Gjest Sekretøsa Skrevet 11. mars 2015 #26 Skrevet 11. mars 2015 Det er svært få yrker jeg ser ned på, om noen. Stort sett er alle jobber nyttige! Så nei, jeg ser ikke ned på deg som er frisør!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #27 Skrevet 11. mars 2015 Jeg bryr meg ikke om hva andre jobber med, om det ikke er veldig spennende da. Ser ikke ned på eller opp til andre. Anonymous poster hash: 92771...0b8
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #28 Skrevet 11. mars 2015 Dør ville jeg svart ja på spørsmålet ditt. Jeg syntes alle burde ta lang utdannelse. Nå har jeg blitt voksen og innsett at samfunnet selvsagt trenger alle yrkesgrupper. Vær frisør med hevet hode! De jeg nå ser ned på er de som hater jobben sin og lar dette skinne gjennom, uten å gidde å gjøre noe med det. Feks sure butikkansatte etc. Selv er jeg jurist, men drømmer om å heller jobbe i barnehage.. Anonymous poster hash: 98f2e...4c4
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #30 Skrevet 12. mars 2015 Jeg ser ikke ned på deg eller andre med fagbrev, men jeg blir heller ikke imponert. Anonymous poster hash: e65ae...252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå