Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Hytta. Nyte sol på terrassen, og ha vin i glasset. Eller... Jo, jeg skal på hytta, men må nok ha med masse arbeid. Rettebunker og pensumlitteratur. Anonymous poster hash: 11a52...686
Nullstress;) Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Vi skal til tufsingdalen 😊 gleder meg. Ski-turer, fjøsstell, isfisking, masse deilig mat og mye annet morro 😊
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Lese til eksamen og prøve å holde igjen fødsel Anonymous poster hash: 1e52c...b40
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #6 Skrevet 7. mars 2015 Påske = våronna i hagen Da er vi hjemme, og vi vasker, skrur og smører opp sykler, vi raker, rydder og ordner i hagen, ser over hagemøbler og rydder verandaen, sår frø i vinduskarmen inne som skal plantes ut i hagen etterhvert, vasker biler, rydder i garasjen, pusser vinduer osv. Påske = vårstemning På en godværsdag blir det gjerne en skogstur eller en tur i fjæra også, tenne bål eller engangsgrill, spise pølser og kose oss. Anonymous poster hash: 7b5c4...034
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #7 Skrevet 7. mars 2015 Da er jeg forhåpentligvis 13 uker på vei og i bedre form, så da skal vi prøve å finne på noe ekstra koselig. Vi har forhåpentligvis barnefri en del av denne påska så vi kan få litt sårt tiltrengt kjærestetid etter mange mnd der jeg har vært dårlig. Håper på grilling på stranda om været blir bra, kanskje reise på en dagstur en plass å få litt andre impulser. Skulle helst ha reist bort noen dager og virkelig fått slappet av, men vi har husdyr vi ikke kan reise fra. Anonymous poster hash: bdd89...66f
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. mars 2015 #8 Skrevet 7. mars 2015 Vi skal til valdres og feire påske med tanter, onkler, søskenbarn, tremeninger og øverig familie 😃 Vi går på langrenn, aker, spiser god mat, drikker vin, har påskeski renn for store og små med premier, quiz og bare koser oss 😃 elsker påsken!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #9 Skrevet 7. mars 2015 Besøke svigers. Anonymous poster hash: d7b66...0c8
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #10 Skrevet 7. mars 2015 Vi tar påskeferie og skal være ei god uke på hytta. Båten skal settes på sjøen. Og vi satser jo såklart på flott vær 😎👍 Anonymous poster hash: bfa38...1b9
stratosku Skrevet 7. mars 2015 #11 Skrevet 7. mars 2015 Hele familien skal reise til Finnmark (svigerforeldre, tanter, onkler og søskenbarn), så satser på at det blir godt vær. Regner med det blir scooterkjøring, isfiske, skiturer og mye hyttekos med akekonkurranse, brettspill, grilling og det som hører til. Gleder oss mye!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #12 Skrevet 7. mars 2015 Enten jobbe masse eller være sykemeldt og dra på hytta. Eller en kombinasjon av sykemelding og jobb. Vet ikke enda rett og slett, men mye tyder på sykemelding. Anonymous poster hash: 60325...d4a
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #13 Skrevet 7. mars 2015 Rette stiler. Mange, mange stiler! To avgangsklasser på videregående nivå, samt en førsteklasse. Anonymous poster hash: 02282...ff9
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #14 Skrevet 7. mars 2015 Fjellet selvsagt! Anonymous poster hash: 49a97...51c
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #15 Skrevet 7. mars 2015 Kjøre sykkel nedover i Europa, besøke andre MC klubber der det måtte passe. Anonymous poster hash: c3cb9...3bc
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #16 Skrevet 7. mars 2015 Jeg skal jobbe hver dag inklusiv helligdagene. I tillegg skal vi gå på ski hvis det er snø igjen i marka. Vi skal spise snop, male egg og ta vårbadet. Jeg skal trene litt og mann og barn skal sikkert på hytta noen dager. Anonymous poster hash: d0477...bcf
Miamimom Skrevet 7. mars 2015 #17 Skrevet 7. mars 2015 Jobbe mandag og tirsdag i påskeuka, og så reise på hytta med familien.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #18 Skrevet 7. mars 2015 Til Danmark! Gleder meg og satser på vår! Beklager at jeg er frekk..: men hvorfor må lærere alltid poengtere at de skal jobbe og hva de skal gjøre? Jeg skal også jobbe mandag og tirsdag - tipper de fleste bryr seg katten om hva jeg skal gjøre på jobben de to dagene... Anonymous poster hash: 2d3e4...ed8
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #19 Skrevet 7. mars 2015 Første helgen til mine foreldre. Så jobbe man-ons. da blir barnet igjen hos mine foreldre. Onsdag kveld kommer hun hjem igjen og vi drar da til svigers og blir der til mandag. Begge familiene bor noen timer fra oss i motsatt retning Anonymous poster hash: 46c20...01d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #20 Skrevet 7. mars 2015 Til Danmark! Gleder meg og satser på vår! Beklager at jeg er frekk..: men hvorfor må lærere alltid poengtere at de skal jobbe og hva de skal gjøre? Jeg skal også jobbe mandag og tirsdag - tipper de fleste bryr seg katten om hva jeg skal gjøre på jobben de to dagene... Anonymous poster hash: 2d3e4...ed8 Jo, men spørsmålet var hva du skulle i påsken. Lærere avspaser, men mange jobber likevel. Jobber du på fridagene dine, så kan du vel bare skrive hva du skal jobbe med. Du skal jobbe i påskeferien, men ikke 'gratis' og ikke på fridagene. Ikke - lærer Anonymous poster hash: 59d5e...102
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. mars 2015 #21 Skrevet 7. mars 2015 Til Danmark! Gleder meg og satser på vår! Beklager at jeg er frekk..: men hvorfor må lærere alltid poengtere at de skal jobbe og hva de skal gjøre? Jeg skal også jobbe mandag og tirsdag - tipper de fleste bryr seg katten om hva jeg skal gjøre på jobben de to dagene... Anonymous poster hash: 2d3e4...ed8 Næ... Hvorfor forteller lærere at de har rettebunker i "ferier"? Hva tror du? Et lite forsøk på å synliggjøre at vi faktisk jobber mye og slett ikke har i nærheten av så mye fritid som mange tror, kanskje? Jeg har i min karriere enda ikke hatt verken høst-, ikke-eksisterende, vinter- eller påskeferie uten å ha rettebunker. Og ja, jeg avspaserer med verdens beste samvittighet om sommeren.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #22 Skrevet 7. mars 2015 Jeg og ungene reiser til foreldrene mine i Nord-Norge. Gleder meg til å være hjemme litt etter et crappy år. Anonymous poster hash: b2d11...0e6
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #23 Skrevet 8. mars 2015 Vi skal til tufsingdalen 😊 gleder meg. Ski-turer, fjøsstell, isfisking, masse deilig mat og mye annet morro 😊 Nå ble jeg litt nysgjerrig skal du besøke tante og onkel? Like ved kirka? Anonymous poster hash: e6ebe...1aa
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #24 Skrevet 8. mars 2015 Vi skal bruke påska på å klargjøre leiligheten for salg. Få opp lister som skulle vært gjort for flere år siden. Male ferdig taket og noen vegger. Feste ledninger osv. Anonymous poster hash: 3a260...d90
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #25 Skrevet 8. mars 2015 Vi skal til tufsingdalen 😊 gleder meg. Ski-turer, fjøsstell, isfisking, masse deilig mat og mye annet morro 😊Nå ble jeg litt nysgjerrig skal du besøke tante og onkel? Like ved kirka? Anonymous poster hash: e6ebe...1aa Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg er derfra og skal hjem i påsken men etter å ha tenkt meg litt om, tror jeg ikke at du er den jeg først tenkte på. Skjønner hvis du ikke vil røpe noe altså. Håper du får en fin påske ihvertfall Anonymous poster hash: e6ebe...1aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå