Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Jeg er mest redd for å miste de jeg er glad i, mine nærmeste. Om det gjelder død så kjærlighet (eks. at det skal bli samlivsbrudd, miste kjærligheten til mannen min) Hva er du mest redd for, hva frykter du mest? Anonymous poster hash: a6a31...7bd
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Å miste helsa. Anonymous poster hash: b20a4...e77
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Å miste barna mine😪 nettop ferdig med cellegiftbehandlingen til ene barnet mitt og foreløpig ser det ut som alt er fint og h*n er frisk men må skjekkes mange ganger i året i 5 år så skuldrene senkes aldri helt selv om vi nyter hver friske dag sammen💜 livet er skjørere enn man tror inntil noe sliky skjer. Har ikke ord nok for å beskrive hvor grusomt dette har vært. Håper og krysser alt jeg har for at barnet mitt aldri får det igjen og at h*n får vokse opp. Vil ha mange år med barna mine 💜💜💜 Anonymous poster hash: df806...8c4
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 Miste jenta mi Anonymous poster hash: ffdd8...cc2
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 Miste jenta mi Anonymous poster hash: ffdd8...cc2
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #7 Skrevet 21. mars 2015 Å miste barnet mitt. I går så vi på et program om skoleskytinger på tv, og da kom det opp noe om at det mange terroreksperter frykter nå, er barnehageskyting. Jeg så for meg barnehagen der barnet mitt går, rommet der de er mest, fullt av døde barnekropper, og ble fysisk dårlig, jeg måtte gå og legge meg. Denne altoppslukende angsten tar meg innimellom, og da klarer jeg ikke å stoppe det. Heldigvis klarer jeg å la være å tenke på det, mesteparten av tida. Anonymous poster hash: bbba8...d10
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 21. mars 2015 #8 Skrevet 21. mars 2015 Å miste barna mine eller å dø fra dem altfor tidlig.
hilde og gutta Skrevet 21. mars 2015 #9 Skrevet 21. mars 2015 At jeg ikke skal overleve kreften jeg har. Og at mine barn skal bli alvorlig syke og dö!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #10 Skrevet 21. mars 2015 Å miste barna eller mannen min. Mitt verste mareritt. Anonymous poster hash: aadfb...306
februarprins2013 Skrevet 21. mars 2015 #11 Skrevet 21. mars 2015 miste sønnen min,eller foreldrene mine eller søsken, da hadde livet mitt vert så tomt, vet ikke hva jeg skulle gjort hvis noe skjedde sønnen min
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #12 Skrevet 21. mars 2015 krig og farlige sykdommer.. Anonymous poster hash: 3ded1...327
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #13 Skrevet 21. mars 2015 Å miste barna eller mannen, å dø fra dem selv eller å miste helsa. Anonymous poster hash: f9cd2...90a
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #16 Skrevet 21. mars 2015 At livet kanskje aldri blir bedre. Anonymous poster hash: 10c39...fd7
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #17 Skrevet 21. mars 2015 At jeg skal dø før barna er voksne. De har et dårlig forhold til sin far. Ennå verre til stemor. Men far er den eneste som kan ta seg av barna. Minste barnet mitt har spesielle behov, som de overhodet ikke tar hensyn til. Og dør jeg i dag, og de må flytte til far, så kommer de til å ødelegge det minste barnet fullstendig. Anonymous poster hash: 9ec80...5d6
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #18 Skrevet 21. mars 2015 At noen jeg elsker dør uventet er jeg mest redd for, siden jeg allerede har opplevd det alt for mange ganger. Nr 2 på lista akkurat nå er faktisk frykten for at jeg aldri mer skal få alenetid, føler meg kvelt og får panikk ved tanken. Har allerede opplevd så mye at det er ikke så mye igjen å være redd for, på godt og vondt. Anonymous poster hash: 25962...1ca
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #19 Skrevet 21. mars 2015 At noe skal skje med mine kjære, at helsen min skal bli så dårlig at jeg ikke kan følge opp familien godt nok. Anonymous poster hash: 6bcbd...7e9
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #20 Skrevet 21. mars 2015 Døden, miste et barn eller andre nære eller å bli dødssyk selv. Jeg har allerede mistet mannen, så nå holder det. Anonymous poster hash: f0ede...959
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #21 Skrevet 21. mars 2015 Å bli helt døv. Jeg er bare noen få desibel unna å være helt døv, men er i praksis døv allerede. Er glad jeg rakk å høre barnet vårt si "mamma" før døvheten skjedde. Og at det skjer noe med familien min. Anonymous poster hash: 278c2...42b
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #22 Skrevet 21. mars 2015 Å miste barna eller mannen, å dø fra dem selv eller å miste helsa. Anonymous poster hash: f9cd2...90a Enig. Anonymous poster hash: b92e9...9db
lyccke Skrevet 21. mars 2015 #23 Skrevet 21. mars 2015 Jeg er mest redd for å miste/at det skal skje noe med barnet mitt, familien min, og meg selv.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #24 Skrevet 21. mars 2015 Mitt største mareritt er kidnapping. Det må være helt grusomt å gå rundt å ikke vite hvor barnet er, om det lever, om det er under helt grusomme leveforhold. Anonymous poster hash: 57f0b...310
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #25 Skrevet 21. mars 2015 At det skal skje noe fælt med mannen og barna. Anonymous poster hash: d83fd...9c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå