Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #26 Skrevet 8. mars 2015 Fjellet Anonymous poster hash: 5c92a...e9d
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #27 Skrevet 8. mars 2015 Gå masse skiturer på fjellet 😄 Anonymous poster hash: 6e0d3...bae
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #28 Skrevet 8. mars 2015 Være hjemme . Leke ute med barna hvis det blir fint vær .. Stort sett det . Har ikke råd til å finne på noe som koster penger dessverre :. Anonymous poster hash: 32cb5...ef4
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #29 Skrevet 8. mars 2015 Har ikke bestemt oss enda. Enten blir vi hjemme og nyter vårstemningen, ellers drar vi til svigers i Valdres og presser ut siste rest av vinterstemniningen. Anonymous poster hash: 33fd5...16e
skinnfilla Skrevet 8. mars 2015 #30 Skrevet 8. mars 2015 Jeg må jobbe endel,men har fri påskeaften, da skal vi på hytta til pappa og fruen Der samles alle sammen, pappas 3 barn med familie og hennes 3 barn med familie Natursti, påskeeggjakt, grilling og kos
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #31 Skrevet 8. mars 2015 Jeg skal føde barn!! Anonymous poster hash: 47632...459
skinnfilla Skrevet 8. mars 2015 #32 Skrevet 8. mars 2015 Jeg skal føde barn!!Anonymous poster hash: 47632...459 Heldig du er har ei som ble født i påska Deilig tid å få barn, våren kommer og det blir godt å sitte ute og gå tur
.....oceana...... Skrevet 8. mars 2015 #33 Skrevet 8. mars 2015 Jobbe hele påsken, jobber på Sykehus.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #34 Skrevet 8. mars 2015 Jeg skal føde barn!! Anonymous poster hash: 47632...459 Det skal jeg og😄 Lykke til! Anonymous poster hash: 6d87a...3cc
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #35 Skrevet 8. mars 2015 Vi skal være hjemme. Satser på fint vær så vi kan være mye ute. Anonymous poster hash: ba2c3...e7e
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #36 Skrevet 8. mars 2015 Da hiver vi oss på snøscooteren og freser opp til hytta. Der skal vi, viss været tillater det, gå noen toppturer og kose oss i solveggen. Påsken er min favoritthøytid Anonymous poster hash: 2e1d9...44f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #37 Skrevet 8. mars 2015 Sove! Være hjemme, kose .. Være nygravid håper jeg Anonymous poster hash: a30ea...c53
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #38 Skrevet 8. mars 2015 Mannen skal reise bort i jobbsammenheng. Jeg blir alene med barna. Grugleder meg. Enda så koselig det er, så kommer jeg til å bli sykere. Anonymous poster hash: bb41b...e6d
Nullstress;) Skrevet 8. mars 2015 #39 Skrevet 8. mars 2015 (endret) Vi skal til tufsingdalen gleder meg. Ski-turer, fjøsstell, isfisking, masse deilig mat og mye annet morroNå ble jeg litt nysgjerrig skal du besøke tante og onkel? Like ved kirka? Anonymous poster hash: e6ebe...1aa Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg er derfra og skal hjem i påsken men etter å ha tenkt meg litt om, tror jeg ikke at du er den jeg først tenkte på. Skjønner hvis du ikke vil røpe noe altså. Håper du får en fin påske ihvertfall Anonymous poster hash: e6ebe...1aa Det er rett ved kirken ja. Kan si såpass at tommy er broren min. Kjenner du de, så veit du hvem tommy er 😃😃 kanskje vi sees 😀 Endret 8. mars 2015 av 2trollunger;)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #41 Skrevet 8. mars 2015 Vi skal bare kose oss hjemme. Bryllup til sommeren, så en del å planlegge, og i tillegg prøve å spare litt. Håper på sol og fint vær, så vi kan være mye ute, grille, gå på fjellet etc. Anonymous poster hash: 09269...6c2
MamaLadyBug Skrevet 8. mars 2015 #42 Skrevet 8. mars 2015 Vi har leid oss hytte på hjemstedet til mannen min:-) gleder meg masse og håper jeg rekker å føde/komme til hektene innen vi reiser. Har termin 23 mars og vi reiser 2 april. Er ei hytte med alt av bekvemmeligheter heldigvis og under 2 timer hjemmefra så ser ikke for meg at det skal bli noe mer stress med en nyfødt på hyttetur enn hjemme. I det minste er det det jeg forteller meg selv. Blir det annerledes enn forventet så tar vi det derfra:-) gleder meg uansett over tanken på hyttetur og glade barn. Første påsken vi har fri sammen!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #43 Skrevet 8. mars 2015 Vi skal til tufsingdalen gleder meg. Ski-turer, fjøsstell, isfisking, masse deilig mat og mye annet morroNå ble jeg litt nysgjerrig skal du besøke tante og onkel? Like ved kirka? Anonymous poster hash: e6ebe...1aa Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg er derfra og skal hjem i påsken men etter å ha tenkt meg litt om, tror jeg ikke at du er den jeg først tenkte på. Skjønner hvis du ikke vil røpe noe altså. Håper du får en fin påske ihvertfall Anonymous poster hash: e6ebe...1aa Det er rett ved kirken ja. Kan si såpass at tommy er broren min. Kjenner du de, så veit du hvem tommy er 😃😃 kanskje vi sees 😀 Da tror jeg jeg vet hvem du mener! Jeg kjenner ikke Tommy, men jeg vet godt hvem samboeren hans er kos dere og god påske Anonymous poster hash: e6ebe...1aa
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #44 Skrevet 8. mars 2015 Til gran canaria og gifte meg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Anonymous poster hash: f6bd9...82b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #45 Skrevet 8. mars 2015 Thailand 🌴 Anonymous poster hash: b1b10...32d
Nullstress;) Skrevet 8. mars 2015 #46 Skrevet 8. mars 2015 Vi skal til tufsingdalen gleder meg. Ski-turer, fjøsstell, isfisking, masse deilig mat og mye annet morroNå ble jeg litt nysgjerrig skal du besøke tante og onkel? Like ved kirka? Anonymous poster hash: e6ebe...1aa Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg er derfra og skal hjem i påsken men etter å ha tenkt meg litt om, tror jeg ikke at du er den jeg først tenkte på. Skjønner hvis du ikke vil røpe noe altså. Håper du får en fin påske ihvertfall Anonymous poster hash: e6ebe...1aa Det er rett ved kirken ja. Kan si såpass at tommy er broren min. Kjenner du de, så veit du hvem tommy er 😃😃 kanskje vi sees 😀Da tror jeg jeg vet hvem du mener! Jeg kjenner ikke Tommy, men jeg vet godt hvem samboeren hans er kos dere og god påske Anonymous poster hash: e6ebe...1aa Haha, du får komme bort å hilse på oss da, vi skal være på samfunnshuset etter "skisprinten" 😉😉
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #47 Skrevet 8. mars 2015 Vi skal til tufsingdalen gleder meg. Ski-turer, fjøsstell, isfisking, masse deilig mat og mye annet morroNå ble jeg litt nysgjerrig skal du besøke tante og onkel? Like ved kirka? Anonymous poster hash: e6ebe...1aa Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg er derfra og skal hjem i påsken men etter å ha tenkt meg litt om, tror jeg ikke at du er den jeg først tenkte på. Skjønner hvis du ikke vil røpe noe altså. Håper du får en fin påske ihvertfall Anonymous poster hash: e6ebe...1aa Det er rett ved kirken ja. Kan si såpass at tommy er broren min. Kjenner du de, så veit du hvem tommy er 😃😃 kanskje vi sees 😀Da tror jeg jeg vet hvem du mener! Jeg kjenner ikke Tommy, men jeg vet godt hvem samboeren hans er kos dere og god påske Anonymous poster hash: e6ebe...1aa Haha, du får komme bort å hilse på oss da, vi skal være på samfunnshuset etter "skisprinten" 😉😉 Hvis jeg er der, skal jeg komme og hilse på det hadde vært gøy!! Anonymous poster hash: e6ebe...1aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå