hol(L)y COW Skrevet 8. mars 2015 #26 Skrevet 8. mars 2015 Tja. Det provoserer. Mange vil mener at det er god kunst om det engasjerer folk. Jeg blir nysgjerrig. Noen nasjonalskatt blir det nok aldri. Men dersom man vil at kunst bare skal vere platte klovner i masseproduksjon så er det klart at man steiler.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #27 Skrevet 8. mars 2015 Usmakelig. Anonymous poster hash: 02d0c...388
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #28 Skrevet 8. mars 2015 Det er vel sånn det føles for muslimene med alle de Mohammed tegningene. Smakløst og helt unødvendig Anonymous poster hash: ae937...67f
Hjertefru Skrevet 8. mars 2015 #29 Skrevet 8. mars 2015 Æsj. Tragiske bilder. Er ikke blodfan av politikken jeg heller, men dette var uetiske bilder. Samme hvor flink maleren er. Ser at kunstneren er kvinne.... Hvorfor er det bare kvinnelige politikere hun har fremstilt..? Ærbødighet du liksom. Sånt gjør man bare ikke mot andre mennesker, kunstner eller ei.
det er berre mordi Skrevet 8. mars 2015 #30 Skrevet 8. mars 2015 Tja Kunstnaren klarte det han ville. Provosere:) Personleg er eg ikkje så veldig provosert, men kan godt sjå at dei sjølve og familiane til desse politikarane kan synest det er drøy kost. Eg ser ikkje heilt at nokon gidd å ha dei på stoveveggen.., men skal vi diktere kva som er lov å måle, og kva som er forbode å måle? Eg vil ikkje bu i eit samfunn som legg slike føringar, så eg seier køyr på!
MMP Skrevet 8. mars 2015 #31 Skrevet 8. mars 2015 ...swr bare en kunstner som er desperat etter oppmerksomhet... og det oppnådde han jo her
MammantilNurket Skrevet 8. mars 2015 #32 Skrevet 8. mars 2015 Au, da ... dette var flaue saker. Kjedelig, platt, lite kreativt og ikke veldig nyskapende. Kreperer av kjedsomhet før jeg blir provosert. Vi ser jo hva kunstneren prøver på, men han lykkes ikke - stakkar! Han greier rett og slett ikke å formidle det han vil si. Han kunne ev.ha tatt det enda lenger; avbildet dem i undertøy/bunad/aftenkjole og hijab, kanskje? Usikker på om det ville ha fungert ... Etterlyser også hals på damene ... knis. Han? Det er også en hun med her. Typisk å tenke mann med en gang man hører "kunstner" ... Anonymous poster hash: c4a79...671 Beklager så meget: "de".
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #33 Skrevet 8. mars 2015 Tja ... Er det lov å si "ønskedrøm"? Anonymous poster hash: 44930...30a
Gjest Gul stjerne Skrevet 8. mars 2015 #34 Skrevet 8. mars 2015 Jeg må si jeg besnæres av bildene, jeg er fan av prosjektet, og vil gjerne se bildene. Digger det !
Nebbdyret Skrevet 8. mars 2015 #35 Skrevet 8. mars 2015 Det eg lurer på, er kvifor Erna og Siv må ha puppane ute. Blir så typisk "diskuter kva dei har på seg istadenfor det dei sa i debatten fordi dei er kvinner", så berre det er nok til at eg ikkje klarer å ta "kunsten" på alvor.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #36 Skrevet 9. mars 2015 Hun bruker sterke virkemidler og jeg føler ikke jeg får noen spessiell innblikk i islam av bildene, menDet gir jo litt perspektiv til det å offre alt for det du tror på og kjemper for. Jeg har også litt sansen for at hun utfordrer tabuene våre så sterkt. Det er det som får folk til å reagere så sterkt tror jeg. I vår kultur er døden i seg selv, det å vise vold, "flaggskjending" mm sterkt tabubelagt. Derfor blir dette for utfordrende for de fleste. Anonymous poster hash: e862d...e83
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #37 Skrevet 9. mars 2015 På et vis imponeres jeg av at kunstneren har klart å lage et så "ekte" bilde av tre politikere på deres lit de parade. Det kan ikke være enkelt å male slik... Samtidig er mange slike kunstnere noen syke individer, og det ser man også her. Litt utrivelig å tenke på at enkelte sikkert skriver ut bildene og henger dem opp på veggen hjemme, fordi de hater politikere. På den annen side er det litt av hvert som foregår her i landet, med sykdomsfokuset i Barnevernet, og provoserte aborter som foretas på offentlige sykehus hvor en mengde andre folk er tvunget til å oppholde seg . Mobbeofre trykkes ned gang på gang når de prøver å stikke hodet opp av gjørma. Anonymous poster hash: 7edfe...8e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå