Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #51 Skrevet 10. mars 2015 Hvor mange ganger kom du i går? Anonymous poster hash: 9032e...186 Beklager om det var litt for pågående spørsmål altså, men du svarer om du vil :-) Anonymous poster hash: 9032e...186 Hmm,hehe, det ble to ganger, for begge Anonymous poster hash: ae500...c11
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #52 Skrevet 10. mars 2015 Hvor mange ganger kom du i går? Anonymous poster hash: 9032e...186 Beklager om det var litt for pågående spørsmål altså, men du svarer om du vil :-) Anonymous poster hash: 9032e...186 Hmm,hehe, det ble to ganger, for begge Anonymous poster hash: ae500...c11 Herlig!! Du er heldig som opplever dette! Når møtes dere igjen? Anonymous poster hash: 9032e...186
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #53 Skrevet 10. mars 2015 Hvor mange ganger kom du i går? Anonymous poster hash: 9032e...186 Beklager om det var litt for pågående spørsmål altså, men du svarer om du vil :-) Anonymous poster hash: 9032e...186 Hmm,hehe, det ble to ganger, for begge Anonymous poster hash: ae500...c11 Herlig!! Du er heldig som opplever dette! Når møtes dere igjen? Anonymous poster hash: 9032e...186 I dag,men da er det endel folk rundt oss og vi må late som ingenting 😅 Vi har en avtale om fredag, men jeg tror ikke jeg kan vente så lenge😄 Anonymous poster hash: ae500...c11
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #54 Skrevet 10. mars 2015 Skulle gjerne vært ei flue på veggen når dere må late som ingenting i dag. Hihihi.... Anonymous poster hash: 9032e...186
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #55 Skrevet 11. mars 2015 Klarte dere å late som ingenting? :-D Anonymous poster hash: 9032e...186
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #56 Skrevet 11. mars 2015 Klarte dere å late som ingenting? :-D Anonymous poster hash: 9032e...186 Nei Og det ble kommentert.. Anonymous poster hash: ae500...c11
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #57 Skrevet 11. mars 2015 Klarte dere å late som ingenting? :-D Anonymous poster hash: 9032e...186 Nei Og det ble kommentert.. Anonymous poster hash: ae500...c11 Haha...Det lyste nok av dere, ja :-) Vet den som kommenterte hva som har skjedd? Anonymous poster hash: 9032e...186
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #58 Skrevet 13. mars 2015 Blir det noe treff i helga? Anonymous poster hash: 9032e...186
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #59 Skrevet 13. mars 2015 Ingen der vet noe,og ja,skal treffe han nå Anonymous poster hash: ae500...c11
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #60 Skrevet 13. mars 2015 Ingen der vet noe,og ja,skal treffe han nå Anonymous poster hash: ae500...c11 Herlig! Kos deg!! Og husk å oppdatere oss som ikke har det såå spennende på hjemmefronten da... Anonymous poster hash: 9032e...186
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #61 Skrevet 14. mars 2015 Hvordan var fredagen? :-D Anonymous poster hash: 9032e...186
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #62 Skrevet 14. mars 2015 Fredagen var deilig😊 Har troen på at dette kan bli en fin ting😊 Anonymous poster hash: ae500...c11
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #63 Skrevet 14. mars 2015 Såå bra! :-) Kan tenke meg det ble noen runder i går også. Hihi... Anonymous poster hash: 9032e...186
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå