Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #26 Skrevet 21. mars 2015 Å miste et barn til.. Anonymous poster hash: 8031c...046
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #27 Skrevet 21. mars 2015 At noe skal skje med barna mine eller mannen min eller øvrige familie. Har eldre besteforeldre som er ganske skrale, så det er jo et tidsspørsmål når noe vil skje der, men det orker jeg ikke å tenke på her og nå. Jeg er også redd for at noe alvorlig skal skje med meg slik at familien min påvirkes av det. Videre er jeg jo redd for at venner og bekjente skal oppleve vanskelige ting eller at det skjer dem noe.. Mistet en kamerat i selvmord i høst og det var utrolig leit, uventet og tragisk..Håper aldri jeg trenger å oppleve det igjen. Jeg går heldigvis ikke rundt og er redd for fæle ting hver dag da.. Anonymous poster hash: 5340c...037
FML Skrevet 21. mars 2015 #28 Skrevet 21. mars 2015 Å bli veldig syk og dø fra barna mine nå som de er små, eller at noe skal skje mannen så jeg blir alene. Miste barna mine -alt på lik linje
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #29 Skrevet 21. mars 2015 Det verste har alt skjedd; har mistet jenta vår, og jeg har i kjølvannet blitt alvorlig syk. Livet er ødelagt. Så dere andre: nyt hverdagene, de er de beste selv om man ikke skjønner det selv. Anonymous poster hash: 83d41...f3a
FlightlessBird Skrevet 21. mars 2015 #30 Skrevet 21. mars 2015 ungene mine - at noe alvorlig skal skje med de. Alt annet kunne jeg kommet meg gjennom/løst.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #31 Skrevet 21. mars 2015 Sykdom og død hos mine nærmeste familie og venner. Har vært heldig og ikke opplevd noe av det, og lurer stadig på når det blir min tur. For med gamle foreldre så blir det jo unektelig sånn. Anonymous poster hash: 0115c...bcb
geitemarken Skrevet 21. mars 2015 #32 Skrevet 21. mars 2015 Å miste ungene mine. Å gjøre feil som skader/dreper noen andre. Å dø fra barna mine mens de enda trenger meg.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #33 Skrevet 21. mars 2015 Å dø fra barna mine. Noen synes det høres rart ut, for jeg vil jo ikke merke noe etter min død likevel. Men det er å etterlate er stort sår i barna mine som skremmer meg aller mest. Anonymous poster hash: 177df...1f0
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #34 Skrevet 21. mars 2015 At noe skal skje med sønnen min Hører om så mange overgrepssaker at jeg er hysterisk redd for at noe sånt skal skje med gutten min:( Er også redd for at far kan gå for langt om han blir skikkelig sint på småen når han er der inne alene. Altså redd for at han kan slå barnet.. Barnefar har aldri gjort meg noe men jeg seriøst redd for hva han kan gjøre når han blir skikkelig sint. Han hadde sikkert aldri skadet barnet sitt selv om han voldsomt temperamang,men føler meg ikke helt 100 % trygg på at han aldri kommer til å gi barne fysisk straff.. Anonymous poster hash: c7c76...f09
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #35 Skrevet 21. mars 2015 Det jeg nylig leste om på FB. Om hun mora som overlevde en brann i NY, der alle barna hennes så nær som ett døde. Hun hadde 8 barn, og ingen røykvarsler. Anonymous poster hash: 4791d...1df
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #36 Skrevet 21. mars 2015 Er også veldig redd for å dø fra barnet mitt ettersom far da automatisk får hovedomsorgen for barnet! Både helsesøster og barnevernet syns det er best at barnefar ikke har barnet for mye alene,så helt sykt om han skulle få hele omsorgen for barnet! Da hadde småen voksne opp i ett hjem der klemmer og kos ikke eksisterer.. Anonymous poster hash: c7c76...f09
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #37 Skrevet 21. mars 2015 Det å miste en av mine nærmeste. Grøss å gru. Er skikkelig redd for å bli utsatt for noe kriminelt også jeg eller noen av barna mine etterhvert som de blir større å skal klare mer på egenhånd 😱 Anonymous poster hash: a0bcc...a10
Nissefisen Skrevet 21. mars 2015 #38 Skrevet 21. mars 2015 Det jeg er mest redd for er at barna våre skal dø. Er også veldig redd for at min kjære skal dø.
Cat.68 Skrevet 21. mars 2015 #39 Skrevet 21. mars 2015 At jeg ikke skal overleve kreften jeg har. Og at mine barn skal bli alvorlig syke og dö! ♥
Cat.68 Skrevet 21. mars 2015 #40 Skrevet 21. mars 2015 Å miste barna mine nettop ferdig med cellegiftbehandlingen til ene barnet mitt og foreløpig ser det ut som alt er fint og h*n er frisk men må skjekkes mange ganger i året i 5 år så skuldrene senkes aldri helt selv om vi nyter hver friske dag sammen livet er skjørere enn man tror inntil noe sliky skjer. Har ikke ord nok for å beskrive hvor grusomt dette har vært. Håper og krysser alt jeg har for at barnet mitt aldri får det igjen og at h*n får vokse opp. Vil ha mange år med barna mine Anonymous poster hash: df806...8c4 ♥
Cat.68 Skrevet 21. mars 2015 #41 Skrevet 21. mars 2015 At jeg ikke skal overleve kreften jeg har. Og at mine barn skal bli alvorlig syke og dö! ♥
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. mars 2015 #42 Skrevet 21. mars 2015 Å miste barna mine, eller at noe vondt skal skje dem, som sykdom, overgrep, ulykker, mobbing etc. At jeg skal dø fra barna mine før de blir voksne eller bli alvorlig syk slik at jeg ikke kan være der for dem- ikke så mye for min egen del, men for deres, for det går under det vonde jeg ikke vil skal skje dem. Jeg har nemlig opplevd å ha alvorlig syke foreldre selv som barn, og å nesten miste dem, og det var helt jævlig og ikke noe jeg ønsker for barna mine. Å miste mannen min eller at han skal bli alvorlig syk- både for min egen del, men ikke minst for barnas del, jeg er livredd for at barna mine skal miste pappaen sin. Jeg er også selvsagt redd for å miste andre nære, men disse tre forannevnte tingene er i særklasse. Og alt handler aller mest om barna mine.
Cat.68 Skrevet 21. mars 2015 #43 Skrevet 21. mars 2015 Å miste et barn til..Anonymous poster hash: 8031c...046 ♥
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #44 Skrevet 21. mars 2015 Helt klart, å miste datteren min. Jeg har helt angst tendenser når det kommer til dette... Anonymous poster hash: 49a78...208
Cat.68 Skrevet 21. mars 2015 #45 Skrevet 21. mars 2015 Det verste har alt skjedd; har mistet jenta vår, og jeg har i kjølvannet blitt alvorlig syk. Livet er ødelagt. Så dere andre: nyt hverdagene, de er de beste selv om man ikke skjønner det selv. Anonymous poster hash: 83d41...f3a ♥
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #46 Skrevet 21. mars 2015 At noen skal gjennomskue hvordan jeg egentlig har det Anonymous poster hash: a645c...2d8
Cat.68 Skrevet 21. mars 2015 #47 Skrevet 21. mars 2015 At barn eller barnebarn skal bli alvorlig syke og dø eller miste de i ulykke. At jeg skal dø fra barna før de er vokske og godt etablerte.
DetErBareMeg Skrevet 21. mars 2015 #48 Skrevet 21. mars 2015 Typ Holocaust, Nanjingmassakren eller lignende... Livredd for at noe sånt skal skje. Aller mest mtp min lille gutt <3
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #49 Skrevet 22. mars 2015 Å dø fra barna mine. Noen synes det høres rart ut, for jeg vil jo ikke merke noe etter min død likevel. Men det er å etterlate er stort sår i barna mine som skremmer meg aller mest. Anonymous poster hash: 177df...1f0 Akkurat slik tenker jeg også. Anonymous poster hash: d3a62...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå