Gå til innhold

Frikjent


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy fader for en bra serie

 

Og fyyy fader for en kjekkas Aksel Nilsen er :D

 

Anonymous poster hash: fa14b...307

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nicolai C.B. ser ut som en million i den serien! Flott mann altså :)

Skrevet

Hvor kan en se den??

 

Anonymous poster hash: b849e...12f

Skrevet

Jeg gleda meg sååå til den serien, men får liksom ikke helt taket på den. Det irriterer meg litt. Er jeg for trøtt når jeg ser den tro?

Skrevet

Enig Marriet, jeg følte det samme. Men syns episoden nå på mandag var den beste til nå og et vendepunkt for min del.

Tv2 mandager 2140, til de som lurer. Ligger sikkert på sumo og vil jeg tro.

Skrevet

Jeg digger serien! Og så får jeg så flashback til en fyr jeg datet en stund som ligner så innmari på Aksel Nilsen. Sommerfuglene flakser rundt i magen!

 

Anonymous poster hash: fcb57...5ac

Skrevet

Jeg har vært syk i dag, og har sett de 4 første episodene på SUMO.

 

Han går rett inn i rekka av vakre menn med dress og gråstenk i håret. Janove Ottesen og co 😀 Det er visst det jeg går for..

 

HI

 

Anonymous poster hash: fa14b...307

Skrevet

Jeg liker også den serien veldig godt! :)

Skrevet

Elsker den serien,så utrolig bra laget :D elsker handlingen :), og Nicolai spiller drit bra og er i tillegg veldig kjekk :). er nok min 2 plass av norske serier er bare en som slår den :D

Skrevet

Elsker den serien,så utrolig bra laget :D elsker handlingen :), og Nicolai spiller drit bra og er i tillegg veldig kjekk :). er nok min 2 plass av norske serier er bare en som slår den :D

Hvilken da?

 

Anonymous poster hash: fa14b...307

Skrevet

Elsker den serien,så utrolig bra laget :D elsker handlingen :), og Nicolai spiller drit bra og er i tillegg veldig kjekk :). er nok min 2 plass av norske serier er bare en som slår den :D

Hvilken da?

 

Anonymous poster hash: fa14b...307

Skrevet

Jeg har vært syk i dag, og har sett de 4 første episodene på SUMO.

 

Han går rett inn i rekka av vakre menn med dress og gråstenk i håret. Janove Ottesen og co 😀 Det er visst det jeg går for..

 

HI

 

Anonymous poster hash: fa14b...307

Kan ikke være mer enig!! 😃

 

Anonymous poster hash: 362f1...419

Skrevet

Vi så de to første episodene, men syntes den var kjedelig og stillestående så vi så ikke den tredje episoden. Skuffende, den har jo fått gode kritikker.

 

Anonymous poster hash: 81d13...42d

Skrevet

 

Elsker den serien,så utrolig bra laget :D elsker handlingen :), og Nicolai spiller drit bra og er i tillegg veldig kjekk :). er nok min 2 plass av norske serier er bare en som slår den :D

Hvilken da?

 

Anonymous poster hash: fa14b...307

 

 

det tredje øye :)

Skrevet

Fader, han er ganske fin altså :) Er jo verdt å se serien bare på grunn av han jo :)



Anonymous poster hash: 08a89...81e
Skrevet

Tror dere Aksel drepte kjæresten sin?

Jeg lurer på om faren til Karine skjuler noe siden han er den eneste i karines familie som aksepterer at Aksel ble frikjent.

 

Anonymous poster hash: 4e490...cb9

Skrevet

Kan det være broren hans som er morderen? ?

 

Anonymous poster hash: 49901...f8d

Skrevet

Ja lurte litt på det jwg og etter deat det klikka for han idag.

Skulle ønske man ikke måtte vente en uke på ny episode 😣

 

Anonymous poster hash: 4e490...cb9

Skrevet

Ja lurte litt på det jwg og etter deat det klikka for han idag.

Skulle ønske man ikke måtte vente en uke på ny episode

 

Anonymous poster hash: 4e490...cb9

Du kan se ny episode på tv 2 sumo

 

Anonymous poster hash: 08a89...81e

Skrevet

Ja, men bare en også må jeg igjen vente 1 uke. Bruker nok Sumo når det bare er en episode igjen :)

 

Anonymous poster hash: 4e490...cb9

Skrevet

Digger den serien! Noe av det beste norske jeg har sett! Jeg lurte også på i dag om broren til Aksel kan være drapsmannen?

 

Ikke tenkt på faren til Karine før en over her skrev det, men det er også mulig...

 

Anonymous poster hash: 6d759...4b2

Skrevet

Jeg tror også det er broren. Han manipulerer moren, og virker ekstremt bitter. Men det kan like greit ha kommet av opplevelsene i etterkant av mordet.

 

Det kan være at de har lagt inn noen sånne halvpsykopatiske trekk hos broren for å villede.

 

Kanskje det er moren til Aksel? At det viser seg at hun var paranoid allerede r dette skjedde, og skulle beskytte Aksel fra noe..

 

HI

 

Anonymous poster hash: fa14b...307

Skrevet

Jeg tror også det er broren. Han manipulerer moren, og virker ekstremt bitter. Men det kan like greit ha kommet av opplevelsene i etterkant av mordet.

 

Det kan være at de har lagt inn noen sånne halvpsykopatiske trekk hos broren for å villede.

 

Kanskje det er moren til Aksel? At det viser seg at hun var paranoid allerede r dette skjedde, og skulle beskytte Aksel fra noe..

 

HI

 

Anonymous poster hash: fa14b...307

Ja det var en teori jeg ikke har tenkt. Blir sååå spennende. Jeg bare håper at Aksel ikke er morderen for da vil det ødelegge hele serien fir meg

 

 

 

Anonymous poster hash: 4e490...cb9

Skrevet

Jeg tror kanskje det er Tonje, iom at hun faltisk var forelsket i Aksel på det tidspunktet.

Utrolig bra serie, og Nicolai er smashing

 

Anonymous poster hash: a8ead...aba

Skrevet

Noen som vet hvor mange episoder det er?



Anonymous poster hash: 08a89...81e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...