Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Er nyskjerrig Tenker ikke på førstegangsfødene som sent møtte mannen i sitt liv. Dere med to eller flere barn som rett og slett aldri "blir ferdige" Jeg for min del elsker barna mine betingelsesløst, men må si jeg gleder meg utrolig mye til den dagen midt i 40 årene da jeg kun kan fokusere på kjærligheten karriere og livet Anonymous poster hash: a2157...3a8
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Tviler på at noen får over 40 barn. Anonymous poster hash: ae4e1...427
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Det er jo ikke alltid det er planlagt. Jeg fikk en søster da jeg var 15 år, mamma hadde sterilisert seg 8 år tidligere, men plutselig var hun gravid gitt. Er ikke så ofte det skjer, men det kan skje at kroppen reparerer seg selv og eggene lager seg en ny vei ned til livmor, det skjedde mamma. De var helt ute av stand til å ta abort, det var aldri noe alternativ. Anonymous poster hash: 8b614...8e3
Jezebel Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Vi tenkte at hvis 38 av ungene dør så blir den 39. ungen enebarn.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Har kun hørt om menn som får over 40 barn jeg, og de befinner seg nok ikke innom her på dib Et dumt spørsmål, fortjener et dumt svar Anonymous poster hash: 020be...5bd
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Vi tenkte at hvis 38 av ungene dør så blir den 39. ungen enebarn. Du altså Anonymous poster hash: c960f...649
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Vi tenkte at hvis 38 av ungene dør så blir den 39. ungen enebarn. Haha..... Anonymous poster hash: 49a85...9ad
*Miss Marple* Skrevet 9. mars 2015 #8 Skrevet 9. mars 2015 Jeg syns det er kjempegøy med barn, og eneste jeg syns er trist er at vi ikke fikk fler når vi hadde sjansen. Jeg syns det høres trist ut at man venter på at barna vokser til for å nyte kjærligheten og livet! Vi kommer (forhåpentligvis) til å ha hjemmeboende barn i 40 år og syns det er en fantastisk tanke. Det er veldig lite vi drømmer om å gjøre som vi ikke kan ta barna med på. Og om litt kan vi virkelig gjøre nytte av å ha barn i alle aldre, vi har jo barnevakt når og om vi ønsker å reise bort alene.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #9 Skrevet 9. mars 2015 Tviler på at noen får over 40 barn. Anonymous poster hash: ae4e1...427 Ha ha, det var sånn jeg leste det også! 😂 Anonymous poster hash: ca243...cf3
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #10 Skrevet 9. mars 2015 Hvorfor får kvinner i 20 og 30 årene barn som ikke er planlagt? Anonymous poster hash: 1737b...7f0
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #11 Skrevet 9. mars 2015 Abort er jo et alternativ. Man bare velger å ikke benytte seg av tilbudet. Skjønner at det kan VIRKE provoserende, men ærlig talt, spørsmålet er ikke så dumt. Anonymous poster hash: a2157...3a8
*Miss Marple* Skrevet 9. mars 2015 #12 Skrevet 9. mars 2015 Abort er jo et alternativ. Man bare velger å ikke benytte seg av tilbudet. Skjønner at det kan VIRKE provoserende, men ærlig talt, spørsmålet er ikke så dumt.Anonymous poster hash: a2157...3a8 Forklar gjerne. Hvorfor er det ikke dumt? Svarene på spørsmålet er jo selvsagt forskjellig fra familie til familie.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #13 Skrevet 9. mars 2015 Hvorfor får kvinner i 20 og 30 årene barn som ikke er planlagt? Anonymous poster hash: 1737b...7f0 det aner ikke jeg iallefall. Du får spørre de? Anonymous poster hash: a2157...3a8
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #14 Skrevet 9. mars 2015 Abort er jo et alternativ. Man bare velger å ikke benytte seg av tilbudet. Skjønner at det kan VIRKE provoserende, men ærlig talt, spørsmålet er ikke så dumt.Anonymous poster hash: a2157...3a8 Forklar gjerne. Hvorfor er det ikke dumt? Svarene på spørsmålet er jo selvsagt forskjellig fra familie til familie. Ja, derfor spør jeg også! mange forskjellige grunner til det sikkert. Det lå ingen spydig undertone i spørsmålet mitt. Bare ren nysgjerrighet. Geeeez Anonymous poster hash: a2157...3a8
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #15 Skrevet 9. mars 2015 Hvorfor får kvinner i 20 og 30 årene barn som ikke er planlagt? Anonymous poster hash: 1737b...7f0 Outch. Du trenger ikke skyte på alle oss andre bare fordi HI er kjip. Anonymous poster hash: ca243...cf3
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #16 Skrevet 9. mars 2015 har 2 jenter på 16 og 18 år.Jeg trrodde jeg var ferdig med barn. Men etter å ha vært single i mange år møtte jeg drømme mannen som jeg giftet meg med og han har ingen barn,han er 8 år yngre enn meg. Så da jeg ble 38 år fikk vi ett barn sammen. Til høsten flytter begge de store jentene ut pga utdanning og da blir vesla på en måte "enebarn". Derfor vil jeg nå i en alder av 40 ha ett barn til så hun får søsken på sin egen alder. Anonymous poster hash: 4b90f...711
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. mars 2015 #17 Skrevet 9. mars 2015 Fordi vi har sex og sånne ting fører til barn...
Gjest Skrevet 9. mars 2015 #18 Skrevet 9. mars 2015 Kommer også til å ha hjemmeboende barn i 40 år og hva gjør det? Her i huset er ikke barn til hindring i dagliglivet eller i feriesammenheng, og vi kan leve livet
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. mars 2015 #19 Skrevet 9. mars 2015 Fordi vi har sex og sånne ting fører til barn... hva?? Har folk over 40 sex?? Nå ble jeg letta! Selv er jeg singel og 34 år, og jeg trodde kanskje jeg kunne se langt etter et sexliv nå som jeg er så gammel
Gjest Antarctica Skrevet 9. mars 2015 #20 Skrevet 9. mars 2015 Fordi vi har sex og sånne ting fører til barn... hva?? Har folk over 40 sex?? Nå ble jeg letta! Selv er jeg singel og 34 år, og jeg trodde kanskje jeg kunne se langt etter et sexliv nå som jeg er så gammel Jeg trodde single folk også hadde sex, jeg? I alle fall med seg selv, om ikke andre?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. mars 2015 #21 Skrevet 9. mars 2015 Fordi vi har sex og sånne ting fører til barn... hva?? Har folk over 40 sex?? Nå ble jeg letta! Selv er jeg singel og 34 år, og jeg trodde kanskje jeg kunne se langt etter et sexliv nå som jeg er så gammel Jeg trodde single folk også hadde sex, jeg? I alle fall med seg selv, om ikke andre? joda, det hender jo at jeg og meg har oss en kosestund
Gjest Antarctica Skrevet 9. mars 2015 #22 Skrevet 9. mars 2015 Fordi vi har sex og sånne ting fører til barn... hva?? Har folk over 40 sex?? Nå ble jeg letta! Selv er jeg singel og 34 år, og jeg trodde kanskje jeg kunne se langt etter et sexliv nå som jeg er så gammel Jeg trodde single folk også hadde sex, jeg? I alle fall med seg selv, om ikke andre? joda, det hender jo at jeg og meg har oss en kosestund Og heldigvis ingen fare for å få 40 barn på den måten.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #23 Skrevet 9. mars 2015 Lurer jeg også på. Jeg har to og er utslitt. 40 må være drepen. Anonymous poster hash: 9fecd...88a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #24 Skrevet 9. mars 2015 Idag er man ikke gamle når man har blitt 40, tvert imot nå er man unge enda, vi lever mye lengre enn før også så det er ikke et vindu i 20 årene man må forholde seg til lenger. Kvinnen har dermed mye bedre tid til å utdanne seg, leve, finne seg selv, bygge opp sitt liv, skape stabilitet enn kvinner hadde før. Kvinnen er mer selvstendig og verden bryter ikke sammen for henne dersom det blir brudd heller, fordi hun har sørget for sin selvstendighet. Og sammen så har de nå rom både tidsmessig og økonomisk til å få et barn og virkelig ha tid til det. Så jeg tror at for de som velger å vente til 40 årene før de får barn gør noe skikkelig lurt for seg selv, jeg tror de kan nyte det på en helt annen måte enn hva f.eks. jeg gjorde som 23 åring uten jobb, utdannelse og kun leietaker. Anonymous poster hash: ad6b4...0eb
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #25 Skrevet 9. mars 2015 Jeg er 37 år, og møtte mannen i mitt liv for ca 6 mnd siden, og blir det oss 2 framover, så ønsker vi oss barn. Jeg har 2 fra før, han har ingen. Minste min er 8 år, og jeg synes allerede det begynner å bli litt tomt og stille i hjemmet, største er tenåring. Så jeg vil gjerne få en eller to til, så blir det litt mer liv og røre i huset. Og jeg har barn boende hjemme lenge. Og er det noe jeg har lært, så er det at barn er da ingen hindring, for å leve det livet man ønsker. Anonymous poster hash: d07a5...ff5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå