Gå til innhold

Frikjent


Anbefalte innlegg

Skrevet

10 episoder 😀

 

Jeg har ikke blitt så glad i en norsk serie siden Himmelblå..

 

Anonymous poster hash: fa14b...307

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror det er Tonje jeg pga sjalusi

Skrevet

Jeg tror det er mannen til moren til Kathrine.

 

Anonymous poster hash: fcb57...5ac

Skrevet

Jeg tror det er mannen til moren til Kathrine.

 

Anonymous poster hash: fcb57...5ac

Hvem er Kathrine? Hvem er mannen til moren?

 

Anonymous poster hash: 08a89...81e

Skrevet

 

Jeg tror det er mannen til moren til Kathrine.

 

Anonymous poster hash: fcb57...5ac

Hvem er Kathrine? Hvem er mannen til moren?

 

Anonymous poster hash: 08a89...81e

 

 

mener sikkert karine og william

Skrevet

 

 

Jeg tror det er mannen til moren til Kathrine.

 

Anonymous poster hash: fcb57...5ac

Hvem er Kathrine? Hvem er mannen til moren?

 

Anonymous poster hash: 08a89...81e

 

 

mener sikkert karine og william

 

Aha. Så han er ikke faren til Karine?

 

Anonymous poster hash: 08a89...81e

Skrevet

Mente Karine ja. Beklager. Nei, er han (William) ikke bare stefaren til Karine...?

 

Anonymous poster hash: fcb57...5ac

Skrevet

 

 

 

Jeg tror det er mannen til moren til Kathrine.

 

Anonymous poster hash: fcb57...5ac

Hvem er Kathrine? Hvem er mannen til moren?

 

Anonymous poster hash: 08a89...81e

 

 

mener sikkert karine og william

 

Aha. Så han er ikke faren til Karine?

 

Anonymous poster hash: 08a89...81e

 

 

jo jeg tror han er pappan til både lars og karine

Skrevet

Confusing...

 

Anonymous poster hash: fcb57...5ac

Skrevet

Mistenker Tonje. Hun drepte Katrine pga sjalusi og nå går hun opp i jobben sin og å "redde verden" pga dårlig samvittighet. Spennende...

Cleve Broch er veldig flott og en god skuespiller. Mange gode skuespillere her, Anne Marit Jacobsen ikke minst.

Skrevet

 

Ja lurte litt på det jwg og etter deat det klikka for han idag.

Skulle ønske man ikke måtte vente en uke på ny episode

 

Anonymous poster hash: 4e490...cb9

Du kan se ny episode på tv 2 sumo

 

Anonymous poster hash: 08a89...81e

 

Må man ha sånn Sumo + da eller holder det med vanlig Sumo?

 

Anonymous poster hash: 7df38...86f

Skrevet

Holder med vanlig sumo :)

Takk :)

 

Anonymous poster hash: 7df38...86f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...