Gå til innhold

Inspirert: Hvor mange ganger har du hatt influensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde noen ganger da jeg var liten, men ikke i voksen alder. Husker godt hodepinen og verk i alle ledd. Men har årlige kraftige forkjølelser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

47 år. influensa i 1983 og 2012. siden jeg er gammel husker jeg ikke så godt den i 83 (annet enn at jeg var dausjuk og i USA som utvekslingselev). :-)

den i 2012 varte i en måned og jeg har aldri vært så syk hverken før eller siden

Anonymous poster hash: 3ff30...d2c

Skrevet

Er 36 år og har hatt det en gang da jeg var noen og tjue. Lå rett ut i to uker....

Skrevet

En gang som jeg kan huske, jeg er 32 år.

Anonymous poster hash: 8f87f...25a

Skrevet

En gang som jeg kan huske, jeg er 32 år.

Anonymous poster hash: 8f87f...25a

Skrevet

28 år, hatt influensa en gang, for 10 år siden. Etter at jeg begynte med paleolivsstil, har jeg vært frisk året rundt, i motsetning til før da jeg kunne være forkjølet 1-2 ganger per år.  

Anonymous poster hash: 184a7...de5
Skrevet

En gang. For ca 4 år siden

Helt forferdelig. Tror aldri jeg har følt meg så syk noen gang!!

Anonymous poster hash: 57254...bab

Skrevet

En gang da jeg var 10-11 år. Har aldri vært så dårlig før eller siden. Jeg husker min far kom og bar meg på do og sånt, for det var umulig for meg å komme dit på egen hånd.

Skrevet

46 år og 1 gang i voksen alder, for 10 år siden. Husker fortsatt hvor dårlig jeg var og at det endte opp med både omgangssyke og lungebetennelse. Hanglet i mange uker etter at jeg var noenlunde frisk.

Skrevet

1 gang. Er 30 år. Så dårlig har jeg aldri vært noen sinne!

Skrevet (endret)

Hatt det 1 gang når jeg var 17... Da var jeg skikkelig SYK. Hadde ekstremt vondt i hele kroppen, kunne ikke røre meg, høy feber og hostet no helt sinnsykt. Overnattet hos kjæresten og svigermor hadde kommet ned på rommet hvor vi lå og måtte få ned feberen min... Hadde vekt både hun og svigerfar med hostingen min. Var så i feberørska at jeg ikke kan huske at hun hadde vært der å løftet meg opp på putene, kledd av meg(på overkroppen) og åpnet vinduene for å få ned feberen min. Hun fortalte det til meg dagen etter....

Hun hadde tenkt å få meg til legevakta hvis feberen ikke hadde gått ned. Fy så j****** det var....

Har hatt streptokokker 2 ganger og det kan faktisk ikke sammenlignes en gang :s Usj!

Tok lang tid å bli skikkelig frisk også...

Endret av Chl85
Skrevet

Hæ?! Nå tuller dere vel? Er 27 og får influensa diagnosen hvertfall annenhvert år, hvis ikke oftere

Anonymous poster hash: e9e1f...075

Skrevet

Hæ?! Nå tuller dere vel? Er 27 og får influensa diagnosen hvertfall annenhvert år, hvis ikke oftere

Kan jo hende du ikke har så godt immusnforsvar som får det så ofte? Eller er litt uheldig? ;) Den ene gangen jeg har hatt skikkelig influensa var jeg sengeliggende... Trengte hjelp til å komme meg på do omtrent og hadde høy feber i flere dager .. Tok vel nærmere 2 uker før jeg faktisk var frisk. I etterpåkant har jeg kanskje hatt lignende symptomer, men har vært veldig mye mildere og det har gått over etter 1-3 døgn. Altså sterk forkjølelse med litt verking og noe feber. 

Man blir kanskje mer og mer immun også? 

Skrevet

Tre ganger og jeg er snart 34 år.

Anonymous poster hash: 1b2c7...a2a

Skrevet

En gang som jeg kan huske. Var da 21 år, er nå 30.

Anonymous poster hash: a7d2c...945

Anonymous poster hash: a7d2c...945
Skrevet

26 år. En gang

Anonymous poster hash: 32a5a...422

Skrevet

Jeg er 34 år og har aldri hatt skikkelig influensa (som i å ligge strak ut i minst en uke).

Anonymous poster hash: a5664...9ba
Skrevet

Er 36 år og har såvidt jeg vet aldri hatt influensa.

Skrevet

Da er du et sjeldent tilfelle. Gjennomsnittlig hyppighet av influensa er over 10 år. Mest sannsynlig har du kraftig forkjølelse. Stor forskjell på de 2.

Har selv hatt influensa 2 ganger hele mitt liv. Det holder!

Skrevet

Aldri.

Har derimot ganske mange overtidstimer pga syke kollegaer, så om ikke jeg er syk selv, får jeg merke den på kroppen i form av 12-13 timers arbeidsdager :-(

Anonymous poster hash: 14e5a...36c

Skrevet

er 27 år og har hatt influensa 1 gang.

Anonymous poster hash: 31932...136
Skrevet

For det første: Nå ble jeg glad! Er så lei av å høre fra mine venner som har influensa minst 2 ganger i året fordi det høres så mye "finere" ut enn forkjølelse.

Er 43 år og kan kun huske å hatt influensa 1 gang, mulig jeg hadde det en gang før jeg var 10 år, men det vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: 995e7...217
Skrevet

Er 36 år og har kun hatt influensa 1 gang, som jeg selv kan huske. De var den høsten da svineinfluensaen var "i omløp". Om jeg hadde svineinfluensa vet jeg ikke, men vanlig influensa, oh yes. Brukte 2 mnd på å bli skikkelig frisk. Ble nektet å komme til fastlegen grunnet frykt for svineinfluensa (??!! Må jo til lege for å bli frisk!!). Lå rett ut i en uke, prøvde meg på jobb, ble syk igjen... Sånn gikk det en stund. Kontaktet lege igjen da jeg begynte på runde nr 3... Ble sykemeldt og fikk nok tid til å komme meg igjen. I perioder måtte mamma hjelpe meg med å ta vare på ungene (alenemor). Håper jeg ALDRI får influensa igjen!!!

Anonymous poster hash: 4c0bf...cb5

Skrevet

Du burde vaksinere deg. 

Anonymous poster hash: 8cfe8...434

Skrevet

Har hatt influensa to ganger i mitt 35-årige liv.

Anonymous poster hash: 71232...67c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...