Twintipp og himmelblå Skrevet 19. mars 2015 #26 Skrevet 19. mars 2015 Målet mitt er helt klart å få sønnen min ut i den andre enden som den beste utgaven av seg selv. Gi han en barndom som representerer trygghet, gode opplevelser og tilstedeværelse, og et godt fundament for god fungering. For meg selv er det å fullføre en doktorgrad, og selv være en god utgave av meg selv samtidig som jeg ikke går på akkord med meg selv. Ellers har jeg oppnådd mange mål jeg har satt meg, mange av de på ren skjær egenvilje, da det har vært flere pekefingre enn tomler opp.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #27 Skrevet 19. mars 2015 Fullføre utdannelsen min. Gå ned 15 kg, og trene regelmessig. Få meg kjæreste. Anonymous poster hash: 10c4e...060
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #28 Skrevet 19. mars 2015 Bli frisk Starte eget firma Anonymous poster hash: d80d6...145
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #29 Skrevet 19. mars 2015 Har nylig oppnådd alle målene mine (drømmejobben, ny enebolig, 3 barn, slank) så vet ikke helt hva jeg skal ha som mål framover... Anonymous poster hash: 8479e...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå