Gå til innhold

Ble jeg mobbet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker ikke nødvendigvis mobbing.

Jeg tenker at venninnen din var dårlig skjult sjalu og i misunnelig i noen sammenhenger, og i andre sammenhenger forsøkte hun å `være grei` mot deg og sladre på de som hadde snakket om deg(det med latteren).. 

Anonymous poster hash: ab35e...836
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg digger at du er gift med Thomas fra videregående! syns du skal dra på reunion med hodet høyt hevet. Det er jo som en amerikansk tenåringsfilm! HEIA DEG!

Enig med T&H :)

Da jeg leste hovedinnlegget ditt så tenkte jeg..... umoden, usikker, misunnelse, mindreverdighetskompleks, hersketeknikk.... om din eks-venninne.

Du var flink i fag, du var flink i idrett, du hadde mange gode venner i idrettsmiljøet. Du var deg selv, og det ble for truende for henne.

Legg det bak deg, hun var veldig umoden den gangen og visste trolig ikke bedre. Du lå lysår foran henne på de fleste områder.

Gå på festen og kos deg. Snakk med de du går godt sammen med. Lat som ingenting overfor din eksvenninne, vær hyggelig, men ikke ta initiativ til mer kontakt. Begynner hun med samme taktikker nå som den gangen, så kan du få henne til å slutte på en voksen måte. "Lise, om du ikke liker at jeg prater med Ola og Elin så er det helt greit, men jeg prater med hvem jeg vil. Hva var det du akkurat sa, Elin?"

Du har 15 år mer modenhet i deg, du har gjort mye etterpå som har gitt deg kunnskap og selvsikkerhet. Du er gift med Thomas (som hun ville ha... ;) ), du har et godt liv.

Vær stolt av deg selv og gi blaffen i det hun gjorde. Om hun forsøker seg på noe nå så dummer hun seg veldig ut. Andre gjennomskuer henne lett.

Anonymous poster hash: 616c3...7d0

Skrevet

Tusen, tusen takk for tilbakemeldinger, hadde lagt alt dette bak meg, men rart hva som kommer opp når man blir minnet på det. Skal stæsje meg opp, ta med mannen og hygge meg på festen.

Anonymous poster hash: 5dd69...785

Skrevet

Tusen, tusen takk for tilbakemeldinger, hadde lagt alt dette bak meg, men rart hva som kommer opp når man blir minnet på det. Skal stæsje meg opp, ta med mannen og hygge meg på festen.

Kos dere :D

Anonymous poster hash: 616c3...7d0

Skrevet

Ble bare så satt ut da mannen kalte det mobbing, hadde aldri tenkt på det sånn. Kan man virkelig bli mobbet uten å forstå det selv??

Hi.

Hadde selv en slik "venninne" under studietiden. Hun tråkket på andre indirekte ved å gi slike stikk som du nevner. Slike personer er som regel meget usikre på seg selv og rakker ned på dem som virker truende.

Anonymous poster hash: 4262d...ca8

Skrevet

Det kan også være et utslag av kritikksyke. Man innbiller seg at det er god og konstruktiv kritikk man gir, mens man egentlig liker å kritisere den andre.

Det kan være at hun faktisk trodde, og ennå tror idag, at hun sa disse tingene for å hjelpe deg.

Anonymous poster hash: 4cfac...541
Skrevet

Ble bare så satt ut da mannen kalte det mobbing, hadde aldri tenkt på det sånn. Kan man virkelig bli mobbet uten å forstå det selv??

Hi.Anonymous poster hash: 5dd69...785

Hadde selv en slik "venninne" under studietiden. Hun tråkket på andre indirekte ved å gi slike stikk som du nevner. Slike personer er som regel meget usikre på seg selv og rakker ned på dem som virker truende.Anonymous poster hash: 4262d...ca8

Noen gjør alt de kan for å skape splid også, fordi de ser at den andre personen f eks har allianser med flere (redd for ikke lenger å være "bestevenninne") osv. Hadde en sånn. Jeg kuttet henne ut da jeg skjønte at hun løy på andre venner av meg for å prøve å splitte oss.

Anonymous poster hash: 0fd29...3e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...