Gå til innhold

Ville du fortalt veninna di...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten så er du et troll, eller så er du veldig lite opplyst... Arne Jacobsen-stoler er en designklassiker, hvor de eldste designene kom på slutten 50-tallet... De er fremdeles like aktuelle i dag, det er ikke uten grunn til at dette er nettopp "design-klassikere"...

Så venninna di er in, og du er ut...egentlig... Det hjelper veldig lite at fotballfrue eller villa paprika har stoffstoler med hank bak...hehe... Det blir ikke noe kulere av den grunn.

Men velger å tro at dette er et forsøk på provokasjon... (Og jeg gikk fem på )

Anonymous poster hash: 31dc5...97b

At de er fra 50-tallet er jo bare bevis på at de er utdaterte!

Anonymous poster hash: d12df...bdb

Der dro du den litt for langt.....trollemor.....

Anonymous poster hash: 94401...358

Hehe...der ble den dratt litt langt ja... Skulle forøvrig gjerne hatt en Arne Jacobsen-stol selv...!

Anonymous poster hash: 31dc5...97b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å om du sier det så forventer du at hun skal synes det samme og av bestille dem? Litt sånn at du liker dem ikke så da får ikke hun lov til å like dem?

Hun følger jo ikke med, er redd hun vil angre når hun forstår at det er sånne fine stoler med stofftrekk og hank i ryggen som er inn.

Hvordan ser dn stol med hank i ryggen ut?

Anonymous poster hash: b9da8...850

Sjekk bloggen til villa paprika.

Anonymous poster hash: afada...7b4

Skrevet

Tror du egentlig er misunnelig ☺

Skrevet

Her hadde ikke Arne Jacobsen-stolene passa inn, men de var da ikke så stygge?? Jeg personlig hadde gått for "stol med hank i ryggen"  :legrine:  :legrine:  :legrine:  her hos oss, men det er meg revnende likegyldig hvordan stoler venninna mi eller naboen har. Så lenge de er fornøyde så er vel det bare bra???

Skrevet

Din venninne kjøper klassiske tidløse stoler som aldri "går av moten". Stoffstoler med hank i ryggen a la fotballfrue er iallefall harry og en døgnflue-neste år er noe annet "in" og da er det kjipt å ha smelt av flere titusener på stoler hos TMdesign... Just saying. jeg vet hva jeg ville valgt, AJ uten tvil.

Anonymous poster hash: a44d5...c2b
Skrevet

Jeg har 5 slike stoler og jeg kjøpte dei for 3500 kr stykk. Det er heilt nye, stoff og kopi.

Anonymous poster hash: b8ebb...fa5

Skrevet

Aldri hørt om disse stolene, men hva skal jeg oppnå med å påpeke for min venninne at vi ikke deler interiørsmak om det var tilfellet? Er jo ikke derfor vi er venner.

Og har hun i tillegg gledet seg kan du heller prøve å glede deg på hennes vegne, og legge bort egne meninger om disse stolene.

Er jo ikke du som skal ha de.

Anonymous poster hash: 12c1c...91d

Skrevet

Jeg må ærlig talt si at jeg blir litt overrasket over at det er 'så mange' her som ikke har hørt om Arne Jacobsen...

Anonymous poster hash: cb81b...d8b

Skrevet

Å om du sier det så forventer du at hun skal synes det samme og av bestille dem? Litt sånn at du liker dem ikke så da får ikke hun lov til å like dem?

Hun følger jo ikke med, er redd hun vil angre når hun forstår at det er sånne fine stoler med stofftrekk og hank i ryggen som er inn.

Hahaha😂😂😂

DET er harry det.

Anonymous poster hash: dff60...ba8

Skrevet

Synes det er di plikt, som bærar av den heile og fulle sanninga om god smak, å informere veninna di og alle oss andre rundt deg om kva som er fint, moderne og classy.  Ho vil nok heilt sikkert setje pris på å bli opplyst, slik at ho slepp å gjere ein slik frykteleg tabbe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...