Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #26 Skrevet 13. mars 2015 Hadde jo nesten vært en idé å lage en tråd her på siden hvor single mammaer som bodde i samme område kunne slå seg sammen. Da kunne man hjulpet hverandre med å være barnevakt (ha den andre sine barn på overnatting) når en skulle på date, eller i hvertfall hatt noen å snakke med. Anonymous poster hash: 89062...3ac Ja, ikke sant. Om ikke annet så for det sosiale. Anonymous poster hash: 28702...ec8
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #27 Skrevet 13. mars 2015 Jeg skulle til å skrive akkurat det idag jeg og. Er så lei av å være alene. Har nesten ikke venner lenger heller. Har prøvd nettdating i 2 år og bare møtt menn som skal utnytte min godhet. Var på date for noen uker siden og alt virket helt perfekt omtrent helt til han ble stille. Jeg er så lei vil bare ha noen å dele hverdagen med. Er utrolig lei av å aldri finne noe.. Anonymous poster hash: 19544...ef3 Hvilke sider har du brukt? Vurderer å få meg jobb på en mannsdominert arbeidsplass, siden det visstnok er så mange som finner hverandre på jobb... Anonymous poster hash: 28702...ec8 Jeg har prøvd møteplassen og match... Verste av alt er at jeg jobber på en mannsdominert bedrift og det er så mange kjekke der men litt for unge. Jeg føler meg ikke verdt noens om helst pga blitt behandlet så utrolig dårlig av folk. Anonymous poster hash: 19544...ef3 Tror vi er ganske like... Men jeg har jobbet beinhardt med meg selv de siste årene for å få bedre tanker om meg selv. Fortsatt ikke helt tipp topp, men ikke riktig så ille som det var. Nå syns jeg at jeg så inderlig fortjener å møte noen som liker meg, og som viser meg det. Anonymous poster hash: 28702...ec8 Ja, det tror jeg og vi er. Igår var en skikkelig dårlig dag og mtp på det med gutter og. Trodde jeg hadde møtt den mannen nå voksen og god..men ser ut som han ikke vil vise meg at han liker meg. Er så god mot alle rundt meg men virker som ikke jeg skal finne noen som er god med meg. Lykke til hvertfall håper det går utrolig bra og at du møter mannen du fortjener. Har vært alene i 4 år nå og det er nesten sånn at jeg angrer på at jeg fikk barn for har hatt det utrolig vondt i disse årene. Anonymous poster hash: 19544...ef3 Idag gikk den datoen tingen til helvete så nå er det kun trening og tilfeldig sex haha Har ikke psyke lenger til å by på meg selv følelsesmessig det er for vondt. Anonymous poster hash: 19544...ef3 Huff, er lei tilfeldig sex og. Får meg egentlig til å føle meg værre. Som om jeg er bra nok for sex, men ikke noe mer. Hi Anonymous poster hash: 28702...ec8
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #28 Skrevet 13. mars 2015 Jeg skulle til å skrive akkurat det idag jeg og. Er så lei av å være alene. Har nesten ikke venner lenger heller. Har prøvd nettdating i 2 år og bare møtt menn som skal utnytte min godhet. Var på date for noen uker siden og alt virket helt perfekt omtrent helt til han ble stille. Jeg er så lei vil bare ha noen å dele hverdagen med. Er utrolig lei av å aldri finne noe.. Anonymous poster hash: 19544...ef3 Hvilke sider har du brukt? Vurderer å få meg jobb på en mannsdominert arbeidsplass, siden det visstnok er så mange som finner hverandre på jobb... Anonymous poster hash: 28702...ec8 Jeg har prøvd møteplassen og match... Verste av alt er at jeg jobber på en mannsdominert bedrift og det er så mange kjekke der men litt for unge. Jeg føler meg ikke verdt noens om helst pga blitt behandlet så utrolig dårlig av folk. Anonymous poster hash: 19544...ef3 Tror vi er ganske like... Men jeg har jobbet beinhardt med meg selv de siste årene for å få bedre tanker om meg selv. Fortsatt ikke helt tipp topp, men ikke riktig så ille som det var. Nå syns jeg at jeg så inderlig fortjener å møte noen som liker meg, og som viser meg det. Anonymous poster hash: 28702...ec8 Ja, det tror jeg og vi er. Igår var en skikkelig dårlig dag og mtp på det med gutter og. Trodde jeg hadde møtt den mannen nå voksen og god..men ser ut som han ikke vil vise meg at han liker meg. Er så god mot alle rundt meg men virker som ikke jeg skal finne noen som er god med meg. Lykke til hvertfall håper det går utrolig bra og at du møter mannen du fortjener. Har vært alene i 4 år nå og det er nesten sånn at jeg angrer på at jeg fikk barn for har hatt det utrolig vondt i disse årene. Anonymous poster hash: 19544...ef3 Idag gikk den datoen tingen til helvete så nå er det kun trening og tilfeldig sex haha Har ikke psyke lenger til å by på meg selv følelsesmessig det er for vondt. Anonymous poster hash: 19544...ef3 Huff, er lei tilfeldig sex og. Får meg egentlig til å føle meg værre. Som om jeg er bra nok for sex, men ikke noe mer. Hi Anonymous poster hash: 28702...ec8 Ja jeg er helt enig føler det er det eneste jeg er god for er sex men har kun følt det når de jeg har møtt har forespeilet noe helt annet til meg. Hvis jeg går bevisst og i den tro om at det kun er sex er det egentlig helt greit. Føler bare situasjonen er håpløs. Stoler jo ikke på menn lenger heller så greit åå ta makten selv Anonymous poster hash: 19544...ef3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå