Gå til innhold

Er kyssing utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en gift mann kysser er annen dame etter en krangel med kona. Etter noen øl innabords på byen. Ikke direkte klining men litt intens kyssing samtidig som han stryker henne rundt livet.

Det skjer en gang. Er det utroskap i dine øyne? Og er det tilgivelig utroskap?

Anonymous poster hash: 52ae9...1ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er utroskap! I mitt tilfelle ikke tilgivelig. Utroskap er utroskap, punktum.

Skrevet

I mine øyne er det tilgivelig, og ikke det samme som om man har sex. Litt sånn halvveis utro kanskje, men noe som kan skje den beste.

Skrevet

Langt over streken og såkalt utroskap, men ikke skilsmissegrunn alene.

Skrevet

Ja, kysse andre enn den man er gift med er utroskap. Jeg hadde ikke godtatt det. Men lettere å tilgi kyss enn sex.

Anonymous poster hash: b8092...137

Skrevet

Det er utroskap med mindre man har avtalt at kyssing er innenfor, men ikke noe jeg personlig ikke kunne ha tilgitt (selv om det helt klart hadde vært forsmedelig).

Skrevet

utroskap. Hadde gått min vei.

Anonymous poster hash: 6bac1...b70
Skrevet

Har lest en gang at noe er utroskap om det du gjør med personen ikke er noe du ville gjort foran øynene på partneren din. Sier meg egentlig enig.

Når det er sagt så er jeg også enig at det å kysse noen er på et helt annet nivå enn å ha sex med personen. Kyssing KAN faktisk være helt spontant, og nesten sånn at den ene blir litt "overrumplet". Det er ikke saken med sex. Her må klær av, man må finne seg en privat plass, og man har faktisk god tid til å stoppe før det går for langt.

Anonymous poster hash: 4da1d...51e

Skrevet

Det er over grensa for hva jeg synes er ok, men jeg hadde nok kunnet tilgitt, alt etter omstendighetene. Om mannen er en drittsekk ellers også, hadde jeg gjerne ikke samlet på ham, men jeg gjør ikke ungene mine til skilsmissebarn bare for et kyss, om det er det eneste problemet.

Skrevet

Om det er utroskap kommer vel an på hvor det aktuelle paret har blitt enig om at grensene går og hvilke regler de har i forholdet.

For meg ville det vært en form for utroskap, ja. Vet om par som ikke hadde brydd seg om det.

Normalt kunne jeg sikkert greid å tilgi det. Men det jeg synes er vanskeligst med den reaksjonen som er beskrevet er at mannen etter en krangel går ut på byen, drikker og så gjør det. Jeg forventer at man ikke avreagerer med andre selv om man har kranglet hjemme. Så jeg hadde nok hatt mer problem med måten mannen reagerer på krangelen på enn selve kysset i seg selv.

Ville lurt på hva han gjorde neste gang vi kranglet.

Hvordan jeg ville reagert kom helt an på mannens reaksjon i ettertid, om han oppriktig angret, om han innrømmet at det var dumt, om vi kunne snakke om ting i steden for at han skal gå ut og drikke og kline med andre etter en krangel.

Hadde mannen ikke innsett at dette svekker tilliten i forholdet, da hadde han nok ikke hatt så mange sjanser hos meg.

Anonymous poster hash: 270f3...f23
Skrevet

Så om mannen normalt sett var en kjernekar og dere hadde felles barn så hadde du gått pga. et par kyss? Da vil jeg påstå du er en ræva mor.

Skrevet

Om en gift mann kysser er annen dame etter en krangel med kona. Etter noen øl innabords på byen. Ikke direkte klining men litt intens kyssing samtidig som han stryker henne rundt livet.

Det er utroskap. Men jeg ville tilgitt, etter så mange år med mannen min.

Anonymous poster hash: 29123...7e7

Skrevet

Det er utroskap. Men jeg ville tilgitt, etter så mange år med mannen min.

Anonymous poster hash: 29123...7e7

Skrevet

For meg er det definert som utroskap ja!

Skrevet

Så om mannen normalt sett var en kjernekar og dere hadde felles barn så hadde du gått pga. et par kyss? Da vil jeg påstå du er en ræva mor.

Om mannen kysset andre så er han ikke en kjernekar og jeg hadde aldri stolt på han igjen. Nå er det ingen barn inne i bildet ennå, så mulig jeg ville sett annerledes på det om vi hadde barn. Da hadde jeg kanskje holdt ut, men han kunne sett frem til ett iskaldt samliv i all overskuelig fremtid. Men min mann vet at om han er utro mot meg er sjansen stor for at han våkner opp en morgen ferdig kastert, så håper jo han klarer å holde seg. Blir så grisete ellers. 

Skrevet

Jeg ville sett på det som utroskap, ja.

Og hadde jeg klart å gjøre noe slikt selv ville jeg følr jeg hadde vært utro. Ingen tvil.

Anonymous poster hash: 67ea7...5bc

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, ikke akkurat utroskap, men litt upassende vel? Jeg regnet meg jo ikke som gift med fyren fra og med første kyss, så jeg legger ikke hele forholdet i det. Men hvis han drev og holdt ting skjult, og kysset en dame f eks på jobben, i smug, gjentatte ganger, så ville jeg selvsagt tro at det var fordi han hadde mer enn bare platonisk interesse av henne. Og da blir det månelyst, så klart!

Skrevet

I vårt forhold er det utroskap. MEn jeg kunne muligens tilgitt, litt avhengig av omstendighetene.

Skrevet

Det er utroskap. Hadde hatt problemer med å tilgi det, men det kommer selvfølgelig an på omstendighetene.

Anonymous poster hash: 632b6...1ce
Skrevet

Om det er utroskap kommer vel an på hvor det aktuelle paret har blitt enig om at grensene går og hvilke regler de har i forholdet.

For meg ville det vært en form for utroskap, ja. Vet om par som ikke hadde brydd seg om det.

Normalt kunne jeg sikkert greid å tilgi det. Men det jeg synes er vanskeligst med den reaksjonen som er beskrevet er at mannen etter en krangel går ut på byen, drikker og så gjør det. Jeg forventer at man ikke avreagerer med andre selv om man har kranglet hjemme. Så jeg hadde nok hatt mer problem med måten mannen reagerer på krangelen på enn selve kysset i seg selv.

Ville lurt på hva han gjorde neste gang vi kranglet.

Hvordan jeg ville reagert kom helt an på mannens reaksjon i ettertid, om han oppriktig angret, om han innrømmet at det var dumt, om vi kunne snakke om ting i steden for at han skal gå ut og drikke og kline med andre etter en krangel.

Hadde mannen ikke innsett at dette svekker tilliten i forholdet, da hadde han nok ikke hatt så mange sjanser hos meg.

Anonymous poster hash: 270f3...f23

Ser den. Når det er sagt så har nok kona(som er min søster) "jaget" ham litt vekk fra seg. De krangler hovedsaklig om barn. Barn som de ennå ikke har men som hun visstnok har lovet ham å prøve på etter hun fylte 30. Nå har hun fylt 30 og har fått et prosjekt på jobb som krever hennes fulle oppmerksomhet i 2 år og jeg synes hun tar veldig lett på hans skuffelse. To år pluss tiden et svangerskap tar, og kanskje tar det enda lengre tid, er jo en evighet å vente for en som elsker barn og som ønsker barn i dag.

Følte bare for å ta ham litt i forsvar akkurat her for han er vanligvis ikke en mann som flyr på byen i hytt og pine.

HI

Skrevet

Utroskap ja.

Anonymous poster hash: 7dfd1...2cc

Skrevet

Det hadde nok gjort vondt, det er ikke sånn at jeg synes kyssing er greit. Jeg hadde også følt meg sviktet og blitt opptatt av hva som førte til dette eller disse kyssene. Min mann er ikke perfekt, men hans gode egenskaper veier opp for de negative i stort monn. Et kyss eller tre hadde altså ikke veltet hele ekteskapet, men hvordan jeg hadde forholdt meg til det hadde hengt sammen med hvordan han forholdt seg til det. 

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 55227...cd3

Skrevet

I mine øyner er det utroskap ja. Min samboer har gjort det og jeg tilga han, men forholdet og tilliten fikk en aldri så liten knekk ja.

Anonymous poster hash: 39e9d...9d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...