Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #26 Skrevet 9. mars 2015 "Danseoppvisninger" !!!!! Hahah grøss ja Anonymous poster hash: 67aec...f41
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #27 Skrevet 9. mars 2015 Hadde følt meg kvalt hvis min mann holdt på sånn. *grøss* Jeg vil selv bestemme når og om jeg skal ta meg en bad og hva jeg skal drikke/spise og hvilken bil jeg skal kjøre. Har selv en fantastisk mann, som heldigvis lar meg få bestemme sånne ting selv. Hadde han begynt sånn som din mann hadde jeg trodd det hadde klikket for han og at han hadde ekstremt dårlig samvittighet for noe. Man kan være en fantastisk mann og livsledsager uten å være "oppi" hvernadre på den måten hele tide. Man er heldigvis forskjellige og setter pris på forskjellige ting. Flott for meg at du har funnet drømmemannen, det er jo det viktigste, at DU syns han behandler deg riktig. Anonymous poster hash: d415a...6b7 Det var da vel også hele poenget med hi's innlegg? At hun har funnet en mann som er perfekt for henne. Om noens positive hverdagsglimt hadde provosert meg hadde jeg virkelig gått grundig i meg selv. Hvorfor ikke bare være glad på hi's vegne? Hvorfor dette behovet for å påpeke at det ikke hadde vært noe for DEG? Jeg lurer virkelig. Anonymous poster hash: 2f894...243
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #28 Skrevet 9. mars 2015 "Danseoppvisninger" !!!!! Hahah grøss ja Anonymous poster hash: 67aec...f41 Ha ha den måtte jeg lese flere ganger før jeg faktisk skjønte at det var det det faktisk stod! Syns jeg ser det SÆRT! Anonymous poster hash: d415a...6b7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #29 Skrevet 9. mars 2015 Hadde følt meg kvalt hvis min mann holdt på sånn. *grøss* Jeg vil selv bestemme når og om jeg skal ta meg en bad og hva jeg skal drikke/spise og hvilken bil jeg skal kjøre. Har selv en fantastisk mann, som heldigvis lar meg få bestemme sånne ting selv. Hadde han begynt sånn som din mann hadde jeg trodd det hadde klikket for han og at han hadde ekstremt dårlig samvittighet for noe. Man kan være en fantastisk mann og livsledsager uten å være "oppi" hvernadre på den måten hele tide. Man er heldigvis forskjellige og setter pris på forskjellige ting. Flott for meg at du har funnet drømmemannen, det er jo det viktigste, at DU syns han behandler deg riktig. Anonymous poster hash: d415a...6b7 Det var da vel også hele poenget med hi's innlegg? At hun har funnet en mann som er perfekt for henne. Om noens positive hverdagsglimt hadde provosert meg hadde jeg virkelig gått grundig i meg selv. Hvorfor ikke bare være glad på hi's vegne? Hvorfor dette behovet for å påpeke at det ikke hadde vært noe for DEG? Jeg lurer virkelig. Anonymous poster hash: 2f894...243 Hvem sier at jeg føler meg provosert? Føler ikke noe annet enn at jeg leste et innlegg og kommenterte på det. Glad på hi`s vegne jeg, men må være lov å syns at hele greia er merkelig. Like mye poeng i å kommentere at det ikke hadde vært noe for meg som for hi å legge ut om sin fantastiske, men etter mitt syn, sære mann Ta deg en bolle du. Anonymous poster hash: d415a...6b7
Monica Skrevet 9. mars 2015 #30 Skrevet 9. mars 2015 Så herlig å høre, og du er heldig ja. Ekstra godt å høre for meg som er singel, godt å høre de positive historiene, og at det finnes mange flotte mannfolk der ute og.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #31 Skrevet 9. mars 2015 Hadde følt meg kvalt hvis min mann holdt på sånn. *grøss* Jeg vil selv bestemme når og om jeg skal ta meg en bad og hva jeg skal drikke/spise og hvilken bil jeg skal kjøre. Har selv en fantastisk mann, som heldigvis lar meg få bestemme sånne ting selv. Hadde han begynt sånn som din mann hadde jeg trodd det hadde klikket for han og at han hadde ekstremt dårlig samvittighet for noe. Man kan være en fantastisk mann og livsledsager uten å være "oppi" hvernadre på den måten hele tide. Man er heldigvis forskjellige og setter pris på forskjellige ting. Flott for meg at du har funnet drømmemannen, det er jo det viktigste, at DU syns han behandler deg riktig. Anonymous poster hash: d415a...6b7 Det var da vel også hele poenget med hi's innlegg? At hun har funnet en mann som er perfekt for henne. Om noens positive hverdagsglimt hadde provosert meg hadde jeg virkelig gått grundig i meg selv. Hvorfor ikke bare være glad på hi's vegne? Hvorfor dette behovet for å påpeke at det ikke hadde vært noe for DEG? Jeg lurer virkelig. Anonymous poster hash: 2f894...243 Hvem sier at jeg føler meg provosert? Føler ikke noe annet enn at jeg leste et innlegg og kommenterte på det. Glad på hi`s vegne jeg, men må være lov å syns at hele greia er merkelig. Like mye poeng i å kommentere at det ikke hadde vært noe for meg som for hi å legge ut om sin fantastiske, men etter mitt syn, sære mann Ta deg en bolle du. Anonymous poster hash: d415a...6b7 'Ta deg en bolle'? Men provosert er du ikke 😂 Å svare negativt på en gladtråd, det er sært. Da har man det ikke så bra med seg selv. Anonymous poster hash: 2f894...243
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #32 Skrevet 9. mars 2015 Hadde følt meg kvalt hvis min mann holdt på sånn. *grøss* Jeg vil selv bestemme når og om jeg skal ta meg en bad og hva jeg skal drikke/spise og hvilken bil jeg skal kjøre. Har selv en fantastisk mann, som heldigvis lar meg få bestemme sånne ting selv. Hadde han begynt sånn som din mann hadde jeg trodd det hadde klikket for han og at han hadde ekstremt dårlig samvittighet for noe. Man kan være en fantastisk mann og livsledsager uten å være "oppi" hvernadre på den måten hele tide. Man er heldigvis forskjellige og setter pris på forskjellige ting. Flott for meg at du har funnet drømmemannen, det er jo det viktigste, at DU syns han behandler deg riktig. Anonymous poster hash: d415a...6b7 Det var da vel også hele poenget med hi's innlegg? At hun har funnet en mann som er perfekt for henne. Om noens positive hverdagsglimt hadde provosert meg hadde jeg virkelig gått grundig i meg selv. Hvorfor ikke bare være glad på hi's vegne? Hvorfor dette behovet for å påpeke at det ikke hadde vært noe for DEG? Jeg lurer virkelig. Anonymous poster hash: 2f894...243 Hvem sier at jeg føler meg provosert? Føler ikke noe annet enn at jeg leste et innlegg og kommenterte på det. Glad på hi`s vegne jeg, men må være lov å syns at hele greia er merkelig. Like mye poeng i å kommentere at det ikke hadde vært noe for meg som for hi å legge ut om sin fantastiske, men etter mitt syn, sære mann Ta deg en bolle du. Anonymous poster hash: d415a...6b7 'Ta deg en bolle'? Men provosert er du ikke Å svare negativt på en gladtråd, det er sært. Da har man det ikke så bra med seg selv. Anonymous poster hash: 2f894...243 Blir provoser at deg, ikke av hi. Som om jeg var den eneste som syns hi`s innlegg var sært. Anonymous poster hash: d415a...6b7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #33 Skrevet 9. mars 2015 Jeg traff min på Tinder Anonymous poster hash: d763d...421
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #34 Skrevet 9. mars 2015 Viktigste er at du er fornøyd, noe du er. For min del hadde det blitt for mye, hadde som nevnt over, følt meg litt kvalt, men men det er meg! Men jeg får på følelsen av at "mannen din" (du brukte anførselstegnsåg jeg) er en god del eldre enn deg, godt voksen, og du er hanske ung? Anonymous poster hash: 04c0b...26b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #35 Skrevet 9. mars 2015 Så bra dere fant hverandre da, høres ut spm en god match. Personlig hadde jeg fått skader av et sånt forhold som du beskriver. Anonymous poster hash: 165f3...14f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #36 Skrevet 9. mars 2015 Viktigste er at du er fornøyd, noe du er. For min del hadde det blitt for mye, hadde som nevnt over, følt meg litt kvalt, men men det er meg! Men jeg får på følelsen av at "mannen din" (du brukte anførselstegnsåg jeg) er en god del eldre enn deg, godt voksen, og du er hanske ung? Anonymous poster hash: 04c0b...26b Min mann er 2 år yngre Ikke hi Anonymous poster hash: d763d...421
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #37 Skrevet 9. mars 2015 Målet mitt var å fortelle at det finnes slike menn, som gjør deg godt og ønsker ditt aller beste. Han tvinger meg da selvsagt ikke til å bade, men spør meg om jeg ønsker det. Han ville da aldri tvunget meg til noe som helst. Noen av mine venninner reagerte som noen her for mange år siden da vi traff hverandre, det er i enkeltes natur eller på bakgrunn av andre ting å finne negativitet i alt og ett. I dag sier de at de kunne ønske de aldri hadde truffet ham, for standarden hans er vanskelig å leve opp til. Det er ikke fritt for at jeg ser hvordan de forandrer seg når han er der, med å imponere etc. Denne danseoppvisningen er ikke annet enn humorinnslag! Han synes jeg er morsom, jeg byr på meg selv og han ler seg skakk. Jeg sier: Jeg vet jeg kan få deg til å le😂 Hvorpå han svarer: Nei, skal du danse??😜 Hvor jeg da danser og dikter rundt i stua! Gjør det med ungene og, og de hyler av latter😂 Det tok en stund før jeg skjønte at jeg fortjente å oppleve kjærlighet og godhet fra et annet menneske. Når jeg overgikk den barriereren og tillot meg å bli så respektert og elsket, ja, da økte min livskvalitet til uante høyder. Det er ingen negativitet forbundet med å elske og bli elsket av din livs kjærlighet! Håper dette gir troen til andre at ekte kjærlighet eksisterer og at ingen må ta til takke med mindre enn de selv er verdt. Hurra for kjærligheten. Anonymous poster hash: d5dea...f9d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #38 Skrevet 9. mars 2015 Viktigste er at du er fornøyd, noe du er. For min del hadde det blitt for mye, hadde som nevnt over, følt meg litt kvalt, men men det er meg! Men jeg får på følelsen av at "mannen din" (du brukte anførselstegnsåg jeg) er en god del eldre enn deg, godt voksen, og du er hanske ung? Anonymous poster hash: 04c0b...26b Nei, han er ett år eldre enn meg. Anonymous poster hash: d5dea...f9d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #39 Skrevet 9. mars 2015 Så heldig du er!! Håper jeg finner en mann som gir meg de samme følelsene. Men, ble litt nysgjerrig på hvorfor du skrev "mann" i anførselstegn? Anonymous poster hash: 6c253...eb5
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #40 Skrevet 9. mars 2015 Så heldig du er!! Håper jeg finner en mann som gir meg de samme følelsene. Men, ble litt nysgjerrig på hvorfor du skrev "mann" i anførselstegn? Anonymous poster hash: 6c253...eb5 Fordi vi ikke er gift enda:) Det er jeg sikker på at du vil gjøre❤️ Anonymous poster hash: d5dea...f9d
nasse nøffen Skrevet 9. mars 2015 #41 Skrevet 9. mars 2015 Reagerte mer på "setter meg på fanget hvis jeg har en dårlig dag" Hahah
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #42 Skrevet 9. mars 2015 Høres mer ut som en farsmodell enn en kjæreste, vel vel Anonymous poster hash: 04c0b...26b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #43 Skrevet 9. mars 2015 Bra at du er fornøyd, det er absolutt det viktigste! Jeg hadde ventet på tidspunktet hans oppførsel begynner å endre seg. Synes det er too much og nesten litt skummelt. Men da er jeg utrolig kynisk som person da. Anonymous poster hash: 23a1c...be6
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #44 Skrevet 9. mars 2015 Så hyggelig med en tråd der en dame setter pris på kjæresten sin ! Anonymous poster hash: d5f13...33c
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #45 Skrevet 9. mars 2015 En sånn vil jeg også ha!❤️ Og skal ikke gi meg før jeg finner en😊 Anonymous poster hash: 65d26...da4
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #46 Skrevet 9. mars 2015 Han er absolutt ingen farsfigur, og tror neppe heller han endrer seg etter 20 års bekjentskap og ti år som kjærester✔️ Forstår at enkelte ønsker å vrenge hver bukselomme for å finne noe negativt med hva jeg har skrevet. Han er verken gal, farsfigur, kontrollerende eller tar meg på fanget som et barn. Han drar meg ned på fanget fordi jeg elsker å sitte på fanget hans og prate, pjuske han i håret og være nær ham. Vi har lidenskapelig sex mange ganger i uken. Han er det godeste og beste menneske som går i to sko. Skjønner utifra svarene at det er mange som ikke har opplevd HVOR deilig det kan være. Men jeg klandrer ingen, tenkte sånn slik før selv. Og var tøff, og likte litt bad ass menn, men herregud så glad jeg er for at jeg har tillat meg selv å ta i mot ekte kjærlighet♥️ Anonymous poster hash: d5dea...f9d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #47 Skrevet 9. mars 2015 Høres kjempekoslig ut HI. Ikke bry deg om de som bare MÅ skrive noe negativt. Vi er alle forskjellige og trenger ulike typer mennesker i livet vårt. Ikke noe er bedre enn å finne en som er perfekt for akkurat DEG. Hurra for kjærligheten! Anonymous poster hash: 8aa51...0c9
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #48 Skrevet 9. mars 2015 Jeg har verdens beste "mann"! Virkelig! Han er så lett og omgjengelig. Så usigelig snill❤️ Setter ALLTID oss først, klager ALDRI, og får frem utelukkende det beste i meg. Han bretter klærne mine, baker til bursdag, kjøper det han vet jeg elsker, handler masse klær til barnet og er alltid på tilbudsiden. Han prater med meg, setter meg på fanget om han ser jeg har en dårlig dag, kommer med gode råd og sier ALLTID at dette skal vi løse sammen, du er aldri alene! I kveld spurte han om ikke vi skulle ta et varmt bad så kunne han massere meg i badet. Han setter på musikken min, tenner lys og masserer meg. Etter badet går han og lager kakao til meg og pakker pleddet godt rundt meg. Han er bare fantastisk, selv etter alle disse årene:) I tillegg er han vanvittig kjekk, har en høy utdanning med spesialisering og en krevende og viktig jobb:) Jeg sitter fortsatt og tar bilder av ham, kjenner det kribler i magen, vi ler, tøyser og har det fantastisk! Tenk at vi er så heldige og har han i livet vårt. Jeg vet at om det Gud forby skulle skje ham noe vil jeg forbli evig singel! Han må være sendt fra Gud🙏 Anonymous poster hash: d5dea...f9d Slik er min også, bortsett fra at han ikke lager mat, bretter klær eller baker. Og gir han meg massasje, vet jeg han alltid vil noe annet enn å lage kakao til meg etterpå😏 Anonymous poster hash: 20a2f...795
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #49 Skrevet 9. mars 2015 Jeg har verdens beste "mann"! Virkelig! Han er så lett og omgjengelig. Så usigelig snill❤️ Setter ALLTID oss først, klager ALDRI, og får frem utelukkende det beste i meg. Han bretter klærne mine, baker til bursdag, kjøper det han vet jeg elsker, handler masse klær til barnet og er alltid på tilbudsiden. Han prater med meg, setter meg på fanget om han ser jeg har en dårlig dag, kommer med gode råd og sier ALLTID at dette skal vi løse sammen, du er aldri alene! I kveld spurte han om ikke vi skulle ta et varmt bad så kunne han massere meg i badet. Han setter på musikken min, tenner lys og masserer meg. Etter badet går han og lager kakao til meg og pakker pleddet godt rundt meg. Han er bare fantastisk, selv etter alle disse årene:) I tillegg er han vanvittig kjekk, har en høy utdanning med spesialisering og en krevende og viktig jobb:) Jeg sitter fortsatt og tar bilder av ham, kjenner det kribler i magen, vi ler, tøyser og har det fantastisk! Tenk at vi er så heldige og har han i livet vårt. Jeg vet at om det Gud forby skulle skje ham noe vil jeg forbli evig singel! Han må være sendt fra Gud🙏 Anonymous poster hash: d5dea...f9d Slik er min også, bortsett fra at han ikke lager mat, bretter klær eller baker. Og gir han meg massasje, vet jeg han alltid vil noe annet enn å lage kakao til meg etterpå😏 Anonymous poster hash: 20a2f...795
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #50 Skrevet 9. mars 2015 Han er absolutt ingen farsfigur, og tror neppe heller han endrer seg etter 20 års bekjentskap og ti år som kjærester✔️ Forstår at enkelte ønsker å vrenge hver bukselomme for å finne noe negativt med hva jeg har skrevet. Han er verken gal, farsfigur, kontrollerende eller tar meg på fanget som et barn. Han drar meg ned på fanget fordi jeg elsker å sitte på fanget hans og prate, pjuske han i håret og være nær ham. Vi har lidenskapelig sex mange ganger i uken. Han er det godeste og beste menneske som går i to sko. Skjønner utifra svarene at det er mange som ikke har opplevd HVOR deilig det kan være. Men jeg klandrer ingen, tenkte sånn slik før selv. Og var tøff, og likte litt bad ass menn, men herregud så glad jeg er for at jeg har tillat meg selv å ta i mot ekte kjærlighet♥️ Anonymous poster hash: d5dea...f9d Det er jo nydelig å finne den store kjærligheten, unner virkelig alle det:-) når det er sagt så behøver man ikke å like bad ass menn fordi om man får mark av tanken på en mann som din:-) vi er alle forskjellige og har ulike behov, heldigvis. Anonymous poster hash: 512d5...880
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå