Gå til innhold

Hva er du mest redd for i livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mest redd for å miste de jeg er glad i, mine nærmeste. Om det gjelder død så kjærlighet (eks. at det skal bli samlivsbrudd, miste kjærligheten til mannen min)

Hva er du mest redd for, hva frykter du mest? 

Anonymous poster hash: a6a31...7bd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å miste helsa.

Anonymous poster hash: b20a4...e77

Skrevet

At det skal skje noe med ungene mine. 

Skrevet

Å miste barna mine😪 nettop ferdig med cellegiftbehandlingen til ene barnet mitt og foreløpig ser det ut som alt er fint og h*n er frisk men må skjekkes mange ganger i året i 5 år så skuldrene senkes aldri helt selv om vi nyter hver friske dag sammen💜 livet er skjørere enn man tror inntil noe sliky skjer. Har ikke ord nok for å beskrive hvor grusomt dette har vært. Håper og krysser alt jeg har for at barnet mitt aldri får det igjen og at h*n får vokse opp. Vil ha mange år med barna mine 💜💜💜

Anonymous poster hash: df806...8c4

Skrevet

Miste jenta mi

Anonymous poster hash: ffdd8...cc2

Skrevet

Miste jenta mi

Anonymous poster hash: ffdd8...cc2

Skrevet

Å miste barnet mitt. I går så vi på et program om skoleskytinger på tv, og da kom det opp noe om at det mange terroreksperter frykter nå, er barnehageskyting. Jeg så for meg barnehagen der barnet mitt går, rommet der de er mest, fullt av døde barnekropper, og ble fysisk dårlig, jeg måtte gå og legge meg.

Denne altoppslukende angsten tar meg innimellom, og da klarer jeg ikke å stoppe det. Heldigvis klarer jeg å la være å tenke på det, mesteparten av tida.

Anonymous poster hash: bbba8...d10

Skrevet

Å miste barna mine eller å dø fra dem altfor tidlig.

Skrevet

At jeg ikke skal overleve kreften jeg har. Og at mine barn skal bli alvorlig syke og dö!

Skrevet

Å miste barna eller mannen min. Mitt verste mareritt.

Anonymous poster hash: aadfb...306

Skrevet

miste sønnen min,eller foreldrene mine eller søsken, da hadde livet mitt vert så tomt, vet ikke hva jeg skulle gjort hvis noe skjedde sønnen min

Skrevet

krig og farlige sykdommer..

Anonymous poster hash: 3ded1...327
Skrevet

Å miste barna eller mannen, å dø fra dem selv eller å miste helsa.

Anonymous poster hash: f9cd2...90a

Skrevet

At livet kanskje aldri blir bedre.

Anonymous poster hash: 10c39...fd7
Skrevet

At jeg skal dø før barna er voksne. De har et dårlig forhold til sin far. Ennå verre til stemor. Men far er den eneste som kan ta seg av barna. Minste barnet mitt har spesielle behov, som de overhodet ikke tar hensyn til. Og dør jeg i dag, og de må flytte til far, så kommer de til å ødelegge det minste barnet fullstendig.

Anonymous poster hash: 9ec80...5d6
Skrevet

At noen jeg elsker dør uventet er jeg mest redd for, siden jeg allerede har opplevd det alt for mange ganger.

Nr 2 på lista akkurat nå er faktisk frykten for at jeg aldri mer skal få alenetid, føler meg kvelt og får panikk ved tanken.

Har allerede opplevd så mye at det er ikke så mye igjen å være redd for, på godt og vondt. 

Anonymous poster hash: 25962...1ca
Skrevet

At noe skal skje med mine kjære, at helsen min skal bli så dårlig at jeg ikke kan følge opp familien godt nok.

Anonymous poster hash: 6bcbd...7e9
Skrevet

Døden, miste et barn eller andre nære eller å bli dødssyk selv. Jeg har allerede mistet mannen, så nå holder det.

Anonymous poster hash: f0ede...959
Skrevet

Å bli helt døv. Jeg er bare noen få desibel unna å være helt døv, men er i praksis døv allerede. Er glad jeg rakk å høre barnet vårt si "mamma" før døvheten skjedde. Og at det skjer noe med familien min.

Anonymous poster hash: 278c2...42b

Skrevet

Å miste barna eller mannen, å dø fra dem selv eller å miste helsa.

Anonymous poster hash: f9cd2...90a

Enig.

Anonymous poster hash: b92e9...9db

Skrevet

Jeg er mest redd for å miste/at det skal skje noe med barnet mitt, familien min, og meg selv. 

Skrevet

Mitt største mareritt er kidnapping. Det må være helt grusomt å gå rundt å ikke vite hvor barnet er, om det lever, om det er under helt grusomme leveforhold.

Anonymous poster hash: 57f0b...310

Skrevet

At det skal skje noe fælt med mannen og barna.

Anonymous poster hash: d83fd...9c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...