Gå til innhold

Gunhild Stordalen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun må jo omtrent være overmenneskelig! Så smart og flott og modig. Håper hun kommer seg gjennom dette. For ei dame!👏👍💪

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun må jo omtrent være overmenneskelig! Så smart og flott og modig. Håper hun kommer seg gjennom dette. For ei dame!

Enig!

Anonymous poster hash: 4d234...cf5

Skrevet

Helt enig med deg 😊 ønsker henne alt godt

Anonymous poster hash: 993b1...c17

Skrevet

Signerer dere andre! Er mektig imponert over henne 😊

Skrevet

Håper alle som er syke kommer seg gjennom det.

Anonymous poster hash: 6b674...cce

Skrevet

Får mer og mer sansen for henne.

Smart, pen, stort hjerte, modig. Hun er et flott menneske.

Anonymous poster hash: 2b802...a2d

Skrevet

Ble rørt av å se bilder av henne fra Skavlan. For ei dame!

Anonymous poster hash: a99a1...666

Skrevet

Håper alle som er syke kommer seg gjennom det.

Anonymous poster hash: 6b674...cce

Selvsagt, jeg mistenker ikke ts for å mene noe annet. Men GS bærer jo sykdommen sin på en imponerende måte, på samme imponerende måte som hun ter seg på andre områder også. Og det er det slett ikke alle som gjør.

Anonymous poster hash: 68deb...4ec

Skrevet

Hun er tøff, samtidig så er hun og mannen heldig stilt som har hatt mulighet til å reise til utlandet for behandling med det samme sykdommen ble oppdaget. Vanlige mennesker i gaten måtte nok pent ventet på behandling i Norge eller tatt opp store lån!

Anonymous poster hash: 4024b...cac

Skrevet

Hun er tøff, samtidig så er hun og mannen heldig stilt

De er ikke heldige, de er dyktige, og har jobbet hardt for å skape virksomhet til glede for både seg selv og andre.

Skrevet

Jeg følger tydlig vis ikke så godt med, men hva er det egentlig GS har gjort som er så spessielt annet enn å gifte seg til mye penger?

Anonymous poster hash: 6ff4c...85a
Skrevet

Imponert over at hun stilte på intervju uten noe på hodet. Hvis hun ville, kunne hun ha kjøpt den aller dyreste parykken.

Anonymous poster hash: 78417...067
Skrevet

Imponert over at hun stilte på intervju uten noe på hodet. Hvis hun ville, kunne hun ha kjøpt den aller dyreste parykken.

Hun er smart nok til å vite at en dyr parykk ikke er spesielt imponerende. Og hun vet utmerket godt at et bart hode imponerer langt mer.

Skrevet

Hun er tøff, samtidig så er hun og mannen heldig stilt som har hatt mulighet til å reise til utlandet for behandling med det samme sykdommen ble oppdaget. Vanlige mennesker i gaten måtte nok pent ventet på behandling i Norge eller tatt opp store lån!

Anonymous poster hash: 4024b...cac

Det er faktisk ganske fint at de reiser til utlandet for behandling. Hadde hun stilt seg i ordinær sykehuskø ville hun nok mest sannsynlig blitt prioritert fordi hun er høyprofilert og ettertraktet samtidig som jeg tror det ville vært status for legebestanden å få behandle henne umiddelbart selv om det hadde gått på bekostning av andre pasienter. "Vi reddet fru stordalen". Det tror jeg dog hun ikke ville ha funnet seg i. Hun er jo lege selv.

Også må jeg legge til at hun ser fantastisk ut uten hår. Hun har jo en perfekt skalle!!!

Anonymous poster hash: 35493...f71

Skrevet

Jeg følger tydlig vis ikke så godt med, men hva er det egentlig GS har gjort som er så spessielt annet enn å gifte seg til mye penger?

Den dama tjener da virkelig sine egne penger, tror ikke du kommer lenger unna en "lykkejeger" enn henne.

Anonymous poster hash: 52d57...14f

Skrevet

Den dama tjener da virkelig sine egne penger, tror ikke du kommer lenger unna en "lykkejeger" enn henne.

Jeg vet at hun er utdannet lege, men ikke har jobbet som det på noen år, og at hun har jobbet som modell tidligere, men det finnes mange leger og modellyrket er ikke akkurat noe jeg forbinder med en positiv samfunnsinsats. Et eller annet spessielt må hun jo ha gjort siden alle synes hun er så fantastisk.

Skrevet

Hun er aktiv miljøforkjemper, og gjør veldig mye bra i så måte.

Skrevet

Kjære. Klarer dere virkelig å få til en krangel ut av dette også?

Skrevet

Jeg vet at hun er utdannet lege, men ikke har jobbet som det på noen år, og at hun har jobbet som modell tidligere, men det finnes mange leger og modellyrket er ikke akkurat noe jeg forbinder med en positiv samfunnsinsats. Et eller annet spessielt må hun jo ha gjort siden alle synes hun er så fantastisk.

Hun er miljøforkjemper, jobber med klimaendringsspørmål, dyrevelferd og helse. Siste årene har hun vel jobbet full til i organisasjonen GreeNudge. Hun gjør virkelig en innsats altså.

Skrevet

Hvem krangler?

Det er tydlig noe almenkunskap jeg ikke har fått med meg som er helt selvfølgelig for alle andre at alle vet. Jeg vet rett og slett ikke hva GS har gjort som har gitt henne "heltestatus". Hun er sikkert en flott dame, men det må da være greit å spørre om det dere andre tydligvis vet. Det er da ikke rarere enn at noen spør om hvordan man regner ut de enkleste mattestykkene.

Skrevet

Hun er miljøforkjemper, jobber med klimaendringsspørmål, dyrevelferd og helse. Siste årene har hun vel jobbet full til i organisasjonen GreeNudge. Hun gjør virkelig en innsats altså.

Takk. Jeg har ikke hørt om GreeNudge en gang før, men det høres jo ut som gode saker.

Skrevet

Krangler? Den som er nærmest krangling her er jo deg. Dramaqueen!

Skrevet

Jeg vet at hun er utdannet lege, men ikke har jobbet som det på noen år, og at hun har jobbet som modell tidligere, men det finnes mange leger og modellyrket er ikke akkurat noe jeg forbinder med en positiv samfunnsinsats. Et eller annet spessielt må hun jo ha gjort siden alle synes hun er så fantastisk.

I tillegg til å være lege har hun en PhD på osteoperose. Ikke akkurat den delen av medisinen med høyest status. Hurra for de som studerer lvinnesykdommer. Hun jobber aktivt for miljøet, og sitter i flere styrer. Selv nå som hun er syk fortsetter hun å gi av seg selv. Hun våger å vise sin redsel og sine svake sider, samtidig som hun er løsningsorientert og snur det negative til noe positivt.

Hun ser nesten enda mer smashings ut uten hår.

Selvfølgelig finnes det mange andre fantastiske mennesker der ute, men akkurat i dag ble jeg minnet på henne. Gleder meg til å lese intervjuet med henne på Aftenposten i kveld!

HI

Skrevet

Er også mektig imponert av den dama. Alt hun har fått til!! 👍👍

Anonymous poster hash: bffd6...b6b

Skrevet

Hun er virkelig en sterk og flott dame, jeg beundrer henne virkelig.

Jeg skjønner overhodet ikke at hun får kritikk for å kjøpe seg behandling i utlandet heller. Hun er lege selv og kjent for sitt store hjerte og egasjement for klima, helse og dyrevelferd. Hun står da for søren ikke frem i media for å skryte av hvor formidlet hun er. Hun står frem for å gi håp, for å vise at det finnes behandling som hjelper, for å bane vei for andre i det litt tungrodde helsevesenet vi har her i landet.

Stå på Gunhild, håper virkelig du blir frisk. Verden trenger slike mennesker som deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...