Gå til innhold

Dere med jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 18 år gammel nå og har vært en veldig snill og fornuftig jente hele veien😊 Vi har et veldig veldig godt mor-datter forhold som jeg synes er så koselig❤️ Er heldig og har 3 nydelige gutter også men de er litt rastløse😉

Anonymous poster hash: 16bee...9fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to jenter på 9 og 3, er veldig spent på hvordan de kommer til å utvikle seg. Niåringen er for tiden veldig snill og grei, hun var ganske dramatisk en periode for et par år siden. Et surrehue (som sin mor). Treåringen er et skikkelig bøllefrø som plager storesøster og er veldig nærtagende for tiden, men hun er også verdens søteste når hun vil, så hun er lett å tilgi. Storesøster begynner dog å bli ganske lei, redd hun kommer til å legge lillesøster ut på Finn.no en av dagene. Jeg ser for meg at det kan bli et lite h**** når største blir tenåring og minste er 8-9, men den tid den sorg. Jeg håper bare ikke de tar etter meg, selv om jeg kom igjennom tenåra uten varige men (ren flaks). I det minste kan jeg alle triksene i boka ;)

Skrevet

Har tre jenter på 1, 4 og 6 år. Hun på 4 er så enkel å ha med å gjøre, men personligheten spiller en stor rolle. Minste er hissig for tiden, for hun prøver veldig hardt å gjøre seg forstått og får det ikke helt til. Eldste på 6 tåler ikke at vi sier noe som kan tolkes negativt, da tramper hun avgårde opp trappene og slenger døra igjen.

Hver alder har sin sjarm 🙈

Anonymous poster hash: 3289a...220

Skrevet

Alt dramaet når de går inn i puberteten i 10-12 års alderen.

Følelsene svinger på sekunder, fra de dypeste daler til de høyeste topper, og de er så utrolig nærtagende og sårbare. Må virkelig veie dine ord før du slipper de ut, for den mest uskyldige kommentar tolkes som kritikk og da står tårene i øynene med en gang. Så er det båsinnet, og det er så utrolig dramatisk det sinnet. Da HAAAAAAAATES familien, IIIIIIIIINGEN er glad i henne, hun har verdens VÆRSTE familie, hun kunne like gjerne vært DØØØØØØØD for ingen bryr seg om hennes mening likevel osv

Anonymous poster hash: c21a7...048

Enig i denne,min er ni år å er som forklart over. Veldig slitsomt for begge oss men må være frustrerende for ho nå.

Anonymous poster hash: 5b537...7ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...