Gå til innhold

Hva er målet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig klart å nå et mål jeg har jobbet mot i to år å elsker mestringesfølelsen det gå meg, men nå har jeg jo ingen mål.

Hva er ditt mål? Fortell gjerne littom hva du gjør for å nå det og hvorfor akkurat dette er målet ditt.

Anonymous poster hash: b6f1d...d83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en fullføre videregående skole.

Har droppet ut to ganger før når jeg var 16 år og når jeg var 18 år.

Nå er jeg 27 år å mye mer motivert! :)

Anonymous poster hash: dc81f...74a
Skrevet

Kjøpe hus og ta lappen, men først og fremst bli gravid igjen :)

Anonymous poster hash: a412e...744
Skrevet

Gå ned 50-60 kg.

For å få bedre helse og generelt et bedre liv.

Jobber med matvaner og det å få aktivitet til å bli en del av hverdagen.

Gått ned 33 kg hittil. :)

Anonymous poster hash: 7e675...b4a

Skrevet

Mitt mål er å ikke gå opp i vekt under neste ammeperiode. ventrr en liten i september. Gikk opp over 20kg i ammeperioden med de 2 første...

Anonymous poster hash: b4e41...f37

Skrevet

Fast jobb

Få ungene til å bli flotte voksne

Ha god nok økonomi om noen år til at vi kan reise mye

Ha minst en uke hvert år (om noen år da) hvor jeg kan tilbringe minst en uke hvert år på en strand med en bunke fantastiske bøker :D

Anonymous poster hash: 89f46...f62
Skrevet

Ønsker meg:

En mastergrad

En hytte

En båt

Gå ned 10 kilo

Anonymous poster hash: 637aa...bee
Skrevet

Nå en omsetning på 6 mill i 2015 i selskapet mitt som jeg startet i september 2013.

Anonymous poster hash: cb1f2...04e

Skrevet

Har dere bare store og dyre mål?

Jeg må finne meg noe litt enklere... Kanskje jeg skal prøve å dyrke frem noe...

Anonymous poster hash: b6f1d...d83

Skrevet

Å jogge ti kilometer sammenhengende :) 

Anonymous poster hash: e2d29...947
Skrevet

Å dø, mett av dager.

Anonymous poster hash: 46916...6af

Skrevet

Livsmålet mitt er at jeg og mannen skal leve lykkelig sammen resten av livet og at barna våre vokser opp til å bli lykkelige, selvstendige og gode mennesker som bidrar i samfunnet. Jeg håper vi kan ha en stabil økonomi og ha det behagelig og trygt.

Av litt mindre mål håper jeg å komme ned på startvekta før graviditeten (-10kg) og å komme i bedre form.

Anonymous poster hash: 175f4...b38

Skrevet

Doktorgrad og fast jobb.

Anonymous poster hash: f49be...f68

Skrevet

Fullføre utdanningen

Kjøpe hus

Anonymous poster hash: 9c4b3...324

Gjest Antarctica
Skrevet

Potetland i hagen

Jordbærland også.

Lære noen Edith Piaf-sanger på fransk

Skrevet

Ned ti kilo, bytte jobb, vinne i lotto 

Anonymous poster hash: 2ef6c...1ba
Skrevet

Å tjene penger på bedriften min i løpet av 2015 (helt nyoppstartet, venter på org.nr.)

Anonymous poster hash: d68ca...c77

Skrevet

Bli frisk fra depresjon og komme tilbake i jobb. Jeg går til behandling og er på jobb det jeg klarer selvom jeg fint kan få full sykemelding om jeg vil (har hatt det i noen uker).

Klare å lage et trygt, fint og godt hjem for barna i det nye huset.

Begynne å trene en eller annen gang. For å nå det målet kjøper jeg det jeg trenger :-P

Anonymous poster hash: ba6cc...c2e

Skrevet

Bli frisk fra depresjon og komme tilbake i jobb. Jeg går til behandling og er på jobb det jeg klarer selvom jeg fint kan få full sykemelding om jeg vil (har hatt det i noen uker).

Klare å lage et trygt, fint og godt hjem for barna i det nye huset.

Begynne å trene en eller annen gang. For å nå det målet kjøper jeg det jeg trenger :-P

Og selvsagt få tatt fagprøven i løpet av et års tid. Har bare selve fagprøven igjen.

Skrevet

Store mål: få drømmejobben før jeg blir 50. Dvs at jeg må ha en annen jobb jeg ikke gleder meg til i ca ti år først. Klare å begynne å trene fast.

Små mål: ordne skikkelig i Hagen til våren. Begynne å tørre å kjøre bil i sentrum. Lære å kjøre slalåm. Være masse ute i skogen i sommer, sove i telt etc. Lære å lage bål i skogen. Begynne å legge meg og stå opp tidligere. Bli litt mer sosial. Bli mer tålmodig.

Anonymous poster hash: 3f288...dbf

Skrevet

Målene mine med tanke på jobb er å gjøre ferdig doktorgraden min. Få med familien på et års utenlandsopphold (forskning). Sikre meg en post-doc.

For resten av tilværelsen er målene enklere, men likevel vanskelige nok: ha det godt, spise godt, være mye ute, leke i og utforske verden med mannen og barna. Nyte livet, familen og venner. Ikke bruke mer energi enn høyst nødvendig på det vanskelige og problematiske. Klare å stoppe opp og kjenne på alt det som er bra i livet.

Anonymous poster hash: 7a2b8...32f

Skrevet

Å gå ned fem kilo før sommeren.

Anonymous poster hash: a194e...40d

Skrevet

Tja, si det. Mitt store mål her i livet er jo å være lykkelig, å dø uten å han noen store ting jeg angrer på. At jeg skal være en best mulig mamma for ungene våre og at vi skal gi dem en barndom de ser tilbake på med lykke og ballasten for et godt liv når de vokser opp.

Sånn i det litt mer kortsiktige er det kanskje å klare å gi litt mer f... i hva andre tenker og å klare å slappe litt mer av og ikke være så opptatt av detaljer som i det store og hele ikke betyr så mye. Klare å ha et avslappet forhold til egen kropp (har slitt med og sliter vel fremdeles med spiseforstyrrelser). Kunne også ønske at jeg var mer tålmodig, og prøver så godt jeg kan på det, men er ikke lett.

Anonymous poster hash: 59b16...bcd
Skrevet

Akkurat fått ny stilling på jobben med nye utfordringer. Så målet nå er å få tatt fagbrev til høsten. 

Anonymous poster hash: 1e3ab...5ba
Skrevet

Gå ned igjen de 15 kg jeg har trøstespist på meg etter at jeg ble kronisk syk og ufør.

Greit at jeg er verdiløs i arbeidslivet og sørger over det, det er en prosess jeg må jobbe meg gjennom. Men jeg trenger ikke spise meg feit i tillegg, det hjelper ikke akkurat på selvfølelsen...

Anonymous poster hash: 9b30f...96a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...