Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Han skal på jobben i kveld for å jobbe med et prosjekt. Jeg har spurt ham om han ikke kan drive med dette hjemme, og har fått til svar at hjemme blir han fort distrahert. Jeg har spurt ham om det ikke er noen andre på jobb som kan distrahere ham, og han har da svart at "nei, ingen andre". I dag var på den stasjonære pc'en her i huset. Facebook'en hans er oppe. Jeg trodde det var min og gikk inn. Der ser jeg at han sender en beskjed til en kvinnelig kollega om hun kommer innom jobben siden han skal dit i kveld. Så hører jeg en av ungene roper, blir borte i 2 min. Når jeg kommer tilbake er hele samtalen slettet. Jeg aner ikke hva mer som ble skrevet eller om noe mer i det hele tatt ble skrevet. Hvorfor ble samtalen slettet? Det var mange samtaler i meldingsboksen, også fra samme dag. Hvorfor ble akkurat denne samtalen slettet? Jeg spurte ham igjen i kveld om det ikke er bedre å være hjemme, "tenk om det er flere kolleger på jobb og forstyrrer deg". Han sier igjen "nei, jeg blir alene". Det kan jo hende, kan hende hu kollegaen ikke kunne komme.. Men, hvorfor spør han i det hele tatt ei om hun vil komme innom når han sier til meg at han ike kan distraheres? Det skurrer i ørene mine, men jeg har ikke lyst til å si at jeg har snoket.. Hva tror du? Og hva bør jeg gjøre? Jeg kan selvsagt spørre rett ut, men hva annet kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: 284a8...9f1
Sint naken biltyv Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Jeg tror at magefølelsen som regel stemmer for de fleste oppegående mennesker... Så hva sier magefølelsen?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Få barnevakt og dra på jobben hans. Anonymous poster hash: 79093...1fe
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Få barnevakt og dra på jobben hans. Anonymous poster hash: 79093...1fe Det var faktisk en god ide.. Men jobben er litt avsidesliggende. Det kan hende han ser meg om jeg tar en tur.. HI Anonymous poster hash: 284a8...9f1
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Jeg tror at magefølelsen som regel stemmer for de fleste oppegående mennesker... Så hva sier magefølelsen? At han er en ulv i fåreklær. HI Anonymous poster hash: 284a8...9f1
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Ville skaffet barnevakt og dratt ned på jobben hans etter han har dratt.. Pakk med litt snacks så kan du si at du bare ville gi han litt godt å spise på mens han skulle jobbe så sent. Dermed virker du bare som en veldig flott kjæreste, ikke som en snokete frue
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Få barnevakt og dra på jobben hans.Anonymous poster hash: 79093...1fe Det var faktisk en god ide.. Men jobben er litt avsidesliggende. Det kan hende han ser meg om jeg tar en tur.. HIAnonymous poster hash: 284a8...9f1 Parker litt unna og snik deg inn. Anonymous poster hash: 79093...1fe
Sint naken biltyv Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Jeg tror at magefølelsen som regel stemmer for de fleste oppegående mennesker... Så hva sier magefølelsen?At han er en ulv i fåreklær. HI Anonymous poster hash: 284a8...9f1 Da er han antageligvis det... Hva får deg til å føle det? Er vel andre ting også, ikke bare akkurat den meldingen?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 Jeg tror at magefølelsen som regel stemmer for de fleste oppegående mennesker... Så hva sier magefølelsen?At han er en ulv i fåreklær. HI Anonymous poster hash: 284a8...9f1 Da er han antageligvis det... Hva får deg til å føle det? Er vel andre ting også, ikke bare akkurat den meldingen? Han prøver å unngå sex her hjemme. Han har sendt på-kanten-meldinger med to andre damer for noen år tilbake. Og jeg har bare følelsen at han er ute etter noe "spennende". Dessuten bagatelliserer (kanskje ikke bagatelliserer, men sier noe ala "det er jo ikke sååå krise om den andre parten ikke finner ut av det") han utroskap om det blir snakk om det. HI HI Anonymous poster hash: 284a8...9f1
Gjest Skrevet 18. mars 2015 #10 Skrevet 18. mars 2015 Høres ut som det er en sjarmerende ulv i fåreklær dette! Iallafall så tror han at han er sjarmerende. Denne der bør luske litt på!
Sint naken biltyv Skrevet 18. mars 2015 #11 Skrevet 18. mars 2015 Jeg tror at magefølelsen som regel stemmer for de fleste oppegående mennesker... Så hva sier magefølelsen?At han er en ulv i fåreklær. HI Anonymous poster hash: 284a8...9f1 Da er han antageligvis det... Hva får deg til å føle det? Er vel andre ting også, ikke bare akkurat den meldingen? Han prøver å unngå sex her hjemme. Han har sendt på-kanten-meldinger med to andre damer for noen år tilbake. Og jeg har bare følelsen at han er ute etter noe "spennende". Dessuten bagatelliserer (kanskje ikke bagatelliserer, men sier noe ala "det er jo ikke sååå krise om den andre parten ikke finner ut av det") han utroskap om det blir snakk om det. HI HI Anonymous poster hash: 284a8...9f1 Ja det hadde fått meg til å tro mannen var en ulv i fåreklær også. Beklager å måtte si det men han er nok utro. Isåfall vil du få det bedre uten han...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #12 Skrevet 18. mars 2015 Jeg tror at magefølelsen som regel stemmer for de fleste oppegående mennesker... Så hva sier magefølelsen?At han er en ulv i fåreklær. HI Anonymous poster hash: 284a8...9f1 Da er han antageligvis det... Hva får deg til å føle det? Er vel andre ting også, ikke bare akkurat den meldingen? Han prøver å unngå sex her hjemme. Han har sendt på-kanten-meldinger med to andre damer for noen år tilbake. Og jeg har bare følelsen at han er ute etter noe "spennende". Dessuten bagatelliserer (kanskje ikke bagatelliserer, men sier noe ala "det er jo ikke sååå krise om den andre parten ikke finner ut av det") han utroskap om det blir snakk om det. HI HI Anonymous poster hash: 284a8...9f1 Enig me anonym her oppe! Pakk litt snacks og ta me til han. Eller ta på deg noe sexy å si du ville overraske han siden han var alene på jobben og det var lenge siden sisst. Om du ikke går innom, vil du for alltid lure på hva han gjorde.. Og om du spør han og han er som utro mannfolk flest, vil han nekte. Og du vil kaste bort enda lenger tid på en drittsekk. Lykke til og hold oss oppdatert. Anonymous poster hash: 4789b...750
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #13 Skrevet 18. mars 2015 Tenker at det er bedre å vite siden du tror noe er i gjære. Se om du ikke får dratt ned på jobben hans. Anonymous poster hash: 44462...5fa
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #14 Skrevet 18. mars 2015 Jeg har fått snoket litt mer. Og jeg fikk med meg et svar fra samme dame på fb hvor hun skrev at hun hadde jobbet endel på dagen, så hun skulle være hjemme. Rett etter denne meldinga tikket inn sa mannen min: "Jeg vet ikke om jeg orker å dra på jobben likevel jeg altså, jeg er så sliten".. Eh! Attpåtil sier han at "du synes sikkert det er greit å ha meg hjemme i kveld, jeg kan heller dra tidlig på jobb i morra". Som om han var grei mot meg??? HI Anonymous poster hash: 284a8...9f1
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #15 Skrevet 18. mars 2015 Her er det åpenbart noe rart. Det at han nå skal være hjemme fordi hun skal være hjemme tyder jo på at han vil på jobb for å treffe denne dama. Er ikke sikkert dama selv vet at noe er "på gang", kan jo bare hende han planlegger å legge an på henne? Anonymous poster hash: 43fa8...f6d
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #16 Skrevet 18. mars 2015 Kan virke som han ikke er ærlig med deg... Skjønner godt at du vil komme til bunns i dette. Håper du finner ut av det. Unner ingen å være sammen med en partner som er utro Anonymous poster hash: 3e6b9...a3f
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #17 Skrevet 18. mars 2015 Jeg vil tro han er forelsket i denne dama, eller har lyst på henne, og at hun ikke er fullt så interessert. Jeg tror ikke han er utro, men at han kunne tenkt seg det. Han vil være der hun er, og når hun ikke er der, er det ikke like interessant. Hun derimot, virker ikke som om hun er like gira. Anonymous poster hash: ac04e...b32
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #18 Skrevet 18. mars 2015 Jeg vil tro han er forelsket i denne dama, eller har lyst på henne, og at hun ikke er fullt så interessert. Jeg tror ikke han er utro, men at han kunne tenkt seg det. Han vil være der hun er, og når hun ikke er der, er det ikke like interessant. Hun derimot, virker ikke som om hun er like gira. Anonymous poster hash: ac04e...b32 Det tror jeg også! HI Anonymous poster hash: 284a8...9f1
Guttaboys Skrevet 18. mars 2015 #19 Skrevet 18. mars 2015 Jeg vet at enkelte er imot det, men jeg hadde snoket på tlf, pc og alt mulig for å finne bevis.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #20 Skrevet 18. mars 2015 Jeg vet at enkelte er imot det, men jeg hadde snoket på tlf, pc og alt mulig for å finne bevis. Jeg tenker at når man har kommet over noe sånt uten å snoke. Da er det greit å snoke videre. Anonymous poster hash: 44462...5fa
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #21 Skrevet 18. mars 2015 I dette tilfellet så ville jeg ha snoket videre. Anonymous poster hash: bddee...eac
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #22 Skrevet 18. mars 2015 Når man føler at noe ikke stemmer, så stemmer det som regel ikke. Har selv vært utsatt for utroskap der mannen mente at ei "venninne" stalket ham og sendte meldinger (som han selvfølgelig svarte på, men han slettet alle svarene sine og lot bare hennes meldinger stå). Jeg begynte å tenke at dama virket ganske oppegående ellers (vi var i samme omgangskrets), og i hvert fall ikke som en psykopat som sendte masse kjærlighets- og kosemeldinger uten å få et eneste svar tilbake. Mannen var utro, selvfølgelig. Her er det noe som skurrer. Det at han sletter samtalen uten å vite at du har snoket, at han planlegger å dra på jobb, så ombestemmer seg når hun melder avbud. Hadde han måttet gjøre unna jobb så ville han ha dratt uansett om hun var der eller ikke. Og hvis han måtte gjøre noe uten å bli distrahert, er kaffeslabberas med kollega ikke akkurat noe man trenger. Jeg hadde vært såpass slu at jeg ville ha sendt melding til henne fra hans mobil, noe a la: "hva slags planer har du for oss i morgen (eller når de avtalte å treffes på jobb neste gang)" med en smiley og sånt,. Og sett hva hun ville ha svart. Anonymous poster hash: 3fee2...3d3
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #23 Skrevet 18. mars 2015 En venninne av meg pleide å treffe en kollega på kveldstid på jobben, de trena også i sammen der, de innledet et langvarig forhold.han var gift og hadde barn. så det er vel ikke umulig at det ligger en spenning mellom dem ihvertfall. Så er det hva man legger i utroskap da... Jeg hadde sagt at jeg hadde lest det ved en tilfeldighet og gitt beskjed om at du ikke ville at han skulle falle for fristelsen og gjøre noe mer utav det. Ville før gjort dt enn å vente på å få det avslørt. Ta en prat du. Lykke til! Anonymous poster hash: aabdb...e9a
Gjest Antarctica Skrevet 18. mars 2015 #24 Skrevet 18. mars 2015 Jeg har fått snoket litt mer. Og jeg fikk med meg et svar fra samme dame på fb hvor hun skrev at hun hadde jobbet endel på dagen, så hun skulle være hjemme. Rett etter denne meldinga tikket inn sa mannen min: "Jeg vet ikke om jeg orker å dra på jobben likevel jeg altså, jeg er så sliten".. Eh! Attpåtil sier han at "du synes sikkert det er greit å ha meg hjemme i kveld, jeg kan heller dra tidlig på jobb i morra". Som om han var grei mot meg??? HIAnonymous poster hash: 284a8...9f1 Tror nesten jeg ville ha spurt: "Åja, er det fordi XX ikke gidder å møte deg, eller? Du må ikke tro jeg er helt dum!"
Preggie Skrevet 19. mars 2015 #25 Skrevet 19. mars 2015 Jeg har fått snoket litt mer. Og jeg fikk med meg et svar fra samme dame på fb hvor hun skrev at hun hadde jobbet endel på dagen, så hun skulle være hjemme. Rett etter denne meldinga tikket inn sa mannen min: "Jeg vet ikke om jeg orker å dra på jobben likevel jeg altså, jeg er så sliten".. Eh! Attpåtil sier han at "du synes sikkert det er greit å ha meg hjemme i kveld, jeg kan heller dra tidlig på jobb i morra". Som om han var grei mot meg??? HIAnonymous poster hash: 284a8...9f1 Tror nesten jeg ville ha spurt: "Åja, er det fordi XX ikke gidder å møte deg, eller? Du må ikke tro jeg er helt dum!" Enig! Og se reaksjonen hans!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå