Gå til innhold

Hva skal dere i påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjellet

Anonymous poster hash: 5c92a...e9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå masse skiturer på fjellet 😄

Anonymous poster hash: 6e0d3...bae

Skrevet

Være hjemme . Leke ute med barna hvis det blir fint vær .. Stort sett det . Har ikke råd til å finne på noe som koster penger dessverre :.

Anonymous poster hash: 32cb5...ef4

Skrevet

Har ikke bestemt oss enda. Enten blir vi hjemme og nyter vårstemningen, ellers drar vi til svigers i Valdres og presser ut siste rest av vinterstemniningen. :)

Anonymous poster hash: 33fd5...16e

Skrevet

Jeg må jobbe endel,men har fri påskeaften, da skal vi på hytta til pappa og fruen :)

Der samles alle sammen, pappas 3 barn med familie og hennes 3 barn med familie :)

Natursti, påskeeggjakt, grilling og kos :)

Skrevet

Jeg skal føde barn!!:)

Anonymous poster hash: 47632...459

Skrevet

Jeg skal føde barn!!:)Anonymous poster hash: 47632...459

Heldig du er :) har ei som ble født i påska :)

Deilig tid å få barn, våren kommer og det blir godt å sitte ute og gå tur :)

Skrevet

Jobbe hele påsken, jobber på Sykehus.

Skrevet

Jeg skal føde barn!!:)

Anonymous poster hash: 47632...459

Det skal jeg og😄 Lykke til!

Anonymous poster hash: 6d87a...3cc

Skrevet

Vi skal være hjemme. Satser på fint vær så vi kan være mye ute.

Anonymous poster hash: ba2c3...e7e

Skrevet

Da hiver vi oss på snøscooteren og freser opp til hytta. Der skal vi, viss været tillater det, gå noen toppturer og kose oss i solveggen. Påsken er min favoritthøytid  :hjerte:

Anonymous poster hash: 2e1d9...44f
Skrevet

Sove! Være hjemme, kose .. Være nygravid håper jeg

Anonymous poster hash: a30ea...c53

Skrevet

Mannen skal reise bort i jobbsammenheng. Jeg blir alene med barna. Grugleder meg. Enda så koselig det er, så kommer jeg til å bli sykere.

Anonymous poster hash: bb41b...e6d

Skrevet (endret)

Vi skal til tufsingdalen gleder meg. Ski-turer, fjøsstell, isfisking, masse deilig mat og mye annet morro

Nå ble jeg litt nysgjerrig :) skal du besøke tante og onkel? Like ved kirka? Anonymous poster hash: e6ebe...1aa
Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg er derfra og skal hjem i påsken :) men etter å ha tenkt meg litt om, tror jeg ikke at du er den jeg først tenkte på. Skjønner hvis du ikke vil røpe noe altså. Håper du får en fin påske ihvertfall :)Anonymous poster hash: e6ebe...1aa
Det er rett ved kirken ja. Kan si såpass at tommy er broren min. Kjenner du de, så veit du hvem tommy er 😃😃 kanskje vi sees 😀 Endret av 2trollunger;)
Skrevet

Vi skal bare kose oss hjemme. Bryllup til sommeren, så en del å planlegge, og i tillegg prøve å spare litt. Håper på sol og fint vær, så vi kan være mye ute, grille, gå på fjellet etc.

Anonymous poster hash: 09269...6c2

Skrevet

Vi har leid oss hytte på hjemstedet til mannen min:-) gleder meg masse og håper jeg rekker å føde/komme til hektene innen vi reiser. Har termin 23 mars og vi reiser 2 april. Er ei hytte med alt av bekvemmeligheter heldigvis og under 2 timer hjemmefra så ser ikke for meg at det skal bli noe mer stress med en nyfødt på hyttetur enn hjemme. I det minste er det det jeg forteller meg selv. Blir det annerledes enn forventet så tar vi det derfra:-) gleder meg uansett over tanken på hyttetur og glade barn. Første påsken vi har fri sammen!

Skrevet

Vi skal til tufsingdalen gleder meg. Ski-turer, fjøsstell, isfisking, masse deilig mat og mye annet morro

Nå ble jeg litt nysgjerrig :) skal du besøke tante og onkel? Like ved kirka? Anonymous poster hash: e6ebe...1aa
Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg er derfra og skal hjem i påsken :) men etter å ha tenkt meg litt om, tror jeg ikke at du er den jeg først tenkte på. Skjønner hvis du ikke vil røpe noe altså. Håper du får en fin påske ihvertfall :)Anonymous poster hash: e6ebe...1aa
Det er rett ved kirken ja. Kan si såpass at tommy er broren min. Kjenner du de, så veit du hvem tommy er 😃😃 kanskje vi sees 😀

Da tror jeg jeg vet hvem du mener! Jeg kjenner ikke Tommy, men jeg vet godt hvem samboeren hans er :) kos dere og god påske :)

Anonymous poster hash: e6ebe...1aa

Skrevet

Til gran canaria og gifte meg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Anonymous poster hash: f6bd9...82b

Skrevet

Thailand 🌴

Anonymous poster hash: b1b10...32d

Skrevet

Det er rett ved kirken ja. Kan si såpass at tommy er broren min. Kjenner du de, så veit du hvem tommy er 😃😃 kanskje vi sees 😀
Da tror jeg jeg vet hvem du mener! Jeg kjenner ikke Tommy, men jeg vet godt hvem samboeren hans er :) kos dere og god påske :)

Haha, du får komme bort å hilse på oss da, vi skal være på samfunnshuset etter "skisprinten" 😉😉

Skrevet

Haha, du får komme bort å hilse på oss da, vi skal være på samfunnshuset etter "skisprinten" 😉😉

Hvis jeg er der, skal jeg komme og hilse på :) det hadde vært gøy!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...