Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Bare Leander. Utrolig fint navn. Anonymous poster hash: 13056...5b8
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Kun Emil. "Alle" heter jo snart en variasjon av det andre... Anonymous poster hash: b1eba...746
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 Herregud. Emil. Det andre navnet ville bare vært stygt gjort mot barnet. Anonymous poster hash: 5dba0...d23
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #7 Skrevet 20. mars 2015 Emilian alene Anonymous poster hash: 8eee2...d18
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #8 Skrevet 20. mars 2015 Emil. Forøvrig to vidt forskjellige kategorier - vurderer du en av disse, eller er det kun en meningsmåling? Anonymous poster hash: b7ab6...d6f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #9 Skrevet 20. mars 2015 Kjære vene. Håper dette er tøys. Anonymous poster hash: 5edeb...7c3
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #11 Skrevet 20. mars 2015 Emilian😊 Emil kommer jeg aldri til å forbinde med noe annet enn Emil i Lønneberget. Anonymous poster hash: a0b55...9bc
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #12 Skrevet 20. mars 2015 Alle forstår vel at dette "Emilian-Leander-Chrisander-Maximillian"-innlegg-nr-1000 er en spøk. Det er den sikreste måten å hisse opp folk på, er alltid noen som biter på (nå også jeg).. Derfor svarer jeg; hvorfor velge? Hvorfor ikke lage et helt revolusjonerende og nytt navn, laaangt utenfor boksen? Emiliander - eventuelt Emileander (bare for å være ekstra nyskapende)? Anonymous poster hash: 5ed2b...f60
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #13 Skrevet 20. mars 2015 Hva med Emilemilian? Anonymous poster hash: f5ebf...858
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #14 Skrevet 20. mars 2015 Kun Leander. Emilian Leander er vondt i ørene og Emil er oppbrukt! Anonymous poster hash: 3e7a6...821
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #15 Skrevet 20. mars 2015 Likte Emilemilian. Anonymous poster hash: 29689...7ef
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #16 Skrevet 20. mars 2015 Leanderander er enda finere, syns jeg. Anonymous poster hash: 3db71...2bc
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #17 Skrevet 20. mars 2015 Emilian eller Leander. Emil er kjedelig. Anonymous poster hash: 49b16...547
Jezebel Skrevet 20. mars 2015 #18 Skrevet 20. mars 2015 Hva med Emilemiliander? Da slipper jo å velge.
februarprins2013 Skrevet 20. mars 2015 #19 Skrevet 20. mars 2015 sånn jeg forsto det vil du kalle barnet enten Emil Leander eller Emilian Leander? i så fall hadde jeg valgt Emil Leander
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #20 Skrevet 20. mars 2015 sånn jeg forsto det vil du kalle barnet enten Emil Leander eller Emilian Leander? i så fall hadde jeg valgt Emil Leander Nei du ville valgt Emil Mathias du Anonymous poster hash: 206a2...ecc
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #23 Skrevet 20. mars 2015 Herregud. Emil. Det andre navnet ville bare vært stygt gjort mot barnet. Anonymous poster hash: 5dba0...d23 Nå får du søren meg skjerpe deg!! Anonymous poster hash: 6cb8a...aed
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #24 Skrevet 20. mars 2015 Kjære vene. Håper dette er tøys. Anonymous poster hash: 5edeb...7c3 Får håpe du bare tøysa, ja Anonymous poster hash: 6cb8a...aed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå