Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #26 Skrevet 13. mars 2015 Absolutt ikke greit. Da deler du heller selskapet i 2, så du får plass til fler. Evt så presser du plass til de 3 Siste. Utrolig at du faktisk tenker tanken. Anonymous poster hash: 5ef3f...602
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #30 Skrevet 13. mars 2015 Det er absolutt IKKE greit!!!! Anonymous poster hash: 8b7c1...a34
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #31 Skrevet 13. mars 2015 Det er ikke greit nei! I dag kom sønnen min å fortalte at en i B-klassen har invitert alle guttene i sin klasse + alle guttene i min sønns klasse utenom han og en annen i bursdag. Det synes han er veldig sårt. Skjønner ikke all denne eksluderingen. Anonymous poster hash: 50c33...663
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #33 Skrevet 13. mars 2015 Jeg har ikke engasjert meg for dette alle eller ingen greia, tenker at halvparten er ok. Men 8 av 11? Nei, ikke greit Anonymous poster hash: 68c2b...6db
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #34 Skrevet 13. mars 2015 Hvis barnet ditt aktivt ble plaget av de 3 ville jeg skjønt deg. Ellers skal det lite til for å få plass til 3 ekstra. Ta evt søskenbarn med på fest dagen derpå. Anonymous poster hash: d01fd...4a2
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #35 Skrevet 13. mars 2015 selvfølgelig er ikke det greit! Jeg tror ikke de 3 guttene som blir ekskludert kommer til å forstå at de fleste er valgt ut pga andre forbindelser. For dem vil de bare være de tre guttene som ikke fikk lov å komme. De kommer sikkert til å lure på hvorfor, og om gutten din ikke liker dem. Tenk dagen etterpå når nesten alle guttene snakker om selskapet og om alt det gøye de gjorde. De kommer til å føle seg upopulær og utelatt. Ønsker du virkelig dette? Klarer du å skvise inn 8 av 11 gutter, så klarer du å skvise inn de siste 3 og. Det er mye bedre at det er litt trangt enn det forslaget du kommer med! Anonymous poster hash: e19eb...0eb
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #36 Skrevet 13. mars 2015 Det er ikke greit nei! I dag kom sønnen min å fortalte at en i B-klassen har invitert alle guttene i sin klasse + alle guttene i min sønns klasse utenom han og en annen i bursdag. Det synes han er veldig sårt. Skjønner ikke all denne eksluderingen. Anonymous poster hash: 50c33...663 Hvor gamle er de? Kan det være samme selskap min sønn var i? Begynner stedet du bor på med K? Anonymous poster hash: b62c7...3af
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #37 Skrevet 13. mars 2015 Det er dessverre ikke tull. Skjedde med gutten min. Nå sitter jeg og lurer på å ringe foreldrene hans men vet ikke helt hva jeg skal si. Ville bare sjekke om jeg var helt "off" som synes dette er rart. Gutten min var på besøk hos en av de andre guttene i klassen da invitasjonene ble levert ut og han spurte selv om han var invitert. Da forklarte moren ham dette: "så mange barn, ikke plass og han og han går jo på fotball mens han og han bor jo i nabolaget og så har bursdagsbarnet fått velge tre til i klassen". Synes det er ganske sårt. Gutten min er ellers veldig stille og beskjeden, jeg er helt sikker på at han ikke har plaget ham. I dag på skolen viste det seg at de bare var tre som ikke var invitert. Ungene leker ellers sammen og har vært på besøk hos hverandre. Bør jeg ringe og si at jeg synes det er dårlig eller er det "for sent" i og med at gutten min allerede har fått avslaget "servert"? HI Anonymous poster hash: ef733...14b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #38 Skrevet 13. mars 2015 All medfølelse til sønnen din. Du er utrolig tøff dersom du greier å si i fra på en fin måte. Jeg hadde nok tatt den mer feige utveien og snakket med sønnen min, forsøkt å forklare hvorfor, trøstet og kommet opp med et hyggelig alternativ, f. eks spille brettspill, besøk, bowling etc. Anonymous poster hash: c3088...d7d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #39 Skrevet 13. mars 2015 Hvordan hadde du og din sønn reagert om han var en av tre i klassen som ikke ble invitert i bursdagen til en klassekamerat? Anonymous poster hash: d90c2...9f5
HvittHus Skrevet 13. mars 2015 #40 Skrevet 13. mars 2015 Det er dessverre ikke tull. Skjedde med gutten min. Nå sitter jeg og lurer på å ringe foreldrene hans men vet ikke helt hva jeg skal si. Ville bare sjekke om jeg var helt "off" som synes dette er rart. Gutten min var på besøk hos en av de andre guttene i klassen da invitasjonene ble levert ut og han spurte selv om han var invitert. Da forklarte moren ham dette: "så mange barn, ikke plass og han og han går jo på fotball mens han og han bor jo i nabolaget og så har bursdagsbarnet fått velge tre til i klassen". Synes det er ganske sårt. Gutten min er ellers veldig stille og beskjeden, jeg er helt sikker på at han ikke har plaget ham. I dag på skolen viste det seg at de bare var tre som ikke var invitert. Ungene leker ellers sammen og har vært på besøk hos hverandre. Bør jeg ringe og si at jeg synes det er dårlig eller er det "for sent" i og med at gutten min allerede har fått avslaget "servert"? HI Anonymous poster hash: ef733...14b Ring klassekontakten og be denne ta en samtale med vedkommende mor. Jeg har selv vært klassekontakt og tatt en slik samtale og selv om det var ubehagelig for meg, ville det vært mye verre for moren å ringe selv.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #41 Skrevet 13. mars 2015 Det er dessverre ikke tull. Skjedde med gutten min. Nå sitter jeg og lurer på å ringe foreldrene hans men vet ikke helt hva jeg skal si. Ville bare sjekke om jeg var helt "off" som synes dette er rart. Gutten min var på besøk hos en av de andre guttene i klassen da invitasjonene ble levert ut og han spurte selv om han var invitert. Da forklarte moren ham dette: "så mange barn, ikke plass og han og han går jo på fotball mens han og han bor jo i nabolaget og så har bursdagsbarnet fått velge tre til i klassen". Synes det er ganske sårt. Gutten min er ellers veldig stille og beskjeden, jeg er helt sikker på at han ikke har plaget ham. I dag på skolen viste det seg at de bare var tre som ikke var invitert. Ungene leker ellers sammen og har vært på besøk hos hverandre. Bør jeg ringe og si at jeg synes det er dårlig eller er det "for sent" i og med at gutten min allerede har fått avslaget "servert"?HI Anonymous poster hash: ef733...14b Jeg skjønner at du synes det er vanskelig. Jeg ville sagt fra til foreldrene, klart og tydelig, og gjentatt dte på neste foreldremøte. Eller, ikke sikkert jeg ville gjort det, er ikke tøff nok... Anonymous poster hash: 1d4bd...d3a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #42 Skrevet 13. mars 2015 Nei.Trodde de fleste skoler hadde forbud mot det, antimobbeopplegg.Ikke lær ungen din å ekskludere andre er du grei, vi lever ikke i et slikt samfunn. Anonymous poster hash: 533c0...179
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #43 Skrevet 13. mars 2015 Det er ikke greit nei! I dag kom sønnen min å fortalte at en i B-klassen har invitert alle guttene i sin klasse + alle guttene i min sønns klasse utenom han og en annen i bursdag. Det synes han er veldig sårt. Skjønner ikke all denne eksluderingen.Anonymous poster hash: 50c33...663 Hvor gamle er de? Kan det være samme selskap min sønn var i? Begynner stedet du bor på med K?Anonymous poster hash: b62c7...3af De fyller 11 i år. Begynner ikke på K nei. Trist at dette tydeligvis er vanlig:( Vet heller ikke hva jeg skal si for å trøste. Jeg har jo ikke anelse hva årsaken er og jeg synes ikke det er noe som kan forsvare slik eksludering heller. Anonymous poster hash: 50c33...663
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #44 Skrevet 13. mars 2015 Det er ikke greit nei! I dag kom sønnen min å fortalte at en i B-klassen har invitert alle guttene i sin klasse + alle guttene i min sønns klasse utenom han og en annen i bursdag. Det synes han er veldig sårt. Skjønner ikke all denne eksluderingen.Anonymous poster hash: 50c33...663 Hvor gamle er de?Kan det være samme selskap min sønn var i? Begynner stedet du bor på med K?Anonymous poster hash: b62c7...3af De fyller 11 i år. Begynner ikke på K nei. Trist at dette tydeligvis er vanlig:(Vet heller ikke hva jeg skal si for å trøste. Jeg har jo ikke anelse hva årsaken er og jeg synes ikke det er noe som kan forsvare slik eksludering heller. Anonymous poster hash: 50c33...663 Da var det ikke hos oss. Synd det gjelder flere. Anonymous poster hash: b62c7...3af
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #45 Skrevet 14. mars 2015 helt greit Anonymous poster hash: 1b6ca...aaf
Nyttårs barn Skrevet 14. mars 2015 #46 Skrevet 14. mars 2015 Dette er ikke greit. Du har nok plass til de siste tre, ihvertfall hjerterom:)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #47 Skrevet 14. mars 2015 Tre av 11 ok - 8 av 11 ikke ok Anonymous poster hash: d9778...fc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå