Gå til innhold

OK å invitere 8 av 11 gutter i bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skal ha 9 naboer og søskenbarn i tillegg og jeg har ikke plass til mer enn 20 unger. Skal selvfølgelig levere ut invitasjonene utenom skoletid...

Han blir 8:)

Anonymous poster hash: ef733...14b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du?

Anonymous poster hash: 422de...06a
Skrevet

Nei. På ingen som helst måte. Tre stykker som ikke blir invitert, og så alle andre? Utrolig dårlig gjort.

Skrevet

Selvfølgelig ikke! Hadde hatt to selskaper, event bedt maks 4-5 av 11

Anonymous poster hash: ed8d6...e64

Skrevet

Nei, ikke greit.

Anonymous poster hash: 9434d...5a0

Skrevet

Det tror jeg nok at du vet svaret på selv.

Anonymous poster hash: a01c2...5fe

Skrevet

Ordentlig ugreit. Inviter heller søskenbarna til familieselskap senere.

Anonymous poster hash: 59b09...3e7
Skrevet

Siden du spør tror jeg du skjønner at det er galt

Anonymous poster hash: 6ddda...e26

Skrevet

Tja.. Syns egentlig ikke det.. Da blir det igjen 3 gutter i klassen som ikke blir invitert når "alle andre" faktisk får en invitasjon! Hadde det vært 3 stk du inviterte av 11, så hadde det ært noe annet, men nå er det 3 igjen... Da ville jeg heller hatt eget selskap med familie og søskenbarn, enn å utelate 3 gutter i klassen.. Bidrar ikke akkurat til et supermiljø..

Anonymous poster hash: 0d167...eae
Skrevet

Nei det er ikke greit. Da ville jeg unnlatt å be naboer å søskenbarn å heller kun invitert klassen eller å feire i 2 omganger.....

Hva hadde du syntes om at ditt barn var den eneste eller 1 av 2 som ikke ble invitert? Hva tror du barnet ditt hadde følt?

Anonymous poster hash: 0d9d4...951

Skrevet

Nei. Det går ikke. Barn snakker seg i mellom og noen vil absolutt føle seg ekskludert.

Anonymous poster hash: 6c1ed...376
Skrevet

Hadde du syntes det var greit om alle guttene bortsett fra din gutt og 2 til ble invitert i en annen bursdag?

Skrevet

Nå er det ikke sånn at vi aktivt ekskluderer noen. Det er bare tre av disse guttene han har fått valgt ut selv, de andre går enten på fotballaget eller er naboer (og går samtidig i klassen). Så utenom disse har han fått velge tre.

HI

Skrevet

Nei. Da hadde jeg heller droppet søskenbarna

Anonymous poster hash: 7c627...a9a

Skrevet

Nå er det ikke sånn at vi aktivt ekskluderer noen. Det er bare tre av disse guttene han har fått valgt ut selv, de andre går enten på fotballaget eller er naboer (og går samtidig i klassen). Så utenom disse har han fått velge tre.

HI

Selvfølgelig er det ekskluderende. Hvis du gjør det er syns jeg du er en mobber.

Anonymous poster hash: 7c627...a9a

Skrevet

Du har definert at det er 11 potensielle gutter som kunne vært invitert. Da er det 3 gutter som ikke får invitasjon. Ikke greit

Skrevet

Når du alikevel skal invitere så mange barn, så er ikke de siste 3 noe særlig mye mer altså.

Og det er nok garantert noen som ikke kan komme, slik at det ikke nødvendigvis blir så trangt om plassen alikevel. Om alle kommer, så fikser du det også.

Du inviterer såklart alle! Enten til samme dagen, eller tar familie dagen etter e.l.

Anonymous poster hash: 71dcc...ae6
Gjest Julia1984
Skrevet

Nei. Det er ikke ok. Det er fortsatt 3 av 11 som blir utelatt uansett hvordan du vrir og vrenger på det

Skrevet

Tre til får du alltids plass til. I datteren min sin bursdag, så lånte vi ekstra stoler og tre stk måtte sitte ved hvert sitt bordhjørne. Alle koste seg :)

Å utelate 3 av 11 gutter er veldig ugreit.

Skrevet

Det er virkelig ikke greit.

Og siden du sier at det er grunnet at de guttene ikke går på fotball, tror du ikke det da er stort sett de 3 som opplever å bli utelatt. Så skal de bli utelatt fra bursdager og. Synes det er direkte slemt.

Anonymous poster hash: 0d0a4...184
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: a275e...2ea
Skrevet

Selvfølgelig IKKE greit. Skam deg.

Anonymous poster hash: e91c8...fd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...