Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #26 Skrevet 18. mars 2015 Ja det er utroskap Anonymous poster hash: 4232f...bca
Villbringebringebær Skrevet 18. mars 2015 #27 Skrevet 18. mars 2015 Utroskap ja, Men vi hadde nok kunnet jobbet oss ut at det jeg hadde ikke gått min vei.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #28 Skrevet 18. mars 2015 Det er opp til hvert enkelt par å definere, men for oss er det det Anonymous poster hash: 899c5...a5f
Keiserpingvin Skrevet 18. mars 2015 #29 Skrevet 18. mars 2015 Utroskap, ja. Nok til å bryte opp familien, nei.
Daquiry Skrevet 18. mars 2015 #30 Skrevet 18. mars 2015 For meg er utroskap noe man ikke kan gjøre foran sin kjære, så dette faller innenfor hos meg.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #31 Skrevet 18. mars 2015 Om det er utroskap kommer vel an på hvor det aktuelle paret har blitt enig om at grensene går og hvilke regler de har i forholdet. For meg ville det vært en form for utroskap, ja. Vet om par som ikke hadde brydd seg om det. Normalt kunne jeg sikkert greid å tilgi det. Men det jeg synes er vanskeligst med den reaksjonen som er beskrevet er at mannen etter en krangel går ut på byen, drikker og så gjør det. Jeg forventer at man ikke avreagerer med andre selv om man har kranglet hjemme. Så jeg hadde nok hatt mer problem med måten mannen reagerer på krangelen på enn selve kysset i seg selv. Ville lurt på hva han gjorde neste gang vi kranglet. Hvordan jeg ville reagert kom helt an på mannens reaksjon i ettertid, om han oppriktig angret, om han innrømmet at det var dumt, om vi kunne snakke om ting i steden for at han skal gå ut og drikke og kline med andre etter en krangel. Hadde mannen ikke innsett at dette svekker tilliten i forholdet, da hadde han nok ikke hatt så mange sjanser hos meg. Anonymous poster hash: 270f3...f23 Ser den. Når det er sagt så har nok kona(som er min søster) "jaget" ham litt vekk fra seg. De krangler hovedsaklig om barn. Barn som de ennå ikke har men som hun visstnok har lovet ham å prøve på etter hun fylte 30. Nå har hun fylt 30 og har fått et prosjekt på jobb som krever hennes fulle oppmerksomhet i 2 år og jeg synes hun tar veldig lett på hans skuffelse. To år pluss tiden et svangerskap tar, og kanskje tar det enda lengre tid, er jo en evighet å vente for en som elsker barn og som ønsker barn i dag. Følte bare for å ta ham litt i forsvar akkurat her for han er vanligvis ikke en mann som flyr på byen i hytt og pine. HI Anonymous poster hash: 52ae9...1ac Her har de tydeligvis større problemer enn at han har kysset en annen. Men ja, jeg ser det som utroskap. Sannsynligvis noe vi kunne jobbet oss gjennom i vår situasjon. Anonymous poster hash: badf4...74d
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #32 Skrevet 18. mars 2015 Ja utroskap. Men tilgivelig om det ikke ligger mer følelser bak Anonymous poster hash: bcef7...a71
Luksusdyret Skrevet 18. mars 2015 #33 Skrevet 18. mars 2015 Nå skal jeg være kjerringa mot strømmen her, men jeg synes kyssing (altså ikke ETT kyss, men at paret sitter og prater, flørter og kysser hele kvelden, stryker på hverandre osv) er verre enn bare sex. Man kan ha sex med noen man ikke har følelser for, bare for å tømme seg, mens kyssing gjør man som regel ikke med noen man ikke føler noe for. I denne saken bør svogeren din skjerpe seg. det er ikke noe som heter å "jage noen" i armene på en annen dame. En voksen mann tar tak i problemet i et forhold, hvis han ikke er fornøyd med at hun nå legger babyplanene på hylla, så har han tre valg: a - stille ultimatum med frist at innen det og det skal vi prøve å få barn, b - forlate henne nå og finne noen som ønsker barn nå eller c - godta situasjonen. Å dra rundt på byen og kline med andre som en fjortis er ingen løsning på problemet, det forblir jo i samme form som før. Utrolig respektløst, og jeg hadde faktisk gått.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #34 Skrevet 18. mars 2015 Er utroskap ja. Jeg ble kysset på en fest, av en mann som hadde hatt en krangel med kona og tatt seg noen øl. Jeg ble helt tatt på senga og forventet ikke noe kyss fra denne mannen, han bare plutselig var på munnen min. Mens min mann var i naborommet! Han beklaget seg etterpå, sa han gikk over streken osv. Jeg sa det til mannen min som ble litt småsur selvfølgelig, men det gikk fort over. Pipa hadde nok hatt en annen lyd hvis det var jeg som kyssa denne mannen, men uansett ikke skilsmissegrunn. Anonymous poster hash: 067b4...c6b
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 18. mars 2015 #35 Skrevet 18. mars 2015 Det er utroskap. Om jeg kunne tilgitt det hvis jeg hadde mann som gjorde noe slikt, det vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #36 Skrevet 18. mars 2015 Ja, det er utroskap. Og jeg har gjort det..... Anonymous poster hash: a1f0d...0f2
ms.Pond Skrevet 18. mars 2015 #37 Skrevet 18. mars 2015 Ja helt klart over streken for utroskap. Grunnen til at han kysset akkurat den damen er høyst relevant, det samme er mannens følelser og reaksjon i etterkant, for hvordan jeg ville ha taklet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå