Gå til innhold

Jeg kan ikke tro at jeg skulle være så heldig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens beste "mann"! Virkelig!

Han er så lett og omgjengelig. Så usigelig snill❤️

Setter ALLTID oss først, klager ALDRI, og får frem utelukkende det beste i meg.

Han bretter klærne mine, baker til bursdag, kjøper det han vet jeg elsker, handler masse klær til barnet og er alltid på tilbudsiden.

Han prater med meg, setter meg på fanget om han ser jeg har en dårlig dag, kommer med gode råd og sier ALLTID at dette skal vi løse sammen, du er aldri alene!

I kveld spurte han om ikke vi skulle ta et varmt bad så kunne han massere meg i badet. Han setter på musikken min, tenner lys og masserer meg.

Etter badet går han og lager kakao til meg og pakker pleddet godt rundt meg.

Han er bare fantastisk, selv etter alle disse årene:)

I tillegg er han vanvittig kjekk, har en høy utdanning med spesialisering og en krevende og viktig jobb:)

Jeg sitter fortsatt og tar bilder av ham, kjenner det kribler i magen, vi ler, tøyser og har det fantastisk!

Tenk at vi er så heldige og har han i livet vårt.

Jeg vet at om det Gud forby skulle skje ham noe vil jeg forbli evig singel!

Han må være sendt fra Gud🙏

Anonymous poster hash: d5dea...f9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig vi er

Min er også sånn 😘👬💕💟

Anonymous poster hash: d763d...421

Skrevet

Heldig vi er

Min er også sånn 😘👬💕💟

Anonymous poster hash: d763d...421

Så deilig:))❤️

Godt å ha det godt i livet:)

Klem fra meg😘

Skrevet

Hva gjør du for han? Sånn av ren nysgjerrighet....

Anonymous poster hash: 7db43...b7b

Skrevet

Kan jeg sende min på kurs hos din mann? Ser at min mann har mye å lære :P

Anonymous poster hash: c5ea7...e35

Skrevet

Nesten så jeg kunne skrevet det samme selv, men er nesten litt redd for å skryte for mye av mannen her på dib :P

Han rydder hus, vasker, støvsuger, bretter klær, er gode med barna (leker, tar de med på turer, og viser ekstremt mye kjærlighet og omsorg for dem), og tar godt vare på meg. Han står gladelig opp om nettene om noen skulle våkne, kan godt stå opp i helgene med de uten å klage, kan komme med frokost på senga og er kun god. Det er sjelden vi er uenige, og skulle vi være det, er han alltid saklig i diskusjonen. Tror aldri jeg har opplevd at han bruker mine negative sider mot meg, selv om jeg til tider kan være noe hormonell eller ha litt for mye PMS :P

Skal sies at jeg gjør mitt beste for å vise kjærlighet til han også. Det er alt fra koselige tekstmeldinger noen ganger han eller jeg er på jobb, jeg gir ham massasje, prøver å legge merke til de små tingene som om han er fri for vann i glasset og fyller det opp, stryker, kysser, gir han tv'en om det er noe jeg vet han vil se og småting i hverdagen så jeg tror han setter pris på. Til tider er det vanskelig i en hektisk hverdag med 3 barnehagebarn, men vi er flink til å prate. Ingen av oss er redde for å sette ord på følelser, og er det noe som plager, tar vi det opp med en gang. 

Jeg vet utrolig god hvor heldig jeg er, jeg vil si jeg har funnet drømmemannen. Jeg er også som deg, at jeg enda kan kjenne at det kribler i magen og jeg gleder meg til å se han igjen etter en dag på jobb. Somregel tar jeg imot han i døra :P
Jeg elsker han, virkelig! Og det av hele mitt hjerte. 

Om noe skulle skje, kommer jeg aldri aldri til å finne en som han igjen. 

Anonymous poster hash: 17361...5fa
Skrevet

Slik dere beskriver det, det er slik jeg også ønsker å ha det i neste forhold. Singel altfor lenge nå, orker ikke å gå inn i noe som bare er halvveis.

Kan jeg spørre hvordan dere møtte disse gode mennene deres? :)

Godt å høre at slik kjærlighet og slike forhold faktisk eksisterer ❤️

Anonymous poster hash: 97a83...0ec
Skrevet

Nå fikk jeg skikkelig lyst på kakao. Må raide skapet å se om vi har 😉

Anonymous poster hash: 6e84e...6d3

Skrevet

Hva gjør du for han? Sånn av ren nysgjerrighet....

Anonymous poster hash: 7db43...b7b

Jeg gjør masse:) Det kom nok ikke frem her i min iver.

Hyggelige mld hver dag, favorittmaten hans, får han til å le hele tiden😊❤️ Overrasker han med god kveldsmat når han er sent hjemme fra jobb, tente lys og rent sengetøy. Lager morsomme dikt og holder tullete danseopptredner spesiallaget til han osv.

Jeg vil gjerne gjøre mer, men han synes jeg gjør så mye for andre hele tiden at hans største glede er å gjøre gode ting mot oss og meg.

Jeg er dypt takknemlig og det sier jeg hver dag:))

Han har f.eks kjøpt en stor og ny SUV bil som vi skal kjøre i. Ikke snakk om at det mest dyrebare han har skal kjøre den lille bilen.

Han sjekker om jeg har bensin, så det alltid er bensin på bilen.

Og om jeg tar nøklene til den lille bilen så ber han pent om jeg ikke kan kjøre den andre!

Han unner meg turer og venninnekvelder, og er Norges mest fantastiske mann. Har jeg besøk av venninner så varter han oss opp:)

Skrevet

Slik dere beskriver det, det er slik jeg også ønsker å ha det i neste forhold. Singel altfor lenge nå, orker ikke å gå inn i noe som bare er halvveis.

Gå for det beste, det fortjener du🙏❤️ Du vil få et rikt og fantastisk liv.

Vi traff hverandre gjennom idretten.

Han spilte fotball og alle jentene var forelsket i han.

Heldigvis ville han ha meg:) Ikke skjønner jeg hvorfor:)

Vi er sjelevenner:)

Skrevet

Skrevet

Jeg er singel og er på utsikt etter en sånn mann. :) ex min var ikke sånn. Syne jeg fortjener det.

Anonymous poster hash: f38e9...efd

Skrevet

Jeg vil nesten bli kvalt av det du skriver. Både det han gjør for deg og du for han. Altså, greit å gjøre slike ting innimellom, men hele tiden? Må ha alenetid og venninnetid.

Heldigvis har jeg en fantastisk mann selv, men vi kan krangle for å blåse ut uten at det er krise av den grunn.

Anonymous poster hash: 18d97...d8b

Skrevet

Stilig, min fotballmann er også sånn 😃😃 super pappa og kjæreste, snill og god, leken og kjærlig ❤️ Hadde han kunnet husarbeid og rydde etter seg hadde han ikke vært ekte tror jeg 😂

Anonymous poster hash: e9201...679

Skrevet

Jeg fikk også kvelningfølelse av det du skriver. Grøss!

Anonymous poster hash: c8b6b...453

Skrevet

Min er også sånn, unntatt det med kjøping av klær til barna, det er det jeg som fikser 95% av. Liker det sånn:)

Jeg blir veldig skjemt bort, og er nok ikke like flink til å skjemme han bort... Men vi elsker hverandre da...

Anonymous poster hash: 4d1e7...cc7

Skrevet

Har en mann som elsker meg høyere enn himmelen.

Han har ikke barn, og det toget har gått. Jeg alene med 3 små. Jeg gått ut av et elendig forhold etter 25 år, så møter jeg han med stor H. Må være verdens heldigste.

Anonymous poster hash: 02791...7d5

Skrevet

Sånn er min mann også, og jeg tenker hver eneste dag at jeg er utrolig heldig som har han. Har aldri følt meg kvalt, han ser nemlig også at jeg trenger alenetid i større grad enn han.

Skrevet

Henger meg på. Har vært sammen med mannen min i 9 fantastiske år,og jeg setter pris på hver dag.

Jeg var i et destruktivt forhold da jeg ble kjent med han. Vet ikke om jeg hadde vært her i dag hvis han ikke hadde fått meg vekk fra psykopaten jeg levde med.

Anonymous poster hash: 45ab0...2b8

Skrevet

Hvorfor skal jeg føle meg kvalt? Det er ikke mulig å vinkle ekte kjærlighet, respekt og godhet over til noe negativt.

Han er ingen tøffel, men derimot en sterk mann som er trygg på seg selv og hva han står for.

Hans kamerater også behandler sine koner med en sånn respekt.

Det er bare utelukkende deilig, befriende og fantastisk å få føle en slik gjensidig kjærlighet med et annet menneske.

Det er mulig å finne en slik mann som bare gjør deg godt.

Skrevet

Det er godt å vite at de faktisk fins!! Gir meg håp!

Skrevet

Det var da voldsomt......

Anonymous poster hash: a849b...25b
Skrevet

Det høres fantastisk ut!:-)

Hvordan i all verden kan noen synes det høres kvelende ut?

Min mann er stort sett god, men han har et sinne liggende under overflaten som ødelegger mye. Bortsett fra det at jeg ikke vet når sinnet kommer frem er han fantastisk! :-)

Anonymous poster hash: 5666f...e11

Skrevet

Voldsomt lesning ja!

Anonymous poster hash: 0d1b7...df5

Skrevet

Hadde følt meg kvalt hvis min mann holdt på sånn. *grøss* Jeg vil selv bestemme når og om jeg skal ta meg en bad og hva jeg skal drikke/spise og hvilken bil jeg skal kjøre. Har selv en fantastisk mann, som heldigvis lar meg få bestemme sånne ting selv. Hadde han begynt sånn som din mann hadde jeg trodd det hadde klikket for han og at han hadde ekstremt dårlig samvittighet for noe. Man kan være en fantastisk mann og livsledsager uten å være "oppi" hvernadre på den måten hele tide. Man er heldigvis forskjellige og setter pris på forskjellige ting. Flott for meg at du har funnet drømmemannen, det er jo det viktigste, at DU syns han behandler deg riktig.

Anonymous poster hash: d415a...6b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...