Gå til innhold

Emil eller Emilian Leander?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emil Leander ser ut til og gå av med seieren, skal ha dobbelnavn

Anonymous poster hash: 218ef...0a4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😳

Troll! Nå går jeg på den igjen... Tror ingen av de som kun sa Emil tenkte å henge Leander etter det. Finn noe som passer naturlig etter Emil hvertfall.

Anonymous poster hash: b1eba...746

Skrevet

Troll! Nå går jeg på den igjen... Tror ingen av de som kun sa Emil tenkte å henge Leander etter det. Finn noe som passer naturlig etter Emil hvertfall.

Virkelig? fordi jeg liker Leander bak? vel Leander er ganske vanlig mellomnavn nå, og Emil Leander er det ingenting galt med

Skrevet

Herregud. Emil. Det andre navnet ville bare vært stygt gjort mot barnet.

Anonymous poster hash: 5dba0...d23

Nå får du søren meg skjerpe deg!!

Anonymous poster hash: 6cb8a...aed

I speak the truth 😊

Anonymous poster hash: 5dba0...d23

Skrevet

På vegne av det som sikkert er besteforeldregenerasjonen, så vil eg seie at dei fleste over 35 vil sjå på Emil, utan Leander bakom, som det penaste alternativet.  Personleg synes eg det har gått litt inflasjon i alle desse namna, men det er jo de som foreldre som skal bestemme.  Generellt vil eg tilrå å ikkje diskutere namnevalet med kreti og pleti, for det kjem fram mange sterke og ulike meiningar, og før barnet er fødd synes folk dei kan seie akkurat det dei vil.  Vel eit namn som de to foreldre likar, og så få vi "gamlingar" berre venne oss til desse nymotens namna :)  - eg har forresten sjølv eit namn som var poppis i si tid, og har levd godt med det.

Skrevet

På vegne av det som sikkert er besteforeldregenerasjonen, så vil eg seie at dei fleste over 35 vil sjå på Emil, utan Leander bakom, som det penaste alternativet. Personleg synes eg det har gått litt inflasjon i alle desse namna, men det er jo de som foreldre som skal bestemme. Generellt vil eg tilrå å ikkje diskutere namnevalet med kreti og pleti, for det kjem fram mange sterke og ulike meiningar, og før barnet er fødd synes folk dei kan seie akkurat det dei vil. Vel eit namn som de to foreldre likar, og så få vi "gamlingar" berre venne oss til desse nymotens namna :) - eg har forresten sjølv eit namn som var poppis i si tid, og har levd godt med det.

Til dels enig med deg, men jeg er kun 23 år og synes Leander og de andre "nye" navna er fæle óg ;) Er vel en gammel sjel.

Skrevet

Leander er white trash unge mødre navn nummer en!

Anonymous poster hash: e56f1...5ef

Skrevet

På vegne av det som sikkert er besteforeldregenerasjonen, så vil eg seie at dei fleste over 35 vil sjå på Emil, utan Leander bakom, som det penaste alternativet. Personleg synes eg det har gått litt inflasjon i alle desse namna, men det er jo de som foreldre som skal bestemme. Generellt vil eg tilrå å ikkje diskutere namnevalet med kreti og pleti, for det kjem fram mange sterke og ulike meiningar, og før barnet er fødd synes folk dei kan seie akkurat det dei vil. Vel eit namn som de to foreldre likar, og så få vi "gamlingar" berre venne oss til desse nymotens namna :) - eg har forresten sjølv eit namn som var poppis i si tid, og har levd godt med det.

Til dels enig med deg, men jeg er kun 23 år og synes Leander og de andre "nye" navna er fæle óg ;) Er vel en gammel sjel.

Godt det kjem påfyll av forelde som vil føre dei gamle namnetradisjonane vidare :) 

Det har gjennom historia stadig kome nye namnetrendar.  Nokon namn fylgjer med vidare i namnetradisjonen, medan andre vert att i den tida dei oppstod.  Så desse nye namna er jo på sett og vis del av ein gamal tradisjon dei og.

Skrevet

Takk for alle svar,blir Emil Leander da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...