Gå til innhold

Hvilken vogn har dere valgt/skal dere velge?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg endte opp med å kjøpe Emmaljunga Edge Duo i fargen Dallas. Prøvetrillet flere vogner og vurderte frem og tilbake, men endte alltid opp med å ville ha edge`n så da ble det det :) Vi dro til Strømstad og kjøpte den der, sparte mye på det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med Emmaljunga Super Viking :) jeg har ingen erfaringer med vogn fra før, men ville ha en som var relativt lett i vekt, kunne vendes mot meg i sportsdelen og som kan brukes i flere år. Men får bare se hvordan det fungerer når lillegutt kommer :)

 

Anonymous poster hash: 67425...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Stokke Trailz :) Jeg hadde lest meg opp og funnet tre vogner jeg ville teste; Stokke Trailz, Simo duo og Bugaboo Buffalo. Bugabooen var utrolig lett å håndtere (inne i butikken iallfall). Stokke var en favoritt da vi kom siden jeg liker at barnet er så høyt plassert, hjulene ser ut til å passe vårt behov (lysløype når det ikke er sne, gang/sykkelsti og småveier på vinter), likte at du kan få bilstol på uten adapter. Men det som gjorde at samboer bestemte seg var at Stokke hadde barnet så høyt at han på sine 1,90 følte at alle de andre vognene var laget for smurfer da han sammenlignet med Stokke  :Hehe: .

 

Nå er dette første barnet, og første vogn, så tiden vil vise om det er andre ting vi skulle ønske vi hadde satt som kriterier  :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har simo duo fra 2011, og vil bruke den til nestemann. Fikk tips fra personalet i butikken at den måtte jeg beholde da simo ville minske størrelsene sine fra da av. Simo du kjøper i dag har ikke like stor bagdel som min har, og med lange barn så der det supert :)

 

Storfornøyd med vogna :)

 

Anonymous poster hash: 891b8...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det blir Stokke trailz på oss også. Stod mellom den og Britax go next, men da vi sammenlignet i butikken var britaxen kjempe lav med sportsdelen enn stokke sin. Syntes også kalesjen virket veldig "slakk" i fisken sammenlignet med stokke sin. Bor et sted med MYE vind hele tiden og vil ikke risikere å få den blåst ned hele tiden om en går med medvind :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Emmaljunga Edge duo, hvit vogn, lufthjul..

Solgte den aldri etter forrige gang, og det angrer jeg ikke på nå. God, stabil og fin vogn :) gleder meg til trilletur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bugaboo donkey. Gleder meg til å få den i hus :D

Fikk min i dag!

Gleder meg til å prøve den med storebror mens vi venter på lillesøster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bugaboo donkey. Gleder meg til å få den i hus :D

Fikk min i dag!

Gleder meg til å prøve den med storebror mens vi venter på lillesøster!

Ååh så heldig du er! Når kommer lillesøster? Når bestilte dere vognen? Vi får tvillinger i november så jeg får ikke prøvd den med barn i før de kommer, men gleder meg veldig. Hørt utrolig mye bra om den :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min vogn brukt, så kom over et godt kjøp nå og slo til :-)

Lillesøster kommer i desember, så vi får 14 mnd mellom, ser for meg at jeg får bruk for vognen lenge :-) klarte ikke å finne en vogn jeg likte bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har sett på bugaboo pga den er lett å slå sammen og tar ikke mye plass, men finnes det rirmligere alternativer?

 

Anonymous poster hash: 6a938...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har en emnaljunga edge duo 09 mod,fikk kjøpt pent brukt til en billig penge også har jeg kjøpt en quinny freestyle pent brukt med nesten alt tilbehør(mangler bare bag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Simo Duo som er super, men den er 11 år gammel, brukt i 6 år, hvorav nesten 4 i bhg. Tror jeg vil ha en Mountain Buggy Urban Jungle i tillegg. Tenker at Simoen blir fin å sove i, den er stor og lun.

 

Anonymous poster hash: 71d84...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også stokke trailz ser super ut, iallefall bagdelen. Er mer skeptisk til sportsdelen. Noen som kjenner noen med erfaring med sportsdelen? :)

 

Har også falt for Stokke trailz. Ang sportsdelen så har den en ergonomisk riktig stilling for babyen. Babyen får støtte uten at den sitter for rak i ryggen.

 

Men er enig, synes bagdelen er mye finere enn sportsdelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi her bestemt oss for brio smile, trenger en som skal mye ut på tur. Den er veldig lett, enkel å bytte mellom bag, sportsfisker og bilsete og veldig liten og kompakt når den legges sammen. Noen erfaringer med denne? Eller med Stokke crusi? Sto mellom de to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stokke Trailz i grått 👌🏼

 

Nettopp den jeg og har sett meg ut 😍

 

Må bare være litt diskré for mannen tror vi kan kjøpe alt vi trenger til babyen for max 20 000,-(vi har ingenting)

😂😂😂😂det er hans første, så han skal få slippe unna ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...