Gå til innhold

Forslag til pent frokostservise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svartens autocorrect!!! Musselmalet

Anonymous poster hash: 5e291...4fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Jasper Conran sitt "Casual"-servise (krem-farge) fra Wedgwood til frokostservise. Er veldig fornøyd med det. Det tåler en støyt, og selv om det er mye brukt og ofte i oppvaskmaskinen, så holder det seg like flott som da jeg begynte å samle på det. Og prisen er ikke skremmende, heller! Jeg synes jeg får mye for pengene med det serviset, og det er så enkel og tidløs design at det er lett å dekke bordet uten at serviset tar for mye oppmerksomhet.

Fint!

Skrevet

Middelaldrende mega fra Royal Copenhagen da, evt billigversjonen Maxistrå fra Porsgrund?

Anonymous poster hash: 5e291...4fb

Liker godt det først, men liker ikke Maxistrå i det hele tatt! 

Skrevet

Liker dette.. Så kan man mixe og matche litt med fargene 😊

post-643732-17422_thumb.jpg

Skrevet

Liker dette.. Så kan man mixe og matche litt med fargene

Er for blasse farger etter min smak. Liker bedre pasteller.

Skrevet

Kjedelig som eg er likar eg godt det sripete til Ittala (origo?).

Skrevet

http://www.ludostore.no/varmdo-white-coffee-set-8pcs.html

Dette har jeg, jeg ELSKER det serviset! Det ser kjipt ut på bildet, men har en flott varmhvit farge, god kvalitet og ser både moderne og klassisk ut. Og det er billig! Con Gusto ser ut som den mindre pene søsteren sammenlignet med dette. Og så er det billig! Ingen striper i tallerkenene etter kniver fordi det har god kvalitet på glasuren. Anonymous poster hash: 5202a...308

Det har jeg også og er veldig fornøyd, men nå ønsker jeg meg noe mer fargerikt så jeg følger tråden jeg :)

Skrevet

Ble fargeinspirert jeg også. Synes Figgjo sitt servise Sissel var fint 😊

Skrevet

Ble fargeinspirert jeg også. Synes Figgjo sitt servise Sissel var fint

Det var veldig fint! Men lurer på om jeg liker bedre litt klarere farger.

Skrevet

Pip service er veldig fint..

Anonymous poster hash: 3a024...f5b

Skrevet

Det er porselen, det jeg har i hvert fall..

Skrevet

Da lærte jeg meg et nytt ord i dag også - frokostservise...

Skrevet

Dette har jeg, jeg ELSKER det serviset! Det ser kjipt ut på bildet, men har en flott varmhvit farge, god kvalitet og ser både moderne og klassisk ut. Og det er billig! Con Gusto ser ut som den mindre pene søsteren sammenlignet med dette. Og så er det billig! Ingen striper i tallerkenene etter kniver fordi det har god kvalitet på glasuren.

Anonymous poster hash: 5202a...308

Dette har jeg, jeg ELSKER det serviset! Det ser kjipt ut på bildet, men har en flott varmhvit farge, god kvalitet og ser både moderne og klassisk ut. Og det er billig! Con Gusto ser ut som den mindre pene søsteren sammenlignet med dette. Og så er det billig! Ingen striper i tallerkenene etter kniver fordi det har god kvalitet på glasuren.

Veldig enkelt og pent, men nå lurer jeg på om jeg vil ha noe som gjør mer ut av seg. Men slett ikke dumt!

Det gjør mye mer ut av seg en man skulle tro fordi det er elegant og moderne samtidig. Det kan man dessverre ikke se på bildene. Hvit base gjør at man kan dekorere med hva som helst på bordet:-) Det er også litt mer kremfarget en hvitt, det ser mer elegant ut i krem en i helt hvitt.

Skrevet

Pip service er veldig fint..Anonymous poster hash: 3a024...f5b

Kjempefint! http://www.stabbursbua.no/categories/pip-studio-serviser?gclid=CLOFi-jcssQCFQEIwwodhXAAMg

Men det er ikke det som ikke er porselen/glass, men et slags plastmateriale? Eller ligner det bare?

Jeg er maskulin tydeligvis. Det likte jeg ikke. Ikke de andre rosene lenger oppe i tråden heller.

Så du deg som heter Early bird? Det er det fineste synes jeg...

Skrevet

Pip service er veldig fint..Anonymous poster hash: 3a024...f5b

Kjempefint! http://www.stabbursbua.no/categories/pip-studio-serviser?gclid=CLOFi-jcssQCFQEIwwodhXAAMg

Men det er ikke det som ikke er porselen/glass, men et slags plastmateriale? Eller ligner det bare?

Jeg er maskulin tydeligvis. Det likte jeg ikke. Ikke de andre rosene lenger oppe i tråden heller.

Så du deg som heter Early bird? Det er det fineste synes jeg... Anonymous poster hash: 3a024...f5b

Bladde ikke langt nok, men å bla hjalp ikke. Sorry! Likte best det som bare heter studio, men alle blir for feminine og yndige for meg.

Skrevet

Le Cruset.

I miks av farger.

Et morsomt servise med suveren kvalitet.

Alle delene er ildfaste.

Ellers liker jeg også Origo fra iittala.

Også et servise som tåler en del, blant annet stekeovn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...