Gå til innhold

Er mannen utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm, du må ansolutt oppdatere oss hi ;)

Anonymous poster hash: cf2ce...4e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm, du må ansolutt oppdatere oss hi ;)Anonymous poster hash: cf2ce...4e9

absolutt :P

Anonymous poster hash: cf2ce...4e9

Skrevet

Oppdatering:

Jeg klarte ikke holde meg i går, jeg sa ifra. Jeg var åpen om at jeg hadde snoket.

Nå er jeg litt usikker på hva jeg skal tro. Jeg er ikke av den sjalu typen, allikevel var mannens umiddelbare svar at han ikke ville si noe om denne dama fordi jeg ville bli sjalu. Jeg sa at det ikke gjør meg noe at han tilbringer tid med kvinner, men med løgner og holde tilbake på ting, så framstår det som om det er noe snusk. Han forsikret meg veldig om at han aldri kunne ha gjort noe mot meg (og barna). Ved spørsmål om han ikke bare kan slutte å juge, så hadde han egentlig ikke noe svar.

Min magefølelse sier at han vil ha A4-livet samtidig som han vil utforske.

HI

Anonymous poster hash: 284a8...9f1

Skrevet

Jeg har fått snoket litt mer. Og jeg fikk med meg et svar fra samme dame på fb hvor hun skrev at hun hadde jobbet endel på dagen, så hun skulle være hjemme. Rett etter denne meldinga tikket inn sa mannen min: "Jeg vet ikke om jeg orker å dra på jobben likevel jeg altså, jeg er så sliten"..

Eh!

Attpåtil sier han at "du synes sikkert det er greit å ha meg hjemme i kveld, jeg kan heller dra tidlig på jobb i morra". Som om han var grei mot meg???

HIAnonymous poster hash: 284a8...9f1

Tror nesten jeg ville ha spurt: "Åja, er det fordi XX ikke gidder å møte deg, eller? Du må ikke tro jeg er helt dum!"

Ja, det var omtrent ordrett det jeg sa ;) Som skrevet i oppdateringen, klarte jeg ikke brenne inne med tankene.

Når jeg sa det, så han helt rar ut. Til å begynne med svarte han på noe helt annet. Jeg måtte si at "jeg vet at du spurte den dama om hun kunne komme på jobb i kveld". Og at "Litt merkelig at du plutselig er så sliten når dama ikke kan komme på jobb". Han ble litt øøøøh, men sa etter hvert at han uansett hadde blitt hjemme. Fordi han var sliten..

Det var visst lettere å jobbe med prosjektet når denne dama var der, fordi hun også jobber med et prosjekt. Da kan de visst hjelpe hverandre, selv om det er 2 veldig ulike prosjekter (forskjellige fagfelt).

HI

Skrevet

Du skulle ikke tatt den konfrontasjonen nå, selv om jeg skjønner veldig godt at det var vanskelig å la være.

Nå vet han alt du vet, og kommer til å være mye mer forsiktig.

Skrevet

Du skulle ikke tatt den konfrontasjonen nå, selv om jeg skjønner veldig godt at det var vanskelig å la være.

Det kan hende. Det er dumt, men det ligget Igor meg i å gå med sånt inni meg. Jeg har sagt at jeg ikke stoler på ham, og sagt at jeg blir skikkelig forbannet om han lurer meg. Og han vet at jeg mener det.

Jeg har i alle år tatt meg av ungene mens han har jobbet mye og studert. Viser det seg at noe av den tiden egentlig har gått til andre damer, DA!!!!!

HI

Gjest Antarctica
Skrevet

Det kan hende. Det er dumt, men det ligget Igor meg i å gå med sånt inni meg. Jeg har sagt at jeg ikke stoler på ham, og sagt at jeg blir skikkelig forbannet om han lurer meg. Og han vet at jeg mener det.

Jeg har i alle år tatt meg av ungene mens han har jobbet mye og studert. Viser det seg at noe av den tiden egentlig har gått til andre damer, DA!!!!!

HI

Godt jobba HI. Du tar grep om livet ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...