Gå til innhold

Bruksanvisning LEGO


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Det begynner faktisk å bli skikkelig latterlig dette her! Måten enkelte skal vri og vende på alt jeg skriver. Dette innlegget feks, man hadde behov for ett eget innlegg for å ta opp skepsis mot det som ble fortalt i ett ANNET innlegg . Det eneste som var min intensjon var å dele min glede over at sønnen min har lært å lese. Jeg skal da virkelig ikke behøve å stå rett eller bevise for dere at han faktisk leste på en Lego bruksanvisning . Hvis noen derimot trenger konkrete tips om lesing og vil utveksle erfaring rundt det å ha ett barn som sliter med lesing, er jeg der gjerne. Da ber jeg dere ta dette på pm! Takk😊

Hvorfor ta det på PM?

Man kan vel dele lesetips på et anonymforum.

 

Er ikke et anonymforum et sted man kan spørre og få svar på ting uten å måtte oppgi hvem man er? I tillegg kan andre gå inn og lese og finne tips og råd om det sndre har spurt om.

 

Det blir ofte lager nye innlegg fra ting som omhandler noe som står i et innlegg, for ikke å kuppe tråden.

 

Dersom du skal skryte av barna dine her bør du kanskje tåle å gå både positive og kritiske tilbakemeldinger. Det er jo det forumet handler om. Det finnes andre forum der man må ha nick for å svare, kanskje det passer bedre til deg?

 

Det virker som du i de fleste innlegg er ute etter å provosere feks med å nevne at han leser fra en legobruksanvisningen, istedenfor å bare si han knakk lesekoden.

 

Eller at dere skal på ferie og så må du nevne at du kun skal ha med ene ungen, når du vet at det blir reaksjoner på det.

 

Du har et veldig synlig nick som folk husker igjen. Kanskje du bør vurdere å være anonym på et anonymforum? Hvorfor ikke skrive innlegg anonymt, så er jeg helt sikker på du får mindre reaksjoner.

 

Det er nok helheten folk reagerer på, siden nicket er så synlig og du tydeligvis er ute for å provosere.

 

Jeg lurer jo enda på hvorfor du ikke kan dele lesetips og enkelt forklare hvordan han knakk lesekoden på en Lego bruksanvisning. Hvorfor ikke enkelt svare på spørsmålet? Folk er ikke interessert i å sende andre PM her inne, man vil være anonyme.

 

 

Anonymous poster hash: 20eab...fa9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Hei alle sammen. Det begynner faktisk å bli skikkelig latterlig dette her! Måten enkelte skal vri og vende på alt jeg skriver. Dette innlegget feks, man hadde behov for ett eget innlegg for å ta opp skepsis mot det som ble fortalt i ett ANNET innlegg . Det eneste som var min intensjon var å dele min glede over at sønnen min har lært å lese. Jeg skal da virkelig ikke behøve å stå rett eller bevise for dere at han faktisk leste på en Lego bruksanvisning . Hvis noen derimot trenger konkrete tips om lesing og vil utveksle erfaring rundt det å ha ett barn som sliter med lesing, er jeg der gjerne. Da ber jeg dere ta dette på pm! Takk😊

Hvorfor ta det på PM?

Man kan vel dele lesetips på et anonymforum.

 

Er ikke et anonymforum et sted man kan spørre og få svar på ting uten å måtte oppgi hvem man er? I tillegg kan andre gå inn og lese og finne tips og råd om det sndre har spurt om.

 

Det blir ofte lager nye innlegg fra ting som omhandler noe som står i et innlegg, for ikke å kuppe tråden.

 

Dersom du skal skryte av barna dine her bør du kanskje tåle å gå både positive og kritiske tilbakemeldinger. Det er jo det forumet handler om. Det finnes andre forum der man må ha nick for å svare, kanskje det passer bedre til deg?

 

Det virker som du i de fleste innlegg er ute etter å provosere feks med å nevne at han leser fra en legobruksanvisningen, istedenfor å bare si han knakk lesekoden.

 

Eller at dere skal på ferie og så må du nevne at du kun skal ha med ene ungen, når du vet at det blir reaksjoner på det.

 

Du har et veldig synlig nick som folk husker igjen. Kanskje du bør vurdere å være anonym på et anonymforum? Hvorfor ikke skrive innlegg anonymt, så er jeg helt sikker på du får mindre reaksjoner.

 

Det er nok helheten folk reagerer på, siden nicket er så synlig og du tydeligvis er ute for å provosere.

 

Jeg lurer jo enda på hvorfor du ikke kan dele lesetips og enkelt forklare hvordan han knakk lesekoden på en Lego bruksanvisning. Hvorfor ikke enkelt svare på spørsmålet? Folk er ikke interessert i å sende andre PM her inne, man vil være anonyme.

 

 

Anonymous poster hash: 20eab...fa9

Ok😊 forklaring ; vi satt å skulle åpne en ny legoboks. Jeg sa ; da må vi først lese bruksanvisningen! Han : mamma! Jeg kan jo ikke lese! Jeg : se her, hvordan gjør vi dette ? ( holder i bruksanvisningen ) han tar den , leser en kort setning uten å tenke , og bryter ut; mamma!!! Jeg kan lese!! Vips 😊det var det som skulle til .
Skrevet

 

 

Hei alle sammen. Det begynner faktisk å bli skikkelig latterlig dette her! Måten enkelte skal vri og vende på alt jeg skriver. Dette innlegget feks, man hadde behov for ett eget innlegg for å ta opp skepsis mot det som ble fortalt i ett ANNET innlegg . Det eneste som var min intensjon var å dele min glede over at sønnen min har lært å lese. Jeg skal da virkelig ikke behøve å stå rett eller bevise for dere at han faktisk leste på en Lego bruksanvisning . Hvis noen derimot trenger konkrete tips om lesing og vil utveksle erfaring rundt det å ha ett barn som sliter med lesing, er jeg der gjerne. Da ber jeg dere ta dette på pm! Takk😊

Hvorfor ta det på PM?

Man kan vel dele lesetips på et anonymforum.

 

Er ikke et anonymforum et sted man kan spørre og få svar på ting uten å måtte oppgi hvem man er? I tillegg kan andre gå inn og lese og finne tips og råd om det sndre har spurt om.

 

Det blir ofte lager nye innlegg fra ting som omhandler noe som står i et innlegg, for ikke å kuppe tråden.

 

Dersom du skal skryte av barna dine her bør du kanskje tåle å gå både positive og kritiske tilbakemeldinger. Det er jo det forumet handler om. Det finnes andre forum der man må ha nick for å svare, kanskje det passer bedre til deg?

 

Det virker som du i de fleste innlegg er ute etter å provosere feks med å nevne at han leser fra en legobruksanvisningen, istedenfor å bare si han knakk lesekoden.

 

Eller at dere skal på ferie og så må du nevne at du kun skal ha med ene ungen, når du vet at det blir reaksjoner på det.

 

Du har et veldig synlig nick som folk husker igjen. Kanskje du bør vurdere å være anonym på et anonymforum? Hvorfor ikke skrive innlegg anonymt, så er jeg helt sikker på du får mindre reaksjoner.

 

Det er nok helheten folk reagerer på, siden nicket er så synlig og du tydeligvis er ute for å provosere.

 

Jeg lurer jo enda på hvorfor du ikke kan dele lesetips og enkelt forklare hvordan han knakk lesekoden på en Lego bruksanvisning. Hvorfor ikke enkelt svare på spørsmålet? Folk er ikke interessert i å sende andre PM her inne, man vil være anonyme.

 

 

Anonymous poster hash: 20eab...fa9

Ok😊 forklaring ; vi satt å skulle åpne en ny legoboks. Jeg sa ; da må vi først lese bruksanvisningen! Han : mamma! Jeg kan jo ikke lese! Jeg : se her, hvordan gjør vi dette ? ( holder i bruksanvisningen ) han tar den , leser en kort setning uten å tenke , og bryter ut; mamma!!! Jeg kan lese!! Vips 😊det var det som skulle til .

Men i bruksanvisningen står det jo bare bilder og tall? Det er jo det folk lurer på. Viss dere har bruksanvisning med tekst så lurer jo jeg på hvilken type Lego dette er. Jeg har selv en gutt som kan lese, men som ikke leser frivillig. Finnes det Lego man kan lese på så er all lesing bra og jeg kan bruke Lego til å få gutten min til å lese små setninger.

 

Problemet er at jeg ikke har sett Lego bruksanvisning med tekst, så derfor trenger jeg tips.

 

Anonymous poster hash: 20eab...fa9

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

 

 

 

Hei alle sammen. Det begynner faktisk å bli skikkelig latterlig dette her! Måten enkelte skal vri og vende på alt jeg skriver. Dette innlegget feks, man hadde behov for ett eget innlegg for å ta opp skepsis mot det som ble fortalt i ett ANNET innlegg . Det eneste som var min intensjon var å dele min glede over at sønnen min har lært å lese. Jeg skal da virkelig ikke behøve å stå rett eller bevise for dere at han faktisk leste på en Lego bruksanvisning . Hvis noen derimot trenger konkrete tips om lesing og vil utveksle erfaring rundt det å ha ett barn som sliter med lesing, er jeg der gjerne. Da ber jeg dere ta dette på pm! Takk😊

Hvorfor ta det på PM?

Man kan vel dele lesetips på et anonymforum.

 

Er ikke et anonymforum et sted man kan spørre og få svar på ting uten å måtte oppgi hvem man er? I tillegg kan andre gå inn og lese og finne tips og råd om det sndre har spurt om.

 

Det blir ofte lager nye innlegg fra ting som omhandler noe som står i et innlegg, for ikke å kuppe tråden.

 

Dersom du skal skryte av barna dine her bør du kanskje tåle å gå både positive og kritiske tilbakemeldinger. Det er jo det forumet handler om. Det finnes andre forum der man må ha nick for å svare, kanskje det passer bedre til deg?

 

Det virker som du i de fleste innlegg er ute etter å provosere feks med å nevne at han leser fra en legobruksanvisningen, istedenfor å bare si han knakk lesekoden.

 

Eller at dere skal på ferie og så må du nevne at du kun skal ha med ene ungen, når du vet at det blir reaksjoner på det.

 

Du har et veldig synlig nick som folk husker igjen. Kanskje du bør vurdere å være anonym på et anonymforum? Hvorfor ikke skrive innlegg anonymt, så er jeg helt sikker på du får mindre reaksjoner.

 

Det er nok helheten folk reagerer på, siden nicket er så synlig og du tydeligvis er ute for å provosere.

 

Jeg lurer jo enda på hvorfor du ikke kan dele lesetips og enkelt forklare hvordan han knakk lesekoden på en Lego bruksanvisning. Hvorfor ikke enkelt svare på spørsmålet? Folk er ikke interessert i å sende andre PM her inne, man vil være anonyme.

 

 

Anonymous poster hash: 20eab...fa9

Ok😊 forklaring ; vi satt å skulle åpne en ny legoboks. Jeg sa ; da må vi først lese bruksanvisningen! Han : mamma! Jeg kan jo ikke lese! Jeg : se her, hvordan gjør vi dette ? ( holder i bruksanvisningen ) han tar den , leser en kort setning uten å tenke , og bryter ut; mamma!!! Jeg kan lese!! Vips 😊det var det som skulle til .
Men i bruksanvisningen står det jo bare bilder og tall? Det er jo det folk lurer på. Viss dere har bruksanvisning med tekst så lurer jo jeg på hvilken type Lego dette er. Jeg har selv en gutt som kan lese, men som ikke leser frivillig. Finnes det Lego man kan lese på så er all lesing bra og jeg kan bruke Lego til å få gutten min til å lese små setninger.

 

Problemet er at jeg ikke har sett Lego bruksanvisning med tekst, så derfor trenger jeg tips.

 

Anonymous poster hash: 20eab...fa9

Hvis du ser litt lenger bak i tråden, er det ei som har lagt ut et bilde av en LEGObruksanvisning, med tekst.
Skrevet

 

 

 

 

Hei alle sammen. Det begynner faktisk å bli skikkelig latterlig dette her! Måten enkelte skal vri og vende på alt jeg skriver. Dette innlegget feks, man hadde behov for ett eget innlegg for å ta opp skepsis mot det som ble fortalt i ett ANNET innlegg . Det eneste som var min intensjon var å dele min glede over at sønnen min har lært å lese. Jeg skal da virkelig ikke behøve å stå rett eller bevise for dere at han faktisk leste på en Lego bruksanvisning . Hvis noen derimot trenger konkrete tips om lesing og vil utveksle erfaring rundt det å ha ett barn som sliter med lesing, er jeg der gjerne. Da ber jeg dere ta dette på pm! Takk😊

Hvorfor ta det på PM?

Man kan vel dele lesetips på et anonymforum.

 

Er ikke et anonymforum et sted man kan spørre og få svar på ting uten å måtte oppgi hvem man er? I tillegg kan andre gå inn og lese og finne tips og råd om det sndre har spurt om.

 

Det blir ofte lager nye innlegg fra ting som omhandler noe som står i et innlegg, for ikke å kuppe tråden.

 

Dersom du skal skryte av barna dine her bør du kanskje tåle å gå både positive og kritiske tilbakemeldinger. Det er jo det forumet handler om. Det finnes andre forum der man må ha nick for å svare, kanskje det passer bedre til deg?

 

Det virker som du i de fleste innlegg er ute etter å provosere feks med å nevne at han leser fra en legobruksanvisningen, istedenfor å bare si han knakk lesekoden.

 

Eller at dere skal på ferie og så må du nevne at du kun skal ha med ene ungen, når du vet at det blir reaksjoner på det.

 

Du har et veldig synlig nick som folk husker igjen. Kanskje du bør vurdere å være anonym på et anonymforum? Hvorfor ikke skrive innlegg anonymt, så er jeg helt sikker på du får mindre reaksjoner.

 

Det er nok helheten folk reagerer på, siden nicket er så synlig og du tydeligvis er ute for å provosere.

 

Jeg lurer jo enda på hvorfor du ikke kan dele lesetips og enkelt forklare hvordan han knakk lesekoden på en Lego bruksanvisning. Hvorfor ikke enkelt svare på spørsmålet? Folk er ikke interessert i å sende andre PM her inne, man vil være anonyme.

 

 

Anonymous poster hash: 20eab...fa9

Ok😊 forklaring ; vi satt å skulle åpne en ny legoboks. Jeg sa ; da må vi først lese bruksanvisningen! Han : mamma! Jeg kan jo ikke lese! Jeg : se her, hvordan gjør vi dette ? ( holder i bruksanvisningen ) han tar den , leser en kort setning uten å tenke , og bryter ut; mamma!!! Jeg kan lese!! Vips 😊det var det som skulle til .
Men i bruksanvisningen står det jo bare bilder og tall? Det er jo det folk lurer på. Viss dere har bruksanvisning med tekst så lurer jo jeg på hvilken type Lego dette er. Jeg har selv en gutt som kan lese, men som ikke leser frivillig. Finnes det Lego man kan lese på så er all lesing bra og jeg kan bruke Lego til å få gutten min til å lese små setninger.

 

Problemet er at jeg ikke har sett Lego bruksanvisning med tekst, så derfor trenger jeg tips.

 

Anonymous poster hash: 20eab...fa9

Hvis du ser litt lenger bak i tråden, er det ei som har lagt ut et bilde av en LEGObruksanvisning, med tekst.

Ja, på engelsk

 

Anonymous poster hash: cb059...dac

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Hvor vanskelig er det å lese feks "win" da? Hvor vanskelig er det nødvendig å være?

 

Jeg er ikke med i den såkalte heiagjengen, jeg har kritisert hi av den andre tråden før og kommer til å gjøre det igjen hvis det er en hårreisende greie. Men dette kan jeg ikke skjønne at så mange henger seg opp i. Det er akkurat som at noen bare elsker å finne noen å henge seg opp i, og en del henger seg på. Det er så stakkarslig, så på jordet som det kan få blitt. Dere som kjenner adhd mamman, kan dere ikke ta dette ansikt til ansikt? Så kan dere heller legge ut etterpå, hvilken LEGObruksanvisning det er snakk om.

Skrevet

Hvor vanskelig er det å lese feks "win" da? Hvor vanskelig er det nødvendig å være?

 

Jeg er ikke med i den såkalte heiagjengen, jeg har kritisert hi av den andre tråden før og kommer til å gjøre det igjen hvis det er en hårreisende greie. Men dette kan jeg ikke skjønne at så mange henger seg opp i. Det er akkurat som at noen bare elsker å finne noen å henge seg opp i, og en del henger seg på. Det er så stakkarslig, så på jordet som det kan få blitt. Dere som kjenner adhd mamman, kan dere ikke ta dette ansikt til ansikt? Så kan dere heller legge ut etterpå, hvilken LEGObruksanvisning det er snakk om.

Dette er et anonymforum. Hvorfor skal jeg ta dette ansikt til ansikt når jeg ønsker å være anonym?

 

Ja jeg vet god hvem dette er, har barn i samme klasse. Det betyr ikke at jeg ønsker hun skal vite hvem jeg er. Jeg vi ha frihet til å ha en liten omskriving på feks et selskap, en ferie eller vekt på ungene og få gode svar fra (mange) fornuftige folk her inne. Jeg ønsker ikke at noen skal kjenne meg igjen.

 

Derfor er det fryktelig irriterende når man spør konkret etter feks lesetips på Lego og får til svar at man må spørre på PM.

 

Viss man ikke tåler en diskusjon på det man starter tråden om så må man finne et annet forum her inne der det passer bedre enn på et anonymforum.

 

Anonymous poster hash: 20eab...fa9

Gjest Minnieropptatt
Skrevet (endret)

Da får du bare irritere deg da, hun ønsker vel ikke no en diskusjon. De trådene der sikkert blant annet du og andre som bare må kverulere, må som oftest modereres pga blant annet personangrep. Synes du bare kan slå deg til ro med det hun forteller og heller finne noe annet barnet ditt kan knekke lesekoden med, hvis du ikke finner et eneste ord i nevnte bruksanvisning.

Eller så kan du tilfeldigvis spørre henne om sønnen har knekt koden.

Og uansett skriver du som anonym her, så det er ikke så mye du avslører hvis du tar det ansikt til ansikt.

Endret av Minnieropptatt
Skrevet

 

Hvor vanskelig er det å lese feks "win" da? Hvor vanskelig er det nødvendig å være?

 

Jeg er ikke med i den såkalte heiagjengen, jeg har kritisert hi av den andre tråden før og kommer til å gjøre det igjen hvis det er en hårreisende greie. Men dette kan jeg ikke skjønne at så mange henger seg opp i. Det er akkurat som at noen bare elsker å finne noen å henge seg opp i, og en del henger seg på. Det er så stakkarslig, så på jordet som det kan få blitt. Dere som kjenner adhd mamman, kan dere ikke ta dette ansikt til ansikt? Så kan dere heller legge ut etterpå, hvilken LEGObruksanvisning det er snakk om.

Dette er et anonymforum. Hvorfor skal jeg ta dette ansikt til ansikt når jeg ønsker å være anonym?

 

Ja jeg vet god hvem dette er, har barn i samme klasse. Det betyr ikke at jeg ønsker hun skal vite hvem jeg er. Jeg vi ha frihet til å ha en liten omskriving på feks et selskap, en ferie eller vekt på ungene og få gode svar fra (mange) fornuftige folk her inne. Jeg ønsker ikke at noen skal kjenne meg igjen.

 

Derfor er det fryktelig irriterende når man spør konkret etter feks lesetips på Lego og får til svar at man må spørre på PM.

 

Viss man ikke tåler en diskusjon på det man starter tråden om så må man finne et annet forum her inne der det passer bedre enn på et anonymforum.

 

Anonymous poster hash: 20eab...fa9

Er da diskusjon hvorvidt det finnes Lego bruksanvisning med tekst eller ikke?

 

Anonymous poster hash: 5b304...fd8

Skrevet

 

 

Hvor vanskelig er det å lese feks "win" da? Hvor vanskelig er det nødvendig å være?

 

Jeg er ikke med i den såkalte heiagjengen, jeg har kritisert hi av den andre tråden før og kommer til å gjøre det igjen hvis det er en hårreisende greie. Men dette kan jeg ikke skjønne at så mange henger seg opp i. Det er akkurat som at noen bare elsker å finne noen å henge seg opp i, og en del henger seg på. Det er så stakkarslig, så på jordet som det kan få blitt. Dere som kjenner adhd mamman, kan dere ikke ta dette ansikt til ansikt? Så kan dere heller legge ut etterpå, hvilken LEGObruksanvisning det er snakk om.

Dette er et anonymforum. Hvorfor skal jeg ta dette ansikt til ansikt når jeg ønsker å være anonym?

 

Ja jeg vet god hvem dette er, har barn i samme klasse. Det betyr ikke at jeg ønsker hun skal vite hvem jeg er. Jeg vi ha frihet til å ha en liten omskriving på feks et selskap, en ferie eller vekt på ungene og få gode svar fra (mange) fornuftige folk her inne. Jeg ønsker ikke at noen skal kjenne meg igjen.

 

Derfor er det fryktelig irriterende når man spør konkret etter feks lesetips på Lego og får til svar at man må spørre på PM.

 

Viss man ikke tåler en diskusjon på det man starter tråden om så må man finne et annet forum her inne der det passer bedre enn på et anonymforum.

 

Anonymous poster hash: 20eab...fa9

Er da diskusjon hvorvidt det finnes Lego bruksanvisning med tekst eller ikke?

 

Anonymous poster hash: 5b304...fd8

Spørr igjen jeg .....

 

 

Anonymous poster hash: 5b304...fd8

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

 

 

 

Hvor vanskelig er det å lese feks "win" da? Hvor vanskelig er det nødvendig å være?

 

Jeg er ikke med i den såkalte heiagjengen, jeg har kritisert hi av den andre tråden før og kommer til å gjøre det igjen hvis det er en hårreisende greie. Men dette kan jeg ikke skjønne at så mange henger seg opp i. Det er akkurat som at noen bare elsker å finne noen å henge seg opp i, og en del henger seg på. Det er så stakkarslig, så på jordet som det kan få blitt. Dere som kjenner adhd mamman, kan dere ikke ta dette ansikt til ansikt? Så kan dere heller legge ut etterpå, hvilken LEGObruksanvisning det er snakk om.

Dette er et anonymforum. Hvorfor skal jeg ta dette ansikt til ansikt når jeg ønsker å være anonym?

 

Ja jeg vet god hvem dette er, har barn i samme klasse. Det betyr ikke at jeg ønsker hun skal vite hvem jeg er. Jeg vi ha frihet til å ha en liten omskriving på feks et selskap, en ferie eller vekt på ungene og få gode svar fra (mange) fornuftige folk her inne. Jeg ønsker ikke at noen skal kjenne meg igjen.

 

Derfor er det fryktelig irriterende når man spør konkret etter feks lesetips på Lego og får til svar at man må spørre på PM.

 

Viss man ikke tåler en diskusjon på det man starter tråden om så må man finne et annet forum her inne der det passer bedre enn på et anonymforum.

 

Anonymous poster hash: 20eab...fa9

Er da diskusjon hvorvidt det finnes Lego bruksanvisning med tekst eller ikke?

 

Anonymous poster hash: 5b304...fd8

Spørr igjen jeg .....

 

 

Anonymous poster hash: 5b304...fd8

Tviler på at det er det som er agendaen her...
Skrevet

 

Hvor vanskelig er det å lese feks "win" da? Hvor vanskelig er det nødvendig å være?

 

Jeg er ikke med i den såkalte heiagjengen, jeg har kritisert hi av den andre tråden før og kommer til å gjøre det igjen hvis det er en hårreisende greie. Men dette kan jeg ikke skjønne at så mange henger seg opp i. Det er akkurat som at noen bare elsker å finne noen å henge seg opp i, og en del henger seg på. Det er så stakkarslig, så på jordet som det kan få blitt. Dere som kjenner adhd mamman, kan dere ikke ta dette ansikt til ansikt? Så kan dere heller legge ut etterpå, hvilken LEGObruksanvisning det er snakk om.

Dette er et anonymforum. Hvorfor skal jeg ta dette ansikt til ansikt når jeg ønsker å være anonym?

 

Ja jeg vet god hvem dette er, har barn i samme klasse. Det betyr ikke at jeg ønsker hun skal vite hvem jeg er. Jeg vi ha frihet til å ha en liten omskriving på feks et selskap, en ferie eller vekt på ungene og få gode svar fra (mange) fornuftige folk her inne. Jeg ønsker ikke at noen skal kjenne meg igjen.

 

Derfor er det fryktelig irriterende når man spør konkret etter feks lesetips på Lego og får til svar at man må spørre på PM.

 

Viss man ikke tåler en diskusjon på det man starter tråden om så må man finne et annet forum her inne der det passer bedre enn på et anonymforum.

 

Anonymous poster hash: 20eab...fa9

 

 

Enkelt. Hvis du ikke vil gi deg til kjenne, så dropper du hele diskusjonen. 

Jeg skjønner godt at HI vil ta det på PM med tanke på all den dritten hun har fått fra deg og andre i denne tråden. Du har helt rett i at dette er et anonymforum, men det betyr ikke at man må være anonym, og heller ikke at man kan oppføre seg som det faller seg. Hvis du i tillegg kjenner henne så syns jeg du er bortimot så lavmål som det kan bli. 

 

Den opprinnelige tråden var ikke en tråd om hvorvidt det fantes bruksanvisning med tekst eller ei, men en kommentar fra HI som var stolt fordi sønnen hadde knekt koden. Det er faktisk ikke sånn at alt kan diskuteres, når et barn har gjort noe bra, så sier man gratulerer, så flink du er og går videre, at voksne mennesker skal bruke energi på å diskutere om det er mulig eller ei er faktisk helt ufattelig.

 

Anonymous poster hash: 6453e...de3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...