Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Jeg har vært singel i 3,5 år, og har derfor kun hatt sex i perioder, noe som har fungert mye bedre enn jeg hadde trodd Men nå har jeg blitt kjent med en mann, vi flørter og prater sammen hele dagen via meldinger og snap. Vi har ikke kysset en gang ennå, men det tror jeg det blir en ordning med i dag Skal treffes ute Men "problemet" mitt er at jeg er blitt så sinnsykt kåt!! :/ Jeg tenker ikke på annet og det er en fysisk verking rett og slett! Har aldri kjent det på denne måten før,og jeg må liksom ha sex,ellers tror jeg at jeg sprekker! Det er 4 mnd siden sist jeg hadde sex, men det har aldri vært er slikt desperat behov før.. Anonymous poster hash: ae500...c11
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Haha, da liker vel du mannen veldig godt da ,og kunne tenkt deg å få han med deg til sengs Dere bygger vel mao opp seksuell spenning. Du får bare vente og ta tiden til hjelp så kanskje hele problemet ditt løser seg Anonymous poster hash: 4ea7b...08f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Når dere endelig blir alene kommer dere til å ha "rive av hverandre klærne og ha seg i trappen på vei til soverommet" sex Anonymous poster hash: 56981...507
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Å, slik har jeg hatt det mange ganger Og jeg er gift og har normalt sex flere ganger i uken. Det blir rett og slett på grensen til smertefullt til slutt fordi man har så inderlig lyst. Det gir da også den beste sexen fordi det er så utrolig forløsende å ha sex da Håper du får deg noe da! Anonymous poster hash: 0ebef...abd
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Du får onanere mye, så får du ha sex med han ved første mulighet. Anonymous poster hash: c0c7a...aab
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Jeg må jo innrømme at det er en god følelse, til tross for at det nesten er vondt Jeg har bare aldri aldri kjent det så kraftig før i hele mitt liv,og jeg er 34 år Vi kommer nok til å havne i seng fortere enn der som var tanken vår,for vi skal liksom ta det rolig og se hva som skjer.. Jeg vet hva som skjer jeg! Og det blir ikke rolig Herregud så lite jeg kjenner meg selv igjen her.. Anonymous poster hash: ae500...c11
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #7 Skrevet 8. mars 2015 Onanere hjelper forøvrig ingenting Anonymous poster hash: ae500...c11
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #8 Skrevet 8. mars 2015 Du får onanere mye, så får du ha sex med han ved første mulighet. Anonymous poster hash: c0c7a...aab Det hjelper ikke når det er slik, da er det bare det å bli tatt, helst litt hardt, som virkelig funker! Anonymous poster hash: 0ebef...abd
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #9 Skrevet 8. mars 2015 Du får onanere mye, så får du ha sex med han ved første mulighet. Anonymous poster hash: c0c7a...aab Det hjelper ikke når det er slik, da er det bare det å bli tatt, helst litt hardt, som virkelig funker! Anonymous poster hash: 0ebef...abd Helt riktig! Det må være hardt og altoppslukende Og jeg tror jeg skal lure han hjem til meg i kveld for dette går ikke Ringte faktisk en venninne for å få noe annet å tenke på, for dette er ganske frustrerende..Men jeg endte opp med å klage min nød til henne, så det hjalp ingenting Jeg holder på med en viktig skriveoppgave, men har ikke fått gjort en ting med den i dag Anonymous poster hash: ae500...c11
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #10 Skrevet 8. mars 2015 Har foreslått for han at han kan komme hjem til meg etter jobb i kveld Han var ikke vanskelig å be Anonymous poster hash: ae500...c11
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #11 Skrevet 8. mars 2015 Hehe...så herlig da! Husk å oppdatere oss da Anonymous poster hash: 9032e...186
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #12 Skrevet 8. mars 2015 Heldiggris Anonymous poster hash: 3f7f2...55b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #13 Skrevet 8. mars 2015 Det er en superdeilig følelse å ha sånn. Selv om det også er fysisk ubehagelig og altoppslukende 😉 Jeg er gift og har sex kun 1-3 ganger i måneden. Når det blir mer enn 2 uker siden sist får jeg en sånn følelse i kroppen. Frustrasjonen er høy, men sexen blir desto bedre når man endelig får seg noe 😃 Anonymous poster hash: 357cd...c88
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #14 Skrevet 8. mars 2015 Jeg blir misunnelig på deg...... ;-) Har det ALDRI sånn med mannen. Men har absolutt opplevd det ja, og det gjør fysisk vondt! Anonymous poster hash: 5bb5a...5f9
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #15 Skrevet 8. mars 2015 Hehe,det er en utrolig god følelse, til tross for at det er frustrerende Men jeg har absolutt ikke hodet med meg her på jobb Trodde jeg var ferdig med slike følelser for mange år siden!! Anonymous poster hash: ae500...c11
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #16 Skrevet 8. mars 2015 Du har aldri møtt han ansikt til ansikt før, HI? Anonymous poster hash: 9032e...186
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #17 Skrevet 8. mars 2015 Du har aldri møtt han ansikt til ansikt før, HI? Anonymous poster hash: 9032e...186 Jo,jeg har kjent han lenge Han var også hjemme hos meg i går og spiste Det er først nå "noe" har skjedd Anonymous poster hash: ae500...c11
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #18 Skrevet 8. mars 2015 Du har aldri møtt han ansikt til ansikt før, HI? Anonymous poster hash: 9032e...186 Jo,jeg har kjent han lenge Han var også hjemme hos meg i går og spiste Det er først nå "noe" har skjedd Anonymous poster hash: ae500...c11 Så spennende!! Når kommer han? Vi venter i spenning... Anonymous poster hash: 9032e...186
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #19 Skrevet 8. mars 2015 Du MÅ oppdatere, HI 😃 Jeg er spent på dine vegne 😉 Anonymous poster hash: 357cd...c88
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #20 Skrevet 8. mars 2015 Jaaa!!! Vi må få vite om det ble noe på deg?? Anonymous poster hash: 5bb5a...5f9
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #21 Skrevet 8. mars 2015 Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: 46651...0f5
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #22 Skrevet 9. mars 2015 Hei!! Nettopp blitt alene! Og det var helt som jeg trengte! Det var faktisk litt flaut med en gang,altså før kyss og alt,da vi kjenner hverandre fra før. Men så spurte han om han fikk gi meg en klem..Og da var det gjort! Skikkelig også,helt fantastisk Jeg dirrer i kroppen Anonymous poster hash: ae500...c11
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #23 Skrevet 9. mars 2015 Hei!! Nettopp blitt alene! Og det var helt som jeg trengte! Det var faktisk litt flaut med en gang,altså før kyss og alt,da vi kjenner hverandre fra før. Men så spurte han om han fikk gi meg en klem..Og da var det gjort! Skikkelig også,helt fantastisk Jeg dirrer i kroppen Anonymous poster hash: ae500...c11 Detaljer, please! Anonymous poster hash: 9032e...186
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #24 Skrevet 9. mars 2015 Hehe, detaljer? Det var nesten litt dyrisk. Begge hadde visst kjent på akkurat de samme følelsene og vært utrolig kåt de siste dagene Så når han kysset meg,smalt det bare!! Første gangen rakk vi egentlig bare å trekke ned buksen og når han kom inn i meg trodde jeg at jeg skulle dø,himmel så godt det var Anonymous poster hash: ae500...c11
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #25 Skrevet 9. mars 2015 Herlig!! Så det ble flere runder på dere? Blir dere et par nå da eller? Kos deg!! Anonymous poster hash: 9032e...186
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå