Gå til innhold

Inspirert; hvilken stil har du hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her følger vi moten slavisk med allemannseide merkevarer som by Lassen, Hay, kahler, Ferm Living, By Nord osv😛 Hvitt og stilrent med inspirasjon av nordisk natur. Mye lys eik. Gråtoner i møbler og interiør ellers. Elsker hvorfan det ser ut hjemme! Hvordan ser det ut hjemme hos deg, og er du fornøyd?

Anonymous poster hash: 4fb9f...d0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også mye lys eik, bl.a, hvitvasket enstavs eikeparkett og spisebord, men jeg går ikke inn for noen stil. Mote og hva som er in bryr meg midt bak, men jeg har alltid likt store, lyse og luftige rom. Derfor vil jeg helst ha lyse farger på gulv, vegger og møbler, og så heller ha litt skikkelig farge på sofaputer, lys, bilder osv. Jeg er fornøyd :)

Anonymous poster hash: b86fc...b18
Skrevet

Jeg har: det jeg får billig, som jeg trenger-stil. STIL i hjemmet er ikke akkurat noe jeg prioriterer, for å si det sånn. Har nok med trassen unge

Anonymous poster hash: 7b2f0...07c

Skrevet

Hummer og kanari. Er på vei mot noe keg liker nå. Men føler vi har vært ny-etablert i en evighet, så det har vært litt fra han og litt fra meg. Men nå er det meste ting vi har kjøpt sammen.

Anonymous poster hash: 7c81b...c29

Skrevet

Maskulint med glatteflater og lite dilldall

Anonymous poster hash: 32a7d...4c5

Skrevet

Jeg har nå inngått en protest om å være med disse mote interiør greiene. Før skiftet jeg gardiner, duker og puter med trendene. Nå nekter jeg.

Så her har jeg hvite vegger, hvite møbler og det jeg måtte ha av pynt fra 2-3 år tilbake. + pynt laga av barna.  Har ikke kjøpt nytt på flere år. Hadde lysfat frem til i høst, men det er nå pakket bort. Bruker te lysestaker fra 2-3 år gammel mote siden. Og det går helt fint. Litt abstinenser i begynnelsen, men nå er jeg veldig avslappet til det. Deiligt! :)

Anonymous poster hash: e95c9...b27
Gjest Zaria
Skrevet

Har ingen stil😃 litt furu, noen Bombay møbler, skinnstol, grå stoffsofa, ting datteren min har laget står fremme - med andre ord en salig blanding😃 men helt greit for meg😃

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Minner om nordisk stil, med mange varme naturelementer inni de kjølige overflatene. Og litt bling i form av glass og krystaller.

Skrevet

Antikk, barokk, rokokko - med noen moderne elementer som Kartell Bourgie og noen Howardstoler.

Skrevet

Mye arva ispedd ting fra finn.no. Så virkelig hummer og kanari, antikke bondemøbler blandet med gamle østasiatiske møbler og kvalitetsmøbler fra finn.

Så ingen stil akkurat, men synes det passer bra sammen. 😊

Anonymous poster hash: 8aa60...428

Skrevet

Jeg har min egen stil og klarer meg utrolig godt med det. Digger dessuten å tenke på at jeg ikke bruker penger på interiør-mote som skifter ca. annenhver uke.  :P

Anonymous poster hash: 62c18...61e
Skrevet

ÆGammelt, nytt, arvet og brukt om i nan. Jeg har et hjem jeg trives i med objekter som enten betyr noe for meg eller ble anskaffet av ren forfengelighet

Anonymous poster hash: 1f6aa...194

Skrevet

Her er det kummer og kanari. Vi liker det slik og det får oss til å føle oss "hjemme"

Mote på interiør har jeg null peil på og ingen planer om å finne ut. Da vi malte stua for to år siden fant vi en farge vi ville ha, når folk kommer inn her nå sier de vi følger moten. Det gjorde de ikke når vi malt. Mulig vi skapte mote med den fargen ;)

Anonymous poster hash: fc26f...be4

Skrevet (endret)

Samme som deg HI, og passer på å holde det maskulint og rent. Har noen inslag av villapprikaeffekter her og der, men det er fordi jeg har stort hus og ikke kan få alt jeg ønsker  med en gang.

Endret av Elsker livet
Skrevet

Er nok dritharry  i følge Dib`s sine høner: Hvite skjenker, bokreoler / skap, bord, lister fra Skeidar og Ikea. Grå møbler, engler, Kähler, dusrosa pynteputer m.m

Skrevet

Studenthybel og ungkarsrede møter oppgulpet bohuskatalog med litt innslag av ikea. :D

Anonymous poster hash: 4d7b2...a30
Skrevet

Er nok dritharry  i følge Dib`s sine høner: Hvite skjenker, bokreoler / skap, bord, lister fra Skeidar og Ikea. Grå møbler, engler, Kähler, dusrosa pynteputer m.m

Få bort engler og dusrosa pyntepyter så blir det nok bra ;)

Skrevet

Kjører "her bor det to voksne som driter i interiør, og en treåring som elsker lego"-stilen.

Anonymous poster hash: 7dea1...8e1

Skrevet

Min stil! Så fint atte👍👍

Skrevet

Huff..... da får jeg gå på shopping til mandag da se ( sååå leit å shoppe).... og hvilke farger skal putene mine ha? :)

Skrevet

Nærmest nordisk stil. Opptatt av å ha en personlig stil også, så noen innslag av retrolignende ting /fotografier etc. Har bygd funkis for noen år siden og begynner å bli fornøyd med interiøret. Elsker ting og møbler fra Hay. Mye hvitt, grått, litt sort og farger på puter + gjenstander.

Skrevet

Jeg tror ikke det finnes noe navn på vår stil. Vi har mye farger, både på vegger, gulv, dører, møbler og annet. De eldste møblene er minst 200 år og resten en vill blanding med for eksempel en miks av kontorhyller, arvegods, ikeamøbler fra 80-tallet og en dyr spesiallaget sofa i den ene stua.vi har minimalt med nips, men mye bruksting stående fremme eller hengende på veggen osv. Vi har flere tusen bøker stående fremme, musikkinstrumenter og notestativ midt i stua, fargerike gardiner, gamle lysestaker i messing og tinn og til og med en treningsmatte liggende midt på gulvet.

Anonymous poster hash: ab09b...0a0

Skrevet

Jeg har ingen stil, men like lyst møbler fordi de mørke stjele så mye lys.

Liker mer farger ol på interiør ol.

Og bilder! Elsker bilder

Anonymous poster hash: 3e478...63c

Skrevet

Har det ganske shabby blandet med litt glam.. Følger moten med Riviera Maison, Kähler og Hay ting.. Mye hvite møbler, noe drivved, beige sofa og greige vegger

Anonymous poster hash: 2cb0f...f26

Skrevet

Huff..... da får jeg gå på shopping til mandag da se ( sååå leit å shoppe).... og hvilke farger skal putene mine ha? :)

Isblå, mørk blå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...