Gå til innhold

Forbanna alenemortilværelse!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg et så lei av å være alene at det holder på å klikke for meg. Alltid alene! Hver eneste forbanna kveld!

Å nei, jeg har ikke noe særlig med venninner som kan stikke innom hele tiden for de har egne familier. I tillegg er det en ny kjærste jeg vil ha! Jeg vil kjenne på følelsen av å ha noen som bryr seg om meg.

Men hvordan treffe en sånn en? Jeg er jo hjemme alene hver eneste kveld!

Jeg elsker ungene mine høyere enn himmelen, men hater dette ensomme livet så vanvittig mye!

Anonymous poster hash: 28702...ec8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg et så lei av å være alene at det holder på å klikke for meg. Alltid alene! Hver eneste forbanna kveld!

Å nei, jeg har ikke noe særlig med venninner som kan stikke innom hele tiden for de har egne familier. I tillegg er det en ny kjærste jeg vil ha! Jeg vil kjenne på følelsen av å ha noen som bryr seg om meg.

Jeg elsker ungene mine høyere enn himmelen, men hater dette ensomme livet så vanvittig mye!

Det skjønner jeg godt. Har du forsøkt nettdating? Mange som har hatt hell med det:-)

Anonymous poster hash: c2912...6cc

Skrevet

Det skjønner jeg godt. Har du forsøkt nettdating? Mange som har hatt hell med det:-)

Jeg var kikka, men det er jo bare mange mange ansikter. Jeg kan skrive med noen som høres hyggelig ut, men det sier i grunn ikke noe om personkjemi, og jeg har ikke mulighet til å gå på date så veldig ofte. Nettdating føles derfor så meningsløst ut.

Det er helt uaktuelt og invitere ukjente menn hjem til meg, og ungene, på første andre eller tredje date.

Skrevet

"Lei" en ungdom til barnevakt og lag en fast avtale om barnepass etter at ungene har lagt seg! Mange som er interessert i å tjene seg noen slanter!

Anonymous poster hash: 34c72...7a6

Skrevet

Jeg elsker ungene mine høyere enn himmelen, men hater dette ensomme livet så vanvittig mye!Anonymous poster hash: 28702...ec8

Det skjønner jeg godt. Har du forsøkt nettdating? Mange som har hatt hell med det:-) Anonymous poster hash: c2912...6cc

Jeg var kikka, men det er jo bare mange mange ansikter. Jeg kan skrive med noen som høres hyggelig ut, men det sier i grunn ikke noe om personkjemi, og jeg har ikke mulighet til å gå på date så veldig ofte. Nettdating føles derfor så meningsløst ut.

Det er helt uaktuelt og invitere ukjente menn hjem til meg, og ungene, på første andre eller tredje date.Anonymous poster hash: 28702...ec8

Skype? Bra måte å få ett bedre inntrykk enn bare skrive til hverandre. Hvor gamle er barna dine, og er de noe hos far? Besteforeldre eller tante/onkler? Var alene med sønnen min de første årene, det er tøft å være alene!

Skrevet

Hvis ikke du har mulighet til å gå ut og date blir det generelt vanskelig å treffe noen uansett er jeg redd. Men da er jo faktisk nettet en alternativ måte å komme i kontakt med folk. Man kan bli veldig godt kjent ved å skrive sammen og sånn sett få et godt beslutningsgrunnlag for om det er verdt et treff. Hvis du vil ha kjæreste må du nesten belage deg på å gjøre en liten innsats, det er sjelden de kommer rekende på ei fjøl;-)

Skrevet

Nettdating😊 Møtte mannen på nett😁

Skrevet

Bedre å være alene og ensom enn gift og alt nr. Akkurat nå frister det mer å være singel!

Men prøv nett, det funker ofte ;)

Anonymous poster hash: df006...b4b

Skrevet

Gud som jeg misliker nettdating 😣, men skjønner jo også at jeg bare må dra skjegget opp fra postkassa og begynne å skjekke menn på nett.

Faren til ungene stiller minimalt opp og har ingen andre slektninger rundt meg. Har en plan om å flytte, men da må jeg først ha en jobb å gå til. Dessverre er det mye lettere for meg å ha en jobb her vi bor nå enn hvis vi skal flytte nærmere besteforeldrene. Og jobb må en ha, så da bor vi her.

Hvor mye er det vanlig å betale en ungdom for barnepass en kveld? Har i grunn ikke voldsomt med penger til den slags formål heller.

Hi

Skrevet

Jeg forstår deg så altfor godt. Ensomt og lite spennende. Dag ut og dag inn.

Jeg har møtt en på nettet. Møtte vel 3 stk før jeg møtte han jeg ser an nå. Vi har ikke kommet til skrittet å bli kjærester.

Vi har begge unger. Han 50% og jeg 100%. Så det er virkelig ikke lett.

Men det er jo ikke noe i veien for å bruke nettdating som et tidsfordriv i begynnelsen. Se hva som skjer. Tok meg 1 år før jeg møtte en jeg tror jeg vil satse på.

Anonymous poster hash: cdc30...0e1

Skrevet

Har du mulighet til å begynne å trene på treningssenter? Det høres kanskje litt rart ut, men hvis du holder øynene åpne er det mange trivelige folk å treffe der. Også er det jo så godt å få brukt kroppen litt! Jeg er også alene, og jeg trener på morgenen. Leverer litt tidligere i barnehagen, så rekker jeg en økt før jobb.

Har møtt en kjempekjekk, artig og snill mann der, som jeg driver og flørter litt med nå ;)

Anonymous poster hash: a620a...372

Skrevet

Har du mulighet til å begynne å trene på treningssenter? Det høres kanskje litt rart ut, men hvis du holder øynene åpne er det mange trivelige folk å treffe der. Også er det jo så godt å få brukt kroppen litt! Jeg er også alene, og jeg trener på morgenen. Leverer litt tidligere i barnehagen, så rekker jeg en økt før jobb.

Har møtt en kjempekjekk, artig og snill mann der, som jeg driver og flørter litt med nå ;)

Anonymous poster hash: a620a...372

Skulle ønske jeg hadde mulighet, men hele dagen går med til henting/levering, lekser og fritidsaktiviteter, i tillegg til jobb selvfølgelig.

Hvilke nettdatingsteder anbefales? Det er jo så mye rart å velge imellom...

Hi

Skrevet

Jeg skulle til å skrive akkurat det idag jeg og.

Er så lei av å være alene. Har nesten ikke venner lenger heller. Har prøvd nettdating i 2 år og bare møtt menn som skal utnytte min godhet.

Var på date for noen uker siden og alt virket helt perfekt omtrent helt til han ble stille. Jeg er så lei vil bare ha noen å dele hverdagen med.

Er utrolig lei av å aldri finne noe..

Anonymous poster hash: 19544...ef3

Skrevet

Skriver meg opp her jeg og. Ett års tid til vi flytter, teller ned!!!

Har du barn under sklealder kan du høre med Homestart

Anonymous poster hash: b3eab...dd7
Skrevet

Er så lei av å være alene. Har nesten ikke venner lenger heller. Har prøvd nettdating i 2 år og bare møtt menn som skal utnytte min godhet.

Var på date for noen uker siden og alt virket helt perfekt omtrent helt til han ble stille. Jeg er så lei vil bare ha noen å dele hverdagen med.

Hvilke sider har du brukt?

Vurderer å få meg jobb på en mannsdominert arbeidsplass, siden det visstnok er så mange som finner hverandre på jobb...

Skrevet

Vurderer å få meg jobb på en mannsdominert arbeidsplass, siden det visstnok er så mange som finner hverandre på jobb...

Jeg har prøvd møteplassen og match...

Verste av alt er at jeg jobber på en mannsdominert bedrift og det er så mange kjekke der men litt for unge. Jeg føler meg ikke verdt noens om helst pga blitt behandlet så utrolig dårlig av folk.

Skrevet

Verste av alt er at jeg jobber på en mannsdominert bedrift og det er så mange kjekke der men litt for unge. Jeg føler meg ikke verdt noens om helst pga blitt behandlet så utrolig dårlig av folk.

Tror vi er ganske like... Men jeg har jobbet beinhardt med meg selv de siste årene for å få bedre tanker om meg selv. Fortsatt ikke helt tipp topp, men ikke riktig så ille som det var.

Nå syns jeg at jeg så inderlig fortjener å møte noen som liker meg, og som viser meg det.

Skrevet

Jeg vil anbefale møteplassen og sukker. Er i hvert fall der jeg har møtt mest seriøse menn. Og bruk gjerne skype en stund, så får du mer inntrykk av han, før du skal bruke penger på barnevakt for å møte han.

Hvor gamle er barna dine? Jeg har selv vært 100% alene med barn i 7 år, var i et 2 års forhold for 3 år siden. Og etter hvert blir man faktisk vant til å være alene. Og her har barna mine blitt større og. De er nå 13 og 7 år. Så nå kan og største passe minste litt og. Og de blir jo med barn hjem etter skolen osv. Så jeg føler jeg har det mye friere nå, har tid til trening og sånn.

Så har jeg fått venninner som er mødre, til vennene til mine barn. Og vi finner gjerne på en del i helgene sammen. Så er man i hvert fall ikke alene hele tiden.

Og om 2 uker skal faktisk jeg på date med en mann, som jeg har hatt kontakt med i snart 6 år. Vi møttes for 6 år siden, og beholdt kontakten etter det. Vi har vært litt treige da, men jeg var jo i forhold, og trengte ikke minst lang tid etter det, han har vært i forhold. Men nå har vi begge vært single og det er på tide. Han bor i Sverige da, men bor på grensen og jobber i Norge, og er flyttbar.

Anonymous poster hash: fb9c4...2f2
Skrevet

jeg savner også en mann... over tre år alene nå, og ingen forhold har jeg hatt. Rett etter bruddet hadde jeg dog noen reboundere :P

Nå skal jeg møte en mann fra match i morra. Har jobbet masse med min egen selvtillitt, så håper jeg klarer å utstråle noe bra :)

Krysser fingrene - nok en gang - for at dette kan være noe for meg.. Hvorfor skal det være så vanskelig?

Anonymous poster hash: 26d2c...f86
Skrevet

Jeg vil anbefale møteplassen og sukker. Er i hvert fall der jeg har møtt mest seriøse menn. Og bruk gjerne skype en stund, så får du mer inntrykk av han, før du skal bruke penger på barnevakt for å møte han.

Hvor gamle er barna dine? Jeg har selv vært 100% alene med barn i 7 år, var i et 2 års forhold for 3 år siden. Og etter hvert blir man faktisk vant til å være alene. Og her har barna mine blitt større og. De er nå 13 og 7 år. Så nå kan og største passe minste litt og. Og de blir jo med barn hjem etter skolen osv. Så jeg føler jeg har det mye friere nå, har tid til trening og sånn.

Så har jeg fått venninner som er mødre, til vennene til mine barn. Og vi finner gjerne på en del i helgene sammen. Så er man i hvert fall ikke alene hele tiden.

Og om 2 uker skal faktisk jeg på date med en mann, som jeg har hatt kontakt med i snart 6 år. Vi møttes for 6 år siden, og beholdt kontakten etter det. Vi har vært litt treige da, men jeg var jo i forhold, og trengte ikke minst lang tid etter det, han har vært i forhold. Men nå har vi begge vært single og det er på tide. Han bor i Sverige da, men bor på grensen og jobber i Norge, og er flyttbar.

Anonymous poster hash: fb9c4...2f2

Har vært alene i 3 år ca. Er forsåvidt vant med å være alene. Synes det et bedre enn å være sammen med en dust dom aldri bidrar i hjemmet på noe som helst plan. Men det er alle de ensomme kveldene og følelsen av at noen er glad i meg jeg savner. Kan ikke si at jeg har opplevd det på en stund.

Jeg har hatt noen reboundere etter bruddet med eksen, men er klar for noe mer fast.

Hi

Skrevet

Jeg ville gått for et sted der det koster å være medlem. På gratisnettdate-sider er det iallefall mye humbug. Lenge siden jeg drev med det, men prøvde både møteplassen, syvende himmel og match år siden og traff mannen min på match med betalingsabonnement. (men man må kanskje betale uansett nå...?).

Anonymous poster hash: 63afb...8e0
Skrevet

Tror vi er ganske like... Men jeg har jobbet beinhardt med meg selv de siste årene for å få bedre tanker om meg selv. Fortsatt ikke helt tipp topp, men ikke riktig så ille som det var.

Nå syns jeg at jeg så inderlig fortjener å møte noen som liker meg, og som viser meg det.

Ja, det tror jeg og vi er. 

Igår var en skikkelig dårlig dag og mtp på det med gutter og. Trodde jeg hadde møtt den mannen nå voksen og god..men ser ut som han ikke vil vise meg at han liker meg. 

Er så god mot alle rundt meg men virker som ikke jeg skal finne noen som er god med meg. 

Lykke til hvertfall håper det går utrolig bra og at du møter mannen du fortjener. 

Har vært alene i 4 år nå og det er nesten sånn at jeg angrer på at jeg fikk barn for har hatt det utrolig vondt i disse årene. 

Skrevet

Om du ikke har mot på nettdating sidene så prøv på interessesider. (Fotosider/dyr/frivillige organisasjoner..... men styr unna strikkeforum og bakeforum.) Poenget er vel å komme i snakk med folk. Det er der det starter.

Lykke til.

Jeg sitter også alene om kveldene når ungene sover så vet veldig godt hvordan du har det.

Skrevet

Hadde jo nesten vært en idé å lage en tråd her på siden hvor single mammaer som bodde i samme område kunne slå seg sammen. Da kunne man hjulpet hverandre med å være barnevakt (ha den andre sine barn på overnatting) når en skulle på date, eller i hvertfall hatt noen å snakke med.

Anonymous poster hash: 89062...3ac

Skrevet

Ja, det tror jeg og vi er.

Igår var en skikkelig dårlig dag og mtp på det med gutter og. Trodde jeg hadde møtt den mannen nå voksen og god..men ser ut som han ikke vil vise meg at han liker meg.

Er så god mot alle rundt meg men virker som ikke jeg skal finne noen som er god med meg.

Lykke til hvertfall håper det går utrolig bra og at du møter mannen du fortjener.

Har vært alene i 4 år nå og det er nesten sånn at jeg angrer på at jeg fikk barn for har hatt det utrolig vondt i disse årene.

Idag gikk den datoen tingen til helvete så nå er det kun trening og tilfeldig sex haha

Har ikke psyke lenger til å by på meg selv følelsesmessig det er for vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...