Love my kidz Skrevet 17. mars 2015 #26 Skrevet 17. mars 2015 Vi er tre i familien, altså to voksne og et barn. Ungen blir smittet av andre og har det en gang i året, men vi voksne får det aldri! Kan ikke huske å blitt smittet av ungen min noensinne :-)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #27 Skrevet 17. mars 2015 Mannen og ungen fikk det. Vi er tre. Jeg slapp unna, og det til tross for at jeg verken gnir meg med antibac eller går rundt med hansker og skjerf om halsen... Det er jeg som ordner alt når det er sykdom på gang, men jeg er aldri syk. Anonymous poster hash: b4e53...8ba
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #28 Skrevet 17. mars 2015 Bare en, eldste på 6. Har et eller annet i hus nå også, men bare diare, så usikker på om det er omgangssyke og smittsomt i det hele tatt. Yngste på 4 hadde en lett variant i forrige uke, 6 åringen fikk det nå i helgen og har det fortsatt. Vi voksne har ikke merket noe så langt Anonymous poster hash: 51c29...1f9 Det er visst noe som går, sa barnehagen. De fleste barna i bhg har det, samme med min datter. Kun diarè. Ingen voksne er smittet enda og ungen er i super form, så jeg mistenker ikke omgangssyke, heller et lite magevirus på tur. Anonymous poster hash: b4e53...8ba
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #29 Skrevet 17. mars 2015 4 av 5. Tidligere har vi voksne sluppet unna og kun barna har vært syke Anonymous poster hash: a1bc3...3bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå