Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #26 Skrevet 19. april 2015 Glade hjem jenta må være syk på sinnet! Anonymous poster hash: a9676...aba
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #27 Skrevet 19. april 2015 Det er allerede mange tråder om denne gladehjem, hva er vitsen å starte flere tråder? Det er jo alltid de samme som svarer og som svarer alltid det samme. Hva får dere ut av det?? Er livet deres så meningsløst at dere må sløse det bort på å skrive nedlatende om andre? Eller får dere det godt inn i dere selv, når dere snakker negativt om andre? Hva så om de har helt likt stil? At gladehjem dama ser opp til Villa paprika? Det plager ikke Villa paprika damen at hun kopierer absolutt alt hun gjør, så hvorfor skal det plage dere? Jeg skjønner det bare ikke! Fyll livet deres med noe annet, livet er for kort til å bry seg om noe som ikke gjelder dere selv. Jeg er verken gladehjem damen eller villa paprika, jeg måtte bare inn her å se hva er det nå liksom, og igjen så er det alltid det samme. Går dere ikke lei? Hi, er dagen din bedre av å bryte noen ned? Grusomt å tenke på at voksne damer og i tillegg mammaer skriver så nedlatende om andre mennesker. Det kalles mobbing. Er dere et godt forbilde for barna deres? Det synes ikke jeg. Anonymous poster hash: 7941f...5fa Som du vil se hvis du leser litt nøyere, startet jeg ikke en ny tråd, men fortsatte på en gammel. Og kan du peke på akkurat HVOR jeg er nedlatende? Anonymous poster hash: a1bea...259
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #28 Skrevet 19. april 2015 Må være en fornærmelse for Camilla at det lages en tråd der det står villapaprika VS gladehjem. De er ikke sammenlignbare i det heletatt! Gladehjem dama, er nok desverre ikke frisk nei. Virkelig skremmende. Anonymous poster hash: 3ade7...6e3
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #29 Skrevet 19. april 2015 Det må jo være ironi??? Kleskaos - en kleskurv? Og litt på gulvet? Anonymous poster hash: b7f3c...4a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå