Gå til innhold

Gladehjem vs villapaprika

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner de hverandre? Har jo helt like innlegg, sprøtt! Se de siste!!

Anonymous poster hash: 491ad...bf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett det mange ganger. Synes det virker psyko...

Anonymous poster hash: ec02d...965

Skrevet

Eller glade hjem vs mammatilmichelle.

Innlegget om shopping og babyklær er kopiert fra sistnevnte.

Helt sykt.

Og for de som sikkert kommer med at det er lov å la seg inspirere, så er ikke dette inspirasjon. Det er plagiat, kopiering, stalking og ingenting annet

Anonymous poster hash: 5a974...7e0
Skrevet

Hun i gladehjem kunne fått fjernet de blodharry piercingene om hun ønsker å framstå like stilfull som de to andre som er nevnt her gjør, jeg leser ikke blogger, men så bildene av henne og tenkte hun så skitten og harry ut i forhold til hun mammatil ...og ja, jeg vet ikke hvordan villapaprik ser ut men hun er iallefall flink til å ta lekre bilder av møblene sine :P

Anonymous poster hash: 8d12e...f1f
Skrevet

Den ene ser veldig opp til den andre og tredje? På en skremmende og tafatt måte.

Og den ene bør virkelig kvitte seg med de dobbene i fjeset. Urk!

Anonymous poster hash: 5792c...59b

Skrevet

Hun i gladehjem kunne fått fjernet de blodharry piercingene om hun ønsker å framstå like stilfull som de to andre som er nevnt her gjør, jeg leser ikke blogger, men så bildene av henne og tenkte hun så skitten og harry ut i forhold til hun mammatil ...og ja, jeg vet ikke hvordan villapaprik ser ut men hun er iallefall flink til å ta lekre bilder av møblene sine :PAnonymous poster hash: 8d12e...f1f

Bloggen har jo en touch av glam, hihi...

Anonymous poster hash: ec02d...965

Skrevet

Grøss, gladehjemdamen altså....fatter ikke at hun ikke ser det selv! Utseende skal jeg bite i meg og ikke kommentere, folk er heldigvis ulike, men måten hun holder på altså...,irriterer meg grønn!

Anonymous poster hash: ab0e7...150

Skrevet

Jeg har aldri vært innom Gladehjem (i ett ord!), og måtte inn og se litt. Jeg kom til introen der det heter at hun er "litt i overkant interisert i interiør". Da ga jeg opp.

Anonymous poster hash: 1cbe3...011
Skrevet

Gud hjelpe meg for en makkverk av en blogg! Det er jo rett og slett pinlig å bare lese den. De antrekksbildene tar jo bare kaka :lol:

Anonymous poster hash: 32a3a...19a
Skrevet

Må dere absolutt mobbe henne?

Anonymous poster hash: a1bea...259

Skrevet

Hvorfor skriver du dette HVER gang? Når vi snakker stalking. Der ligner veldig det du driver med også. ;)

Anonymous poster hash: 3989c...aef

• 1 måned senere...
Skrevet

Hehehe.. dypdykk i arkivet nå? :)

http://villapaprika.blogg.no/1410943874_god_morgen__vel_oppe.html

https://gladehjem.wordpress.com/2015/04/18/hmmm-hvor-skal-jeg-begynne/

Avslørt av uttrykket "ille"!

Anonymous poster hash: a1bea...259

Jaja, det var nå ikke bare ordet ille, men all den teksten som var kopiert. Har vel fått med seg all kritikken mot seg i kommentarfeltet til Villa Paprika i det siste. Så må vel kopiere noe gammelt og "glemt".

Latterlig tåpelig

Anonymous poster hash: 5a974...7e0

Skrevet

Det må jo være ironi? Noe annet burde jo ikke være mulig  :sjokkert:

Skrevet

Omg! "Kleskaos jeg har påført oss"!! Det var jo halvannen kurv med tøy! Ja det kaller jeg skikkelig kleskaos. Er sikkert ikke mer en to vask.. En god del mer hos villa! Er så pinlig at hun må Herme når hun ikke har grunn til det engang!

