Mandala Skrevet 17. mars 2015 #26 Skrevet 17. mars 2015 Har barn i 3. og 6.klasse. Ingen av dem bryr seg om merker.
Berta_78 Skrevet 17. mars 2015 #27 Skrevet 17. mars 2015 Over alt, dyrt og billig om hverandre. Ingen aner, og ingen bryr seg. Tjukkeste Oslo vest.
Mandala Skrevet 17. mars 2015 #28 Skrevet 17. mars 2015 Har barn i 3. og 6.klasse. Ingen av dem bryr seg om merker. Kjøper forøvrig klær overalt, i alle merker. Didriksons, hm, kappahl, molo, nameit, wow, brukte klær.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #29 Skrevet 17. mars 2015 Ungene foretrekker klær fra Meandi, POP osv pga komfort og farger. Jeg tror ikke de vet hvilke merker som er på klærne, men de plukker som regel ut klær fra disse merkene. Jeg handler ikke på HM da jeg syns kvaliteten er elendig og jeg syns det er greit å vite sånn noenlunde at klærne er produsert på en etisk og miljømessig riktig måte. Anonymous poster hash: 417ef...377
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #30 Skrevet 17. mars 2015 Har en andreklassing, hun går mest i HM, Name It, Lindex og PoP, men også noe Kappahl, Cubus og Pomp de Lux. Yttertøy fra Didrikssons, HH og Bergans, så det er mye forskjellig, billig og dyrt. Tror ikke hun skiller seg ut fra de andre i klassen. Mye disse merkene det går i, ser mye HM-klær, men av yttertøy er det også en del HH og Bergans. Ungene bryr seg ikke, har aldri hørt dem kommentere merket på klær. Vi bor på Oslo vest. Anonymous poster hash: fe692...4b4
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #31 Skrevet 17. mars 2015 Har for det meste bare reima i ytterklær til alle sammen, både lue, votter, skjerf, dress og regnklær.Sko er for det meste Viking eller Ecco.Hverdagsklær går det mye i Polarn o pyret, Nameit, Adidas, Joha, Mexx, Kappahl, HM, Cubus, Lindex, Zara osv. Jeg kjøper det jeg synes er fint, noen ganger "billig" andre ganger legger jeg litt mere i det. Enkelte klær fra Polarn o Pyret synes jeg har fantastisk god passforn, så har noen basic-varer jeg kjper nytt når de vokser ut av en størrelse. Bodyer kjøper jeg i 7-pakninger fra HM, samme med strømpebukser og sokker. Bukser og gensre varierer, mens penklær for det meste blir kjøpt fra Name It, synes dem har så mye pent! Har ikke opplevd noe merkepress hos de som går på skolen (3. klasse og 6. klasse), men 6. klassingen er litt mer bestemt på hva hun liker og ikke. Anonymous poster hash: 6a709...6b0
februarprins2013 Skrevet 19. mars 2015 #32 Skrevet 19. mars 2015 Jollyroom H.M Cubus Lindex Name it jollyroom lekmer ellos disneystore
Gjest Skrevet 19. mars 2015 #33 Skrevet 19. mars 2015 PoP. HM ( den classy varianten), Name It, Memini, Gant og har endel arvetøy fra JP fra de andre ungene her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå