skrevet

Kjære. Klarer dere virkelig å få til en krangel ut av dette også?Anonymous poster hash: 2b802...a2d

Hvem krangler?

Det er tydlig noe almenkunskap jeg ikke har fått med meg som er helt selvfølgelig for alle andre at alle vet. Jeg vet rett og slett ikke hva GS har gjort som har gitt henne "heltestatus". Hun er sikkert en flott dame, men det må da være greit å spørre om det dere andre tydligvis vet. Det er da ikke rarere enn at noen spør om hvordan man regner ut de enkleste mattestykkene.Anonymous poster hash: 6ff4c...85a

Oi. Kjempe hyggelig du.

Stakkars deg. Alltid like purkete?Anonymous poster hash: 2b802...a2d

Ok, da sier vi det

Anonymous poster hash: 6ff4c...85a

Skrevet

Hun er fantastisk, all respekt til henne

Anonymous poster hash: b4922...46d

Skrevet

Hun tok blant annet doktograd rimelig kjapt etter medisinstudiet, det vitner om at hun må ha lagt ned en enorm arbeidsinnsats. Hun er også svært opptatt av å få en bærekraftig klode både av miljøhensyn og mtp matfordeling (hun oppfordrer blant annet til å spise litt mindre kjøtt men ikke kutte det ut, noen må jo leve av kjøttproduksjon også) og har blant annet startet "eat forum".

Anonymous poster hash: 6b365...452
Skrevet

Hvis du virkelig lurer... Det er ikke tvil om at en del av Gunnhilds status kommer av de festene (maskeradeballene) som Petter Stordalen i mange år har arrangert for "hele" kjendis-Norge.

Disse festene får stor dekning i media, ikke minst Se og Hør... Og sikkert God Kveld Norge. Så da følger det naturlig at Gunnhilds alvorlige sykdom får så stor oppmerksomhet. 

Anonymous poster hash: 78417...067
Skrevet

Hun er tøff, samtidig så er hun og mannen heldig stilt

De er ikke heldige, de er dyktige, og har jobbet hardt for å skape virksomhet til glede for både seg selv og andre. Anonymous poster hash: 68deb...4ec
de er jo heldig stilt selv om de har jobbet for det vel,hehe :)

Anonymous poster hash: 4024b...cac

Det høres så snerpete og misunnelig ut når det i samme setting påpekes at dette er "ikke noe de stakkars andre ikke kunne ha gjort".

Anonymous poster hash: 68deb...4ec

Skrevet

En ikke for mye.

Skrevet

Hun er virkelig en sterk og flott dame, jeg beundrer henne virkelig.

Jeg skjønner overhodet ikke at hun får kritikk for å kjøpe seg behandling i utlandet heller. Hun er lege selv og kjent for sitt store hjerte og egasjement for klima, helse og dyrevelferd. Hun står da for søren ikke frem i media for å skryte av hvor formidlet hun er. Hun står frem for å gi håp, for å vise at det finnes behandling som hjelper, for å bane vei for andre i det litt tungrodde helsevesenet vi har her i landet.

Stå på Gunhild, håper virkelig du blir frisk. Verden trenger slike mennesker som deg!

Anonymous poster hash: 52d57...14f

Jeg tenker at kanskje nettopp fordi hun er lege selv og har en doktorgrad innenfor medisin har valgt (å kjøpe seg, ja det er et privilegium kun de med penger kan gjøre) behandling utenlands? Hun har fulgt med på forskning og tør og vil prøve behandling som ikke tilbys som første behandling i Norge? Om det da viser seg at det virker vil det jo være positivt for pasienter i samme situasjon?

Eller er jeg bare veldig naiv nå?

Skrevet

Håper alle som er syke kommer seg gjennom det.

Anonymous poster hash: 6b674...cce

Selvsagt, jeg mistenker ikke ts for å mene noe annet. Men GS bærer jo sykdommen sin på en imponerende måte, på samme imponerende måte som hun ter seg på andre områder også. Og det er det slett ikke alle som gjør.

Når man vet at man får den beste behandlingen er det mye lettere å takle sykdom. Hun har heller ingen barn og hun kan også kjøpe seg fra fra belastende oppgaver som husarbeid mm. Det er lettere å komme seg gjennom sykdom når man i utganspunktet er godt utrustet på mange måter.

Anonymous poster hash: eb465...af1

Skrevet

Hun tok blant annet doktograd rimelig kjapt etter medisinstudiet, det vitner om at hun må ha lagt ned en enorm arbeidsinnsats. Hun er også svært opptatt av å få en bærekraftig klode både av miljøhensyn og mtp matfordeling (hun oppfordrer blant annet til å spise litt mindre kjøtt men ikke kutte det ut, noen må jo leve av kjøttproduksjon også) og har blant annet startet "eat forum".

Anonymous poster hash: 6b365...452

Det er ikke hardere å gå rett på doktorgrad enn å begynne det steinhardt livet som lege i klinisk virksomhet. Bare for å poengtere det. Men uansett, hun er veldig oppegående og tilhører en liten elite evnemessig sett.

Anonymous poster hash: eb465...af1

Skrevet

Hun må jo omtrent være overmenneskelig! Så smart og flott og modig. Håper hun kommer seg gjennom dette. For ei dame!

Overmenneskelig var å ta hardt i, men absolutt enig i at hun er en flott dame og ønsker henne alt godt.

Anonymous poster hash: ef7bc...4f7

Skrevet

Flott dame og tøft at hun fronter sykdommen og viser seg med bar skalle. Hun utstråler masse intelligens og hjertevarme. Umulig å ikke bli glad i henne.

Håper hun kommer seg igjennom sykdommen:)

Anonymous poster hash: 3d173...6b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...