Anonymous poster hash: 32f13...d7e

Skrevet

Spent på når den nye tapeten på soverommet til gladehjem kommer opp. Lenge siden villapaprika byttet tapet der, så hun må hive seg rundt nå for å rekke det før hun må bytte enda en gang.. Siden villapaprika maler og tapeteserer oftere enn folk skifter sokker..

Fatter ikke hvordan gladehjem dama har råd til å herme så mye! Er ikke akkurat billig med det interiøret og klærne.. Hun kommer vel med bob-sveis snart også..

Anonymous poster hash: f622c...eda

Skrevet

Huff...dette er jo sykelig...

Anonymous poster hash: 514f8...b5f

Skrevet

Spent på når den nye tapeten på soverommet til gladehjem kommer opp. Lenge siden villapaprika byttet tapet der, så hun må hive seg rundt nå for å rekke det før hun må bytte enda en gang.. Siden villapaprika maler og tapeteserer oftere enn folk skifter sokker..

Fatter ikke hvordan gladehjem dama har råd til å herme så mye! Er ikke akkurat billig med det interiøret og klærne.. Hun kommer vel med bob-sveis snart også..

Anonymous poster hash: f622c...eda

Er nok kreditt, og så glemmer hun att det må betalast tilbake..

Anonymous poster hash: 9584d...bc1

Skrevet

Er det så farlig, da? Det er jo totalt meningsløst og blottet for substans alt sammen. Sjarme, personlighet og særpreg glimrer med sitt fravær.

Dersom man skal la seg inspirere av noen bør det være av noen som ligger på et høyere nivå enn deg.

Engelskmennene snakker om "the blind leading the blind". Synes denne talemåten beskriver situasjonen godt ;)

Skrevet

Det er allerede mange tråder om denne gladehjem, hva er vitsen å starte flere tråder? Det er jo alltid de samme som svarer og som svarer alltid det samme. Hva får dere ut av det?? Er livet deres så meningsløst at dere må sløse det bort på å skrive nedlatende om andre? Eller får dere det godt inn i dere selv, når dere snakker negativt om andre? Hva så om de har helt likt stil? At gladehjem dama ser opp til Villa paprika? Det plager ikke Villa paprika damen at hun kopierer absolutt alt hun gjør, så hvorfor skal det plage dere? Jeg skjønner det bare ikke! Fyll livet deres med noe annet, livet er for kort til å bry seg om noe som ikke gjelder dere selv.

Jeg er verken gladehjem damen eller villa paprika, jeg måtte bare inn her å se hva er det nå liksom, og igjen så er det alltid det samme.

Går dere ikke lei?

Hi, er dagen din bedre av å bryte noen ned? Grusomt å tenke på at voksne damer og i tillegg mammaer skriver så nedlatende om andre mennesker. Det kalles mobbing. Er dere et godt forbilde for barna deres? Det synes ikke jeg.

Anonymous poster hash: 7941f...5fa

Skrevet

Jeg har aldri før kommentert om disse to før jeg kommenterte i denne tråden da den ble startet. Og jeg må si at når noen understreker at de ikke er noen så er de det. Så Gladehjem, du kan jo skrive hvorfor du kopierer alt nøyaktig? Jeg skjønner du er inspirert, huset til paprika er greit nok det, ditt også, ser interessen og alt. Men å kopiere nøyaktig er vel å gå litt langt? :) Uansett så bør du jo forstå at folk vil reagere ...

Anonymous poster hash: 8d12e...f1f
Skrevet

Det må da være lov å påpeke at man synes en blogg er mindre bra. De to som driver bloggene er unge. Det er imidlertid åpenbart at de ønsker å "sitte ved voksen-bordet" i selskapet. Da må de faktisk tåle kritikk for plagiat og tøysete blogger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...