Gå til innhold

Emil eller Emilian Leander?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 218ef...0a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare Leander. Utrolig fint navn.

 

Anonymous poster hash: 13056...5b8

Skrevet

Emil

 

Anonymous poster hash: 5f86c...056

Skrevet

Kun Emil. "Alle" heter jo snart en variasjon av det andre...

 

Anonymous poster hash: b1eba...746

Skrevet

Herregud. Emil. Det andre navnet ville bare vært stygt gjort mot barnet.

 

Anonymous poster hash: 5dba0...d23

Skrevet

Emilian alene

 

Anonymous poster hash: 8eee2...d18

Skrevet

Emil. Forøvrig to vidt forskjellige kategorier - vurderer du en av disse, eller er det kun en meningsmåling?



Anonymous poster hash: b7ab6...d6f
Skrevet

Kjære vene. Håper dette er tøys.

 

Anonymous poster hash: 5edeb...7c3

Skrevet

Emilian😊

 

Emil kommer jeg aldri til å forbinde med noe annet enn Emil i Lønneberget.

 

Anonymous poster hash: a0b55...9bc

Skrevet

Alle forstår vel at dette "Emilian-Leander-Chrisander-Maximillian"-innlegg-nr-1000 er en spøk.

Det er den sikreste måten å hisse opp folk på, er alltid noen som biter på (nå også jeg)..

Derfor svarer jeg; hvorfor velge? Hvorfor ikke lage et helt revolusjonerende og nytt navn, laaangt utenfor boksen?

Emiliander - eventuelt Emileander (bare for å være ekstra nyskapende)?



Anonymous poster hash: 5ed2b...f60
Skrevet

Hva med Emilemilian?

 

Anonymous poster hash: f5ebf...858

Skrevet

Kun Leander.

 

Emilian Leander er vondt i ørene og Emil er oppbrukt!

 

Anonymous poster hash: 3e7a6...821

Skrevet

Likte Emilemilian.



Anonymous poster hash: 29689...7ef
Skrevet

Leanderander er enda finere, syns jeg. 



Anonymous poster hash: 3db71...2bc
Skrevet

Emilian eller Leander. Emil er kjedelig.

 

Anonymous poster hash: 49b16...547

Skrevet

Hva med Emilemiliander? Da slipper jo å velge.

Skrevet

sånn jeg forsto det vil du kalle barnet enten Emil Leander eller Emilian Leander? i så fall hadde jeg valgt Emil Leander :)

Skrevet

sånn jeg forsto det vil du kalle barnet enten Emil Leander eller Emilian Leander? i så fall hadde jeg valgt Emil Leander :)

Nei du ville valgt Emil Mathias du :)

 

 

Anonymous poster hash: 206a2...ecc

Skrevet

Herregud. Emil. Det andre navnet ville bare vært stygt gjort mot barnet.

 

Anonymous poster hash: 5dba0...d23

Nå får du søren meg skjerpe deg!!

 

Anonymous poster hash: 6cb8a...aed

Skrevet

Kjære vene. Håper dette er tøys.

 

Anonymous poster hash: 5edeb...7c3

Får håpe du bare tøysa, ja

 

Anonymous poster hash: 6cb8a...aed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...