Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Sannsynligvis ikke, har aldri prøvd Anonymous poster hash: 3e013...ed5
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Kjører du bil da? Anonymous poster hash: dbfce...f04
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Ja så klart👍 Anonymous poster hash: 40003...bc8
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Kjører du bil da? Anonymous poster hash: dbfce...f04 Meg? Ja Anonymous poster hash: 3e013...ed5
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 det er mye jeg kan hvis jeg virkelig vil. Mye velger jeg å ikke gjøre
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #8 Skrevet 23. mars 2015 Selvfølgelig, det er ikke akkurat rakettforskning Anonymous poster hash: f2c99...08e
sug lut Skrevet 23. mars 2015 #9 Skrevet 23. mars 2015 (endret) Ja. Men jeg velger glatt å betale for det, det er en dritjobb og alt man kan betale seg ut av er gull. Annerledes ved punktering, selvsagt, da må jeg jo. Endret 23. mars 2015 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #10 Skrevet 23. mars 2015 Det skulle være obligatorisk under taking av førerkort å kunne bytte dekk, fylle og peile olje, fylle spyleveske og etterfølge kjøleveske.. Min bil, mitt problem. Jeg klarer meg selv. Samboern kan alltids gjøre det hvis han vil, men jeg ser ingen grunn til det. Hva gjør dere da hvis dere punkterer et sted uten signaler på mobilen?? Anonymous poster hash: 1c1d8...43e
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #11 Skrevet 23. mars 2015 Ja, det var noe som for meg var viktig å lære. Jeg ville ikke stå som ett brød hue å klø meg i hue hvis jeg punkterte. Men har måtte be fremmede om hjelp 1 gang, da hadde jeg punktert utenfor barn og utstyr, var høygravid med bekkenløsning. Hadde ikke sjans i verden for å klare det selv, klarte jo knapt å komme meg opp av senga på egenhånd. Anonymous poster hash: b6d8f...75e
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #12 Skrevet 23. mars 2015 Selvfølgelig. Skifter olje selv også. Anonymous poster hash: 4fa58...d32
Elsker livet Skrevet 23. mars 2015 #13 Skrevet 23. mars 2015 Jeg kunne det da jeg jobbet som hjemmesykepleier, men der hadde vi noe små opel corsa vi suste rundt i. Reservehjul lå klart i bilen, og jeg måtte bytte en gang. Nå har jeg en mye tyngre og større bil, med monsterdekk. Jeg tror ikke jeg klarer å løse boltene da de er skrudd fast med maskin, og de blir etterstramt hver gang bilen er på service. Dekkene ligger også på lager på verkstedet, så det er ikke noe vi gjør selv. Bilene skal allikevel på service for sesongen når det er på tide å skifte dekk. Bilene våre har heller ikke reservedekk, så det blir ikke byttet langs veien om vi skulle punktere, noe jeg aldri har vært ute for. Mulig det ligger en slik tetningsmasse et sted i bilen.
Fandens Oldemor Skrevet 23. mars 2015 #14 Skrevet 23. mars 2015 Jeg kan, men ser ingen verdi i å gjøre det selv.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. mars 2015 #15 Skrevet 23. mars 2015 ja, det kan jeg, og gjør jeg.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #16 Skrevet 23. mars 2015 Om jeg måtte, så ville jeg nok kunne gjøre det uten større problem. Men jeg gjør det ikke. Anonymous poster hash: ed57d...d16
Mamma_til_2 Skrevet 23. mars 2015 #17 Skrevet 23. mars 2015 Ja og jeg har ikke lappen engang! Kan peile oljen,fylle frostveske, spyleveske og olje. Kan og skifte vindusviskere og lyspærer.
amandine Skrevet 23. mars 2015 #19 Skrevet 23. mars 2015 På min bil? Jepp! På jobbens bil? Jepp! På mannens? Nope. Med mindre jeg er alene i ødemarken. Da skulle jeg nok klart den også. Men jeg synes det er en ting det er fint å få andre til å gjøre...
stratosku Skrevet 23. mars 2015 #20 Skrevet 23. mars 2015 Ja, lærte meg det da jeg var 5-6 år😝 Siden den gang har jeg byttet når jeg har hatt mulighet, og gjør det gladelig på både min og mannens bil...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #21 Skrevet 23. mars 2015 Det kan jeg uten probleme, selv om jeg ikke kjører bil engang. Jeg får ikke lov å gjøre det her hjemme, for mannen sier det er mannejobb. Bytta ofte dekk for pappa tidligere, må nok gjøre det fremover for han også siden sluttet i jobben der han hadde verksted og folk som ordnet slikt for han enstund. Han er syk og akkurat det å bytte dekk er ikke noe han bør gjøre. Skiftet belte på gravemaskinen i høst, det gikk veldig bra og fikk ikke så mye påpakk fra pappa som holdt ett oppsyn. Han fikk aldri en sønn han kunne lære slike ting, så det ble til slutt meg som måtte lære meg alle mannetinga. Jeg syns det er gøy, men fryktelig mye rart jeg kan når jeg tenker etter. Den forrige bilen vår smalt i motoren når vi kjørte midt på fjellet. Min mann klødde seg i hodet og ante ikke hva han skulle gjøre. Jeg stappet hodet nedi panseret, ringte pappa og etter ett kvarter nede i motoren fant jeg feilen. Litt mcgyver reprasjon og vi kom oss frem til målet, før vi fikk koen til å fikse problemet skikkelig. Min mann sier jeg er mannen og kona hans,, Anonymous poster hash: 13c3a...f75
Gjest Hercule Poirot Skrevet 23. mars 2015 #23 Skrevet 23. mars 2015 Selvfølgelig. Gjør det som regel selv også.
beef sister Skrevet 23. mars 2015 #24 Skrevet 23. mars 2015 Nei - og det har jeg heller absolutt ingen planer om å bruke tid på å lære meg.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #25 Skrevet 23. mars 2015 Nei - og det har jeg heller absolutt ingen planer om å bruke tid på å lære meg. Hva hvis du punkterer på en øde landevei, da? Anonymous poster hash: 0cc4a...4dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå