Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #26 Skrevet 14. mars 2015 Her er det "finn.no møter bruktbutikken dandert med mye arvet gods og en og annen egenkjøpt dings" også kalt "vi gir en god f så lenge det er komfy og koselig for oss" Har gård med en mengde dyr, to små unger, 2 fulltidsjobber og studier så interiør er veldig veldig langt ned på prioriteringslista. Anonymous poster hash: f0651...0d3
Gjest Skrevet 14. mars 2015 #27 Skrevet 14. mars 2015 Er nok dritharry i følge Dib`s sine høner: Hvite skjenker, bokreoler / skap, bord, lister fra Skeidar og Ikea. Grå møbler, engler, Kähler, dusrosa pynteputer m.m Få bort engler og dusrosa pyntepyter så blir det nok bra Huff..... da får jeg gå på shopping til mandag da se ( sååå leit å shoppe).... og hvilke farger skal putene mine ha? Isblå, mørk blå? Har vært inne på tanken ja Sett mye lekkert på IG av de jeg følger. Hmmm!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #28 Skrevet 14. mars 2015 Minimalist med mange rene flater. Eames-stoler. Møbler fra Hay. Lamper fra House Doctor og Louis Poulsen. Ispedd IKEA! Elsker også Bloomingville. Det neste jeg skal kjøpe er runde sofabord fra Normann Cph Anonymous poster hash: 2ccd1...498
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #29 Skrevet 14. mars 2015 Jeg tror ikke det finnes noe navn på vår stil. Vi har mye farger, både på vegger, gulv, dører, møbler og annet. De eldste møblene er minst 200 år og resten en vill blanding med for eksempel en miks av kontorhyller, arvegods, ikeamøbler fra 80-tallet og en dyr spesiallaget sofa i den ene stua.vi har minimalt med nips, men mye bruksting stående fremme eller hengende på veggen osv. Vi har flere tusen bøker stående fremme, musikkinstrumenter og notestativ midt i stua, fargerike gardiner, gamle lysestaker i messing og tinn og til og med en treningsmatte liggende midt på gulvet. Anonymous poster hash: ab09b...0a0 Messy and dirty-stilen? Anonymous poster hash: 2ccd1...498
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #30 Skrevet 14. mars 2015 Stramt og modernt. Ikke rendyrket minimalistisk, men lite pynt, ikke så mange møbler og rene linjer. Men ikke redd for farger, sofaen er petroleumsblå og vi har en møbel som er lille. Og en limegrønn stuedinosaur. Leser ikke interiørblader, kjøper det vi synes er fint og passer til personligheten vår og livsstilen. Hvis det er noe, liker vi begge to japansk inspirert design best. Og jeg blir ør i hodet av overlesset interiør. Anonymous poster hash: 33199...882
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #31 Skrevet 14. mars 2015 Minimalist med mange rene flater. Eames-stoler. Møbler fra Hay. Lamper fra House Doctor og Louis Poulsen. Ispedd IKEA! Elsker også Bloomingville. Det neste jeg skal kjøpe er runde sofabord fra Normann Cph Anonymous poster hash: 2ccd1...498 Jeg har dette bordet, og eeeelsker det! Superfornøyd! Og elsker Eames!;-) Hl Anonymous poster hash: 4fb9f...d0a
MammantilNurket Skrevet 14. mars 2015 #32 Skrevet 14. mars 2015 (endret) Romantisk IKEA-chic med innslag av rosa glam, vintage og japansk minimalisme Endret 14. mars 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #33 Skrevet 14. mars 2015 Har bygget opp hjemmet mitt i flere år, og er veldig fornøyd. Har veldig stort hus og med 260 takhøyde i begge etasjene (400 Kvm), så krever et litt tungt interiør. Har bestilt møbler fra utlandet da jeg ikke finner så mye jeg liker i Norge. Har et eldgammelt kjøkkenbord, skikkelig robust, med designstoler til. En diger howard inspirert sofa og stoler, og gamle berber og kelim tepper. Har investert i lamper spesielt, og litt tunge, store oljemalerier. Litt røft, litt glatt, men mest av alt klassisk. Brukte en interiørkonsulent når jeg skulle bestemme farger, og ble inspirert til å velge litt dypere farger som virkelig har satt preg på huset. Lette i noen år etter den ultimate ytterdøren feks (den ble tilslutt avbildet i et interiørmagasin). Mye stort og pompøst, men likevel det eneste huset virkelig kler og som passer inn. Anonymous poster hash: 0f5db...5e5
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #34 Skrevet 14. mars 2015 Ingen stil ✌ Anonymous poster hash: 2e28e...616
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #35 Skrevet 14. mars 2015 Har ingen stil😃 litt furu, noen Bombay møbler, skinnstol, grå stoffsofa, ting datteren min har laget står fremme - med andre ord en salig blanding😃 men helt greit for meg😃 Samme her. 😄 bryr meg ikke om hva andre mener om "hummerogkanaristilen" min, da det er vi som bor her og vi synes det er hjemmekoslig. Anonymous poster hash: 5ac29...8c2
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #36 Skrevet 14. mars 2015 Romantisk IKEA-chic med innslag av rosa glam, vintage og japansk minimalisme Og lysfat! Anonymous poster hash: 7dea1...8e1
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #37 Skrevet 14. mars 2015 Jeg tror ikke det finnes noe navn på vår stil. Vi har mye farger, både på vegger, gulv, dører, møbler og annet. De eldste møblene er minst 200 år og resten en vill blanding med for eksempel en miks av kontorhyller, arvegods, ikeamøbler fra 80-tallet og en dyr spesiallaget sofa i den ene stua.vi har minimalt med nips, men mye bruksting stående fremme eller hengende på veggen osv. Vi har flere tusen bøker stående fremme, musikkinstrumenter og notestativ midt i stua, fargerike gardiner, gamle lysestaker i messing og tinn og til og med en treningsmatte liggende midt på gulvet.Anonymous poster hash: ab09b...0a0 Messy and dirty-stilen?Anonymous poster hash: 2ccd1...498 Nei, det er som regel ganske rent og ryddig. Anonymous poster hash: ab09b...0a0
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #38 Skrevet 14. mars 2015 Klassisk eleganse Anonymous poster hash: f21c2...222
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #39 Skrevet 14. mars 2015 Har en post moderne nordisk stil med mye 50 og 60-talls inspirasjon. Noe er loppefunn, noe ikea, noe Bolia, noe er nordisk design fra den perioden. Jeg er ikke veldig opptatt av interiør, men liker godt de tingene jeg har. Det er samlet over tid, men smaken har holdt seg stabil slik at det blr mer og mer gjennomført. Anonymous poster hash: 5c967...8bc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #40 Skrevet 15. mars 2015 Blanding av skandinavisk, minimalistisk, shabby Chic, og 60- tall inspirert. Sekskantede hyller, innrammede plakater med skrift på, kahler lyshus og vaser, kopper med bokstaver osv. Elsker det ) Stor grå modul salong, 60-tallsinspirert spisebord med forskjellige stoler osv. Anonymous poster hash: b4044...cd3
MammantilNurket Skrevet 15. mars 2015 #41 Skrevet 15. mars 2015 Romantisk IKEA-chic med innslag av rosa glam, vintage og japansk minimalisme Og lysfat! Anonymous poster hash: 7dea1...8e1 Lysfat må man ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå