Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 At Arne JAcobsen-stolene hennes ikke er fine, men oppbrukt og harry? Hun er så fornøyd etter å ha spart i åresvis og har nettop bestillt. Vurderer å si noe så hun kan avbestille... Anonymous poster hash: d12df...bdb
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 At Arne JAcobsen-stolene hennes ikke er fine, men oppbrukt og harry? Hun er så fornøyd etter å ha spart i åresvis og har nettop bestillt. Vurderer å si noe så hun kan avbestille... Anonymous poster hash: d12df...bdb Troll! Anonymous poster hash: c2f3a...022
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 At Arne JAcobsen-stolene hennes ikke er fine, men oppbrukt og harry? Hun er så fornøyd etter å ha spart i åresvis og har nettop bestillt. Vurderer å si noe så hun kan avbestille... Anonymous poster hash: d12df...bdb Troll! Anonymous poster hash: c2f3a...022 Overivrig trolljeger eller? Anonymous poster hash: d12df...bdb
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 At Arne JAcobsen-stolene hennes ikke er fine, men oppbrukt og harry? Hun er så fornøyd etter å ha spart i åresvis og har nettop bestillt. Vurderer å si noe så hun kan avbestille... Anonymous poster hash: d12df...bdb Troll! Anonymous poster hash: c2f3a...022 Overivrig trolljeger eller? Anonymous poster hash: d12df...bdb Ikke nødvendig å være jeger for å oppdage et troll når trollet står foran deg og skriker og vifter med armene. Anonymous poster hash: c2f3a...022
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 La må dama kjøpe hvilke stoler hun vil. Anonymous poster hash: 439f2...dd7
QueeenBeee Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Å om du sier det så forventer du at hun skal synes det samme og av bestille dem? Litt sånn at du liker dem ikke så da får ikke hun lov til å like dem?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #7 Skrevet 8. mars 2015 Jeg synes stolene er kjempefine. Og hadde du vært min venninne og sagt at stolene mine er Harry og oppbrukte, ja, så hadde jeg brydd meg midt i ...... Hva i alle dager har du med hvilke stoler venninnen din kjøper? Anonymous poster hash: 93a0b...7e9
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #8 Skrevet 8. mars 2015 Hvilke stoler, gardiner eller sofa venninnen min har bryr meg midt i ryggen. Er hun glad, er jeg glad! Anonymous poster hash: 0be71...c06
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #9 Skrevet 8. mars 2015 Eeeeee hvilke stoler sa du? Anonymous poster hash: 01806...cfe
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #10 Skrevet 8. mars 2015 Så kjekt at dere ikke har helt lik stue, ville jeg nå tenkt. Man må ikke si alt man føler heller. Anonymous poster hash: 27f1a...51b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #11 Skrevet 8. mars 2015 Å om du sier det så forventer du at hun skal synes det samme og av bestille dem? Litt sånn at du liker dem ikke så da får ikke hun lov til å like dem? Hun følger jo ikke med, er redd hun vil angre når hun forstår at det er sånne fine stoler med stofftrekk og hank i ryggen som er inn. Anonymous poster hash: d12df...bdb
Love my kidz Skrevet 8. mars 2015 #12 Skrevet 8. mars 2015 Synes du er ekkel som har lyst til å ødelegge gleden hennes. Hun har LYST på disse og det har da virkelig du ikke noe med. Hva som er in eller ikke har ingen betydning.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #13 Skrevet 8. mars 2015 Å om du sier det så forventer du at hun skal synes det samme og av bestille dem? Litt sånn at du liker dem ikke så da får ikke hun lov til å like dem? Hun følger jo ikke med, er redd hun vil angre når hun forstår at det er sånne fine stoler med stofftrekk og hank i ryggen som er inn. Anonymous poster hash: d12df...bdb OMG! Nå holder jeg på å le meg ihjel her. Hank i ryggen... Anonymous poster hash: cb81b...d8b
HeltAnonym Skrevet 8. mars 2015 #14 Skrevet 8. mars 2015 Nå har jeg Googla Arne Jacobsen stoler da jeg ikke hadde peiling på hva de er.. Det virker nå for meg at du heller ikke har peiling da ingen av stolene har en såkalt hank i ryggen?? Regner med du bare tuller.. Om ikke.. La venninna di kjøpe de stolene hun vil!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #15 Skrevet 8. mars 2015 Nå har jeg Googla Arne Jacobsen stoler da jeg ikke hadde peiling på hva de er.. Det virker nå for meg at du heller ikke har peiling da ingen av stolene har en såkalt hank i ryggen?? Regner med du bare tuller.. Om ikke.. La venninna di kjøpe de stolene hun vil! Det er poenget jo, hun kjøper seg utdaterte pinnestoler når det er stoff og hank i ryggen som er inn. Anonymous poster hash: d12df...bdb
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #16 Skrevet 8. mars 2015 Gjesp.... Anonymous poster hash: cf303...28b
HeltAnonym Skrevet 8. mars 2015 #17 Skrevet 8. mars 2015 Nå har jeg Googla Arne Jacobsen stoler da jeg ikke hadde peiling på hva de er.. Det virker nå for meg at du heller ikke har peiling da ingen av stolene har en såkalt hank i ryggen?? Regner med du bare tuller.. Om ikke.. La venninna di kjøpe de stolene hun vil! Det er poenget jo, hun kjøper seg utdaterte pinnestoler når det er stoff og hank i ryggen som er inn. Anonymous poster hash: d12df...bdb Haha! Ok... Du får kjøre på å redde henne fra den grusomme feilen hun gjør ved å kjøpe noe annet enn det alle andre har👍😄
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #18 Skrevet 8. mars 2015 Er det seriøst noen som bryr seg om hva som er "in"? Snakk om manglende dybde i livet sitt ... Anonymous poster hash: 9a18a...994
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #19 Skrevet 8. mars 2015 De var ikke fine, men om hun liker de er jo det det viktigste Anonymous poster hash: 26ef2...594
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #20 Skrevet 8. mars 2015 Å om du sier det så forventer du at hun skal synes det samme og av bestille dem? Litt sånn at du liker dem ikke så da får ikke hun lov til å like dem? Hun følger jo ikke med, er redd hun vil angre når hun forstår at det er sånne fine stoler med stofftrekk og hank i ryggen som er inn. Anonymous poster hash: d12df...bdb Hvordan ser dn stol med hank i ryggen ut? Anonymous poster hash: b9da8...850
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #21 Skrevet 8. mars 2015 Enten så er du et troll, eller så er du veldig lite opplyst... Arne Jacobsen-stoler er en designklassiker, hvor de eldste designene kom på slutten 50-tallet... De er fremdeles like aktuelle i dag, det er ikke uten grunn til at dette er nettopp "design-klassikere"... Så venninna di er in, og du er ut...egentlig... Det hjelper veldig lite at fotballfrue eller villa paprika har stoffstoler med hank bak...hehe... Det blir ikke noe kulere av den grunn. Men velger å tro at dette er et forsøk på provokasjon... (Og jeg gikk fem på 😝) Anonymous poster hash: 31dc5...97b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #22 Skrevet 8. mars 2015 Arne Jacobsen-stoler er klassiske og tidløse. De med hank i ryggen er på vei ut. Det er venninna di som følger med, ikke du. Anonymous poster hash: 8beea...a4f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #23 Skrevet 8. mars 2015 Enig med deg i at de stolene er drit-stygge!!! Men la nå venninna di få kjøpe akkurat de stolene hun vil...... Anonymous poster hash: e755c...6c9
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #24 Skrevet 8. mars 2015 Enten så er du et troll, eller så er du veldig lite opplyst... Arne Jacobsen-stoler er en designklassiker, hvor de eldste designene kom på slutten 50-tallet... De er fremdeles like aktuelle i dag, det er ikke uten grunn til at dette er nettopp "design-klassikere"... Så venninna di er in, og du er ut...egentlig... Det hjelper veldig lite at fotballfrue eller villa paprika har stoffstoler med hank bak...hehe... Det blir ikke noe kulere av den grunn. Men velger å tro at dette er et forsøk på provokasjon... (Og jeg gikk fem på ) Anonymous poster hash: 31dc5...97b At de er fra 50-tallet er jo bare bevis på at de er utdaterte! Anonymous poster hash: d12df...bdb
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #25 Skrevet 8. mars 2015 Enten så er du et troll, eller så er du veldig lite opplyst... Arne Jacobsen-stoler er en designklassiker, hvor de eldste designene kom på slutten 50-tallet... De er fremdeles like aktuelle i dag, det er ikke uten grunn til at dette er nettopp "design-klassikere"... Så venninna di er in, og du er ut...egentlig... Det hjelper veldig lite at fotballfrue eller villa paprika har stoffstoler med hank bak...hehe... Det blir ikke noe kulere av den grunn. Men velger å tro at dette er et forsøk på provokasjon... (Og jeg gikk fem på ) Anonymous poster hash: 31dc5...97b At de er fra 50-tallet er jo bare bevis på at de er utdaterte! Anonymous poster hash: d12df...bdb Der dro du den litt for langt.....trollemor..... Anonymous poster hash: 94401...358
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå