Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Fy fader for en bra serie Og fyyy fader for en kjekkas Aksel Nilsen er Anonymous poster hash: fa14b...307
Hønemor30 Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Nicolai C.B. ser ut som en million i den serien! Flott mann altså
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Hvor kan en se den?? Anonymous poster hash: b849e...12f
Marriet Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Jeg gleda meg sååå til den serien, men får liksom ikke helt taket på den. Det irriterer meg litt. Er jeg for trøtt når jeg ser den tro?
Hønemor30 Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Enig Marriet, jeg følte det samme. Men syns episoden nå på mandag var den beste til nå og et vendepunkt for min del. Tv2 mandager 2140, til de som lurer. Ligger sikkert på sumo og vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 Jeg digger serien! Og så får jeg så flashback til en fyr jeg datet en stund som ligner så innmari på Aksel Nilsen. Sommerfuglene flakser rundt i magen! Anonymous poster hash: fcb57...5ac
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #7 Skrevet 20. mars 2015 Jeg har vært syk i dag, og har sett de 4 første episodene på SUMO. Han går rett inn i rekka av vakre menn med dress og gråstenk i håret. Janove Ottesen og co 😀 Det er visst det jeg går for.. HI Anonymous poster hash: fa14b...307
februarprins2013 Skrevet 20. mars 2015 #9 Skrevet 20. mars 2015 Elsker den serien,så utrolig bra laget elsker handlingen , og Nicolai spiller drit bra og er i tillegg veldig kjekk . er nok min 2 plass av norske serier er bare en som slår den
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #10 Skrevet 20. mars 2015 Elsker den serien,så utrolig bra laget elsker handlingen , og Nicolai spiller drit bra og er i tillegg veldig kjekk . er nok min 2 plass av norske serier er bare en som slår den Hvilken da? Anonymous poster hash: fa14b...307
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #11 Skrevet 20. mars 2015 Elsker den serien,så utrolig bra laget elsker handlingen , og Nicolai spiller drit bra og er i tillegg veldig kjekk . er nok min 2 plass av norske serier er bare en som slår den Hvilken da? Anonymous poster hash: fa14b...307
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #12 Skrevet 21. mars 2015 Jeg har vært syk i dag, og har sett de 4 første episodene på SUMO. Han går rett inn i rekka av vakre menn med dress og gråstenk i håret. Janove Ottesen og co 😀 Det er visst det jeg går for.. HI Anonymous poster hash: fa14b...307 Kan ikke være mer enig!! 😃 Anonymous poster hash: 362f1...419
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #13 Skrevet 21. mars 2015 Vi så de to første episodene, men syntes den var kjedelig og stillestående så vi så ikke den tredje episoden. Skuffende, den har jo fått gode kritikker. Anonymous poster hash: 81d13...42d
februarprins2013 Skrevet 21. mars 2015 #14 Skrevet 21. mars 2015 Elsker den serien,så utrolig bra laget elsker handlingen , og Nicolai spiller drit bra og er i tillegg veldig kjekk . er nok min 2 plass av norske serier er bare en som slår den Hvilken da? Anonymous poster hash: fa14b...307 det tredje øye
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #15 Skrevet 23. mars 2015 Fader, han er ganske fin altså Er jo verdt å se serien bare på grunn av han jo Anonymous poster hash: 08a89...81e
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #16 Skrevet 23. mars 2015 Tror dere Aksel drepte kjæresten sin? Jeg lurer på om faren til Karine skjuler noe siden han er den eneste i karines familie som aksepterer at Aksel ble frikjent. Anonymous poster hash: 4e490...cb9
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #17 Skrevet 23. mars 2015 Kan det være broren hans som er morderen? ? Anonymous poster hash: 49901...f8d
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #18 Skrevet 23. mars 2015 Ja lurte litt på det jwg og etter deat det klikka for han idag. Skulle ønske man ikke måtte vente en uke på ny episode 😣 Anonymous poster hash: 4e490...cb9
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #19 Skrevet 23. mars 2015 Ja lurte litt på det jwg og etter deat det klikka for han idag. Skulle ønske man ikke måtte vente en uke på ny episode Anonymous poster hash: 4e490...cb9 Du kan se ny episode på tv 2 sumo Anonymous poster hash: 08a89...81e
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #20 Skrevet 23. mars 2015 Ja, men bare en også må jeg igjen vente 1 uke. Bruker nok Sumo når det bare er en episode igjen Anonymous poster hash: 4e490...cb9
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #21 Skrevet 23. mars 2015 Digger den serien! Noe av det beste norske jeg har sett! Jeg lurte også på i dag om broren til Aksel kan være drapsmannen? Ikke tenkt på faren til Karine før en over her skrev det, men det er også mulig... Anonymous poster hash: 6d759...4b2
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #22 Skrevet 24. mars 2015 Jeg tror også det er broren. Han manipulerer moren, og virker ekstremt bitter. Men det kan like greit ha kommet av opplevelsene i etterkant av mordet. Det kan være at de har lagt inn noen sånne halvpsykopatiske trekk hos broren for å villede. Kanskje det er moren til Aksel? At det viser seg at hun var paranoid allerede r dette skjedde, og skulle beskytte Aksel fra noe.. HI Anonymous poster hash: fa14b...307
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #23 Skrevet 24. mars 2015 Jeg tror også det er broren. Han manipulerer moren, og virker ekstremt bitter. Men det kan like greit ha kommet av opplevelsene i etterkant av mordet. Det kan være at de har lagt inn noen sånne halvpsykopatiske trekk hos broren for å villede. Kanskje det er moren til Aksel? At det viser seg at hun var paranoid allerede r dette skjedde, og skulle beskytte Aksel fra noe.. HI Anonymous poster hash: fa14b...307 Ja det var en teori jeg ikke har tenkt. Blir sååå spennende. Jeg bare håper at Aksel ikke er morderen for da vil det ødelegge hele serien fir meg Anonymous poster hash: 4e490...cb9
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #24 Skrevet 24. mars 2015 Jeg tror kanskje det er Tonje, iom at hun faltisk var forelsket i Aksel på det tidspunktet. Utrolig bra serie, og Nicolai er smashing Anonymous poster hash: a8ead...aba
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #25 Skrevet 24. mars 2015 Noen som vet hvor mange episoder det er? Anonymous poster hash: 08a89...81e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå