Gå til innhold

Det mest harry navnet du vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nathaniel... Bare hvorfor?

Carosander og Chrisander er også grusomme navn.

Isadora, Jeanette og Vanessa er hakk i hæl!

Vår sønn heter Nathaniel. Hvorfor? Fordi både navnet og betydningen er vakker.

Anonymous poster hash: 4ccdb...dad

Vår sønn heter også Nathaniel. Synes det er utrolig trist når han blir så stor at han kan google navnet sitt at han vil møte på slike tråder

Anonymous poster hash: 3f947...306

Det får nok bra det går jo 13 på dusinet av det navnet så en støttegruppe opprettes sikkert om detir for vanskelig for Nathaniel'ene..

Datteren min har et navn jeg syntes er nydelig, mange syntes ikke det. Det er greit, her ble vi alle spurt om hva VI syntes bar harry, jeg sa min mening og du kan si din.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en datter som heter michelle, hun er verdens fineste, hun er smart og fin.

Blir lei meg av alle disse klagetrådene.

Vi er hverken unge eller harry...

Bra utdannelse, gode jobber, driver 2 firma ved siden av jobbene.

Synes michelle er et nydelig navn ,derfor valgte vi det.

De jeg kjenner/vet om med dette navnet er oppegående, fine damer og jenter.

Anonymous poster hash: d9b6d...203

Vår datter heter Jessica. Vi har høy utdanning, og er fra høyt utdannede familier begge to. Jeg overser alle kommentarer om "white trash, unge mødre og vi menn-faktor" glatt, og tenker det sier mer om dem enn om oss. Vi valgte navnet fordi vi synes det er fint, jeg har dessuten slekt i Tyskland, og mannen har slekt i USA (i begge disse landene er navnet er helt vanlig).

Anonymous poster hash: e43d4...520

Skrevet

Nathaniel... Bare hvorfor?

Carosander og Chrisander er også grusomme navn.

Isadora, Jeanette og Vanessa er hakk i hæl!

Vår sønn heter Nathaniel. Hvorfor? Fordi både navnet og betydningen er vakker.Anonymous poster hash: 4ccdb...dad
Vår sønn heter også Nathaniel. Synes det er utrolig trist når han blir så stor at han kan google navnet sitt at han vil møte på slike tråderAnonymous poster hash: 3f947...306

Det får nok bra det går jo 13 på dusinet av det navnet så en støttegruppe opprettes sikkert om detir for vanskelig for Nathaniel'ene..

Datteren min har et navn jeg syntes er nydelig, mange syntes ikke det. Det er greit, her ble vi alle spurt om hva VI syntes bar harry, jeg sa min mening og du kan si din.

Sjekk statistikk før du uttaler deg

Anonymous poster hash: 4ccdb...dad

Skrevet

Michelle (fysj!)

Jeanette

Sienna

Cindy

Nathaniel

Mio

Ronny

Kenneth

Kent

Anonymous poster hash: efb03...dfc

Skrevet

Hvilken stein bor dere under??

Kornelius er jo kult!

Skrevet

Det som virkelig er blodharry er å være så paranoid over å være harry som mange her inne er.

Annenhver tråd består jo av "er det harry å...".

Makan til usikre mennesker.

Anonymous poster hash: 8763e...59b

Skrevet

Navn er så gøy! Elsker å se igjennom navn. Hvis jeg går forbi mange barnetegninger, da stopper jeg opp for å lese hvem som har tegnet de :) Gøy å se hvor mange forskjellige navn det finnes. Jeg synes alle navn er fine! For meg er det ikke navnet som gjør et menneske, men personlighet ;)

Anonymous poster hash: 13cea...078

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...