Gå til innhold

Ville du fortalt veninna di...

Anbefalte innlegg

Skrevet

At Arne JAcobsen-stolene hennes ikke er fine, men oppbrukt og harry? Hun er så fornøyd etter å ha spart i åresvis og har nettop bestillt. Vurderer å si noe så hun kan avbestille...

Anonymous poster hash: d12df...bdb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At Arne JAcobsen-stolene hennes ikke er fine, men oppbrukt og harry? Hun er så fornøyd etter å ha spart i åresvis og har nettop bestillt. Vurderer å si noe så hun kan avbestille...

Troll!

Anonymous poster hash: c2f3a...022

Skrevet

Troll!

Overivrig trolljeger eller?

Skrevet

Troll!

Overivrig trolljeger eller?

Ikke nødvendig å være jeger for å oppdage et troll når trollet står foran deg og skriker og vifter med armene. 

Skrevet

La må dama kjøpe hvilke stoler hun vil.

Anonymous poster hash: 439f2...dd7

Skrevet

Å om du sier det så forventer du at hun skal synes det samme og av bestille dem? Litt sånn at du liker dem ikke så da får ikke hun lov til å like dem?

Skrevet

Jeg synes stolene er kjempefine. Og hadde du vært min venninne og sagt at stolene mine er Harry og oppbrukte, ja, så hadde jeg brydd meg midt i ......

Hva i alle dager har du med hvilke stoler venninnen din kjøper?

Anonymous poster hash: 93a0b...7e9

Skrevet

Hvilke stoler, gardiner eller sofa venninnen min har bryr meg midt i ryggen. Er hun glad, er jeg glad!

Anonymous poster hash: 0be71...c06

Skrevet

Eeeeee hvilke stoler sa du?

Anonymous poster hash: 01806...cfe

Skrevet

Så kjekt at dere ikke har helt lik stue, ville jeg nå tenkt. Man må ikke si alt man føler heller.

Anonymous poster hash: 27f1a...51b

Skrevet

Å om du sier det så forventer du at hun skal synes det samme og av bestille dem? Litt sånn at du liker dem ikke så da får ikke hun lov til å like dem?

Hun følger jo ikke med, er redd hun vil angre når hun forstår at det er sånne fine stoler med stofftrekk og hank i ryggen som er inn.

Skrevet

Synes du er ekkel som har lyst til å ødelegge gleden hennes. Hun har LYST på disse og det har da virkelig du ikke noe med. Hva som er in eller ikke har ingen betydning.

Skrevet

Hun følger jo ikke med, er redd hun vil angre når hun forstår at det er sånne fine stoler med stofftrekk og hank i ryggen som er inn.

OMG! Nå holder jeg på å le meg ihjel her. Hank i ryggen...

Anonymous poster hash: cb81b...d8b

Skrevet

Nå har jeg Googla Arne Jacobsen stoler da jeg ikke hadde peiling på hva de er.. Det virker nå for meg at du heller ikke har peiling da ingen av stolene har en såkalt hank i ryggen?? Regner med du bare tuller.. Om ikke.. La venninna di kjøpe de stolene hun vil!

Skrevet

Nå har jeg Googla Arne Jacobsen stoler da jeg ikke hadde peiling på hva de er.. Det virker nå for meg at du heller ikke har peiling da ingen av stolene har en såkalt hank i ryggen?? Regner med du bare tuller.. Om ikke.. La venninna di kjøpe de stolene hun vil!

Det er poenget jo, hun kjøper seg utdaterte pinnestoler når det er stoff og hank i ryggen som er inn.

Skrevet

Gjesp....

Anonymous poster hash: cf303...28b
Skrevet

Det er poenget jo, hun kjøper seg utdaterte pinnestoler når det er stoff og hank i ryggen som er inn.

Haha! Ok... Du får kjøre på å redde henne fra den grusomme feilen hun gjør ved å kjøpe noe annet enn det alle andre har👍😄

Skrevet

Er det seriøst noen som bryr seg om hva som er "in"? Snakk om manglende dybde i livet sitt ...

Anonymous poster hash: 9a18a...994
Skrevet

De var ikke fine, men om hun liker de er jo det det viktigste

Anonymous poster hash: 26ef2...594

Skrevet

Hvordan ser dn stol med hank i ryggen ut?

Anonymous poster hash: b9da8...850

Skrevet

Enten så er du et troll, eller så er du veldig lite opplyst... Arne Jacobsen-stoler er en designklassiker, hvor de eldste designene kom på slutten 50-tallet... De er fremdeles like aktuelle i dag, det er ikke uten grunn til at dette er nettopp "design-klassikere"...

Så venninna di er in, og du er ut...egentlig... Det hjelper veldig lite at fotballfrue eller villa paprika har stoffstoler med hank bak...hehe... Det blir ikke noe kulere av den grunn.

Men velger å tro at dette er et forsøk på provokasjon... (Og jeg gikk fem på 😝)

Anonymous poster hash: 31dc5...97b

Skrevet

Arne Jacobsen-stoler er klassiske og tidløse. De med hank i ryggen er på vei ut. Det er venninna di som følger med, ikke du.

Anonymous poster hash: 8beea...a4f

Skrevet

Enig med deg i at de stolene er drit-stygge!!!

Men la nå venninna di få kjøpe akkurat de stolene hun vil......

Anonymous poster hash: e755c...6c9
Skrevet

Enten så er du et troll, eller så er du veldig lite opplyst... Arne Jacobsen-stoler er en designklassiker, hvor de eldste designene kom på slutten 50-tallet... De er fremdeles like aktuelle i dag, det er ikke uten grunn til at dette er nettopp "design-klassikere"...

Så venninna di er in, og du er ut...egentlig... Det hjelper veldig lite at fotballfrue eller villa paprika har stoffstoler med hank bak...hehe... Det blir ikke noe kulere av den grunn.

Men velger å tro at dette er et forsøk på provokasjon... (Og jeg gikk fem på )

At de er fra 50-tallet er jo bare bevis på at de er utdaterte!

Skrevet

Men velger å tro at dette er et forsøk på provokasjon... (Og jeg gikk fem på )

At de er fra 50-tallet er jo bare bevis på at de er utdaterte!

Der dro du den litt for langt.....trollemor.....

Anonymous poster hash: 94401...358

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